{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.486 visninger | Oprettet:

Seriøst saxo problem! hjælp mig! {{forumTopicSubject}}

Heej bilgalleri, håber der er nogle der kan hjælpe mig her..

lige pludselig fra den ene dag til den anden begyndte mig saxo at gå dårligt.. den gik nogle gange kort på 3 cylindere og så ingen problemer igen.. efter 2 dage sådan så ville den slet ikke starte..
Skiftede: Tændingsbro - tændrør - Krumptaps/svinghjuls sensor - brændstofs relæ. brændstof filter og lavede nye og gode stelforbindelser + skiftede kabel sko på batteri. men lige lidt hjælper det.. nu starter den nogen gange og går så som den skal.. når jeg så køre så går den ligepludselig på 1 - 2 - 3 cylindere og hopper frem og tilbage sådan og så lige pludselig går den som den skal.. og tager omdrejninger uden problem.. giver jeg den godt med omdrejninger så køre den.. men så snart jeg tager gassen af så går den elendigt igen og nogen gange kan den slet ikke holde sig selv igang.. Tester siger: Talrige tændings udsætter og problem med brændstof cikulation på cylinder 3. Pumpen køre som den skal, har lige haft pumpen oppe og der var noget som raslede inden i den.. det var en stump plastic som jeg har fået ud og renset filter.. da jeg så monterede den igen startede den og gik den bare 100% så jeg kørte en tur men efter 1km så strandede jeg der. og så tager det 30 start forsøg før den starter og går AFHELVEDS TIL!... Nogle forslag?


ps. ved godt at det er fransk og det bare skal køres i havnen. det har jeg også lyst til men det hjælper mig ikke at få den kommentar...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Seriøst saxo problem! hjælp mig!
Kommentér på:
Seriøst saxo problem! hjælp mig!

Annonce