{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.087 visninger | Oprettet:

VW passat 1,9 TDI vil ikke starte i koldt vejr {{forumTopicSubject}}

Hej herinde,

Jeg har et seriøst mærkeligt problem, jeg er den normale glade ejer af en VW passat 1,9 TDI, årgang 2003, diesel.

Når det er koldt (-5 grader) vil min bil ikke starte.. Jeg troede i første omgang det var mit batteri, der var ved at være dødt, men det var det ikke - batteriet blev skiftet ud til et nyt.. '

da dette heller ikke virkede - skiftede jeg min starter og dette har heller ikke hjulpet.

Så nu står jeg lidt med håret i postkassen, og kan sku egentligt ikke finde ud af hvad pokker lortet fejler...

Umiddelbart virker mit gløderør fint - ved koldt vejr lyser den i ca. +5 sek (ved varm motor ca. 2sek)

Problemet opstår umiddelbart kun i koldt vejr.. Er bilen blevet gjort varm, er der ingen problemer ved opstart...

Jeg har skubbet bilen igang op til flere gang - og det er egentligt ikke vanskeligt at sætte den i gang, da den slår i gang med det samme og spinner som en mis...

Når jeg sidder i bilen, drejer jeg gerne nøglen om således gløderøret varmer +5 gange - før jeg sætter tænding på - når jeg drejer tændingen, sker der absolut intet (heller ikke noget umiddelbart ude i motorrummet)...

Jeg håber meget nogle af jer kan hjælpe!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VW passat 1,9 TDI vil ikke starte i koldt vejr
Kommentér på:
VW passat 1,9 TDI vil ikke starte i koldt vejr

Annonce