{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
979 visninger | Oprettet:

Fiat Punto semi gear defekt. {{forumTopicSubject}}

Hej.... Nogen der kan hjælpe.
Sikringen 40 Ahm springer til geaet. MTA pumpen er skiftet kr. 6.200,- på værksted. Efter 8 dage springer den igen, ledningsnet og alt ser fornuftigt ud, skifter selv sikringen, bilen kører fint i ca. 8 dage og samme ballade, ingen rigtig hjælp at hente hos div. værkstdet el. Fiat. Nogen der kender dette problem og kan hjælpe, er der 2 flasker rød på vej, problemet startede 23 dec. så nu er det ikke sjovt længere.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fiat Punto semi gear defekt.
  • #1   10. feb 2013 en sikrings der springer, så vil jeg mene der er en eller flere defekte ledninger eller et defekt komponemt..Nye dele kan også være defekte

• #2   10. feb 2013 hej Leif det er en punto grande ikke? så vil jeg næsten æde min hat på at der er ir i sikringsboksen i motorrummet.

• #3   11. feb 2013 Hej Rasmus, det lyder som du kender problemet? Ja, det er en gande punto fra 6 mdr. 2009. det viser sig nu at pumpen også er blevet skiftet for et år siden lige enden min kone købte bilen. Jeg har løftet indmaden i sikrings boksen, men der ser nu meget pænt ud der nede, ogsåledninger og stik forbindelser er der noget spec. sted jeg skal kikke?

• #4   11. feb 2013 hej igen ja de store stik under sikring boksen kan være problemet. der er nemlig ikke beskyttelse under dem på alle sammen nogle er åbne ned til hjulet.

held og lykke mvh rasmus

Kommentér på:
Fiat Punto semi gear defekt.

Annonce