{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  motorlampe lyser
  • #1   11. feb 2013 Kan være mange ting, på med en tester som der bliver sagt.
    Det kan være alt fra gløderør til en ny starter.

• #2   11. feb 2013 Hvis ikke pumpen kører når du har tænding på, kan det være din krumtapsføler der er røget

• #3   11. feb 2013 hvor ved du fra at motorlampen lyser hvis du ikke kan starte bilen?
    når du sætter tænding på, lyser alle lamper jo, det er jo for at se om alt virker inden man starter, airbag lampen slukker så efter selvdiagnose hvis der ikke findes fejl..

• #4   12. feb 2013 Det ved jeg fordi når jeg forsøger at starte så lyser den og det har den aldrig gjort før den har altid slukket når man drejer helt om for at starte.

• #5   12. feb 2013 Lige en opdatering jeg roede lidt med det her til formiddag og det viste sig at det var et relæ til pumpen der var gået har nu sat et nyt ibog den springet igang og spinder som en mis ....så godt som en diesel nu kan:-). Første fejl indtil nu på trods af 231.000km på tælleren. Indtil nu har det kun været ting til syn som bremse lidt rør til udstødning der er skiftet det er da meget godt af en 10år gammel slæde:-)

Kommentér på:
motorlampe lyser

Annonce