{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
961 visninger | Oprettet:

Andreas N
Andreas N
Tilmeldt:
16. jun 2011
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 12

Audi A3 8P 2005. {{forumTopicSubject}}

Hej BG,

Min audi hyler i en meget klar og konstant tone, i starten var det kun når jeg drejede til højre og kørte over bump. Nu er det blevet mere konstant. Jeg er kommet frem til det har noget med Aircon og blæser. Jeg har læst mig frem til at det måske er blæsermotoren som skal skiftes.

Men inden jeg køre ind til Audi, og betaler kassen for sådan en omgang, ville jeg gerne høre jeres mening omkring hvorvidt jeg har ret og evt pris niveauer.

Det skal lige siges at hylelyden slukker når der slukkes for aircon, og den er konstant uanset temp og tryk på luften.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Audi A3 8P 2005.
  • #1   20. feb 2013
    Det lyder som din kompressor er færdig, min A6 gjorde det samme, det er sådan en lav hylen ikke? At få en fabriksny hos Audi er vanvid, kig efter en brugt hos diverse huggere, hvis det altså er det, få en mekaniker til at kigge på det først, har du ikke en lokal du bruger?


  • Andreas N
    Andreas N Tilmeldt:
    jun 2011

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 12
    #2   21. feb 2013 Hvilken kompresser tænker du på? Og hvad er prisen for en ny? Jeg har en lokal som kigger på den normalt, men ingen i Odense synes at have RIGTIG styr på det, ikke som jeg har hørt om endnu smiley

  • #3   21. feb 2013
    Altså din klima kompressor, den der køler til din a/c. Den er trukket af kileremmen, prøv at åbne kølerhjelmen og se om du ikke kan se den, den er på størrelse med en generator, og stik hovedet ned og lyt til den?


Kommentér på:
Audi A3 8P 2005.

Annonce