{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
696 visninger | Oprettet:

A K
A K
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 21

Sænkningsfjedre til VW variant passat (1,9 comfortline) {{forumTopicSubject}}

Hej... alle vidundere og bilnørder, har lige et teknisk spørgsmål. Overvejer at sænke min bil, da det vil klæ mine nye fælge synes jeg. Gider ik gevindundervogn, da det tar for meget af komforten, samt er noget dyrere end et par sænkningsfjedre... Men her kommer spørgsmålet til 1 mio. kr. Gør det noget for køreegenskaberne, i så fald er det i negativ eller positiv retning ?? Overvejer noget 30/30 eller 40/40 sænkning...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sænkningsfjedre til VW variant passat (1,9 comfortline)
  • #1   23. feb 2013 Had er dyrt og billigt? Er en eBay eller anden undervognen i 30/30 til 1999 bedre end en gevind til 1999,-

Jeg vil sige to ting
    1 billige undervognen er alig Kina hårde stål fjeder og ikke gennemtestet dæmper.

2: en gennem testet undervognen er fjenderne nok til at holde vognen oppe i alle udfordringer, sving, bump, 50 kmt såvel som 200 hvor der er downforce.
    Men her er energien langt i komfort alig dæmperne.

• Claus N
    Claus N Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 71
    #2   23. feb 2013 Må jeg stille et tillægsspørgsmål?
    Hvor meget kan den sænkes blot med andre fjedre men med standard støddæmperne?

• #3   23. feb 2013 H&R eller Eibach virker perfekt - kan findes fra 1000 på Ebay, har lige monteret H&R 40/40 på min 3C med std dæmpere, det virker fint uden at være for hårdt, Koni laver nogle dæmpere der kan justeres i hårdhed og rebound, så bliver det rigtig lækkert

• #4   23. feb 2013 Lækkert vejgreb og stadig god komfort i øvrigt

Kommentér på:
Sænkningsfjedre til VW variant passat (1,9 comfortline)

Annonce