{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
645 visninger | Oprettet:

Vil gerne høre jeres erfaringer med gevindundervogne. {{forumTopicSubject}}

Hej BG!

Jeg vil meget gerne høre jeres erfaringer med gevindundervogne.

-Gode- /dårlige erfaringer
-Fordele/ulemper

Jeg har har kigget på disse to mærker, men er helt grøn på området, så hvis der er andre i har bedre erfaringer med, så sig endelig frem.

1. FK
2. KW

Budgettet er MAX 8.000 Kr.

På forhånd tak for hjælpen.


Mvh

Rasmus


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil gerne høre jeres erfaringer med gevindundervogne.
  • #1   12. mar 2013 Fordele:

    Du kan HELT selv bestemme højden - det giver virkelig mulighed justering af bilen som DU kan lide det.

    Kan skrues op og ned efter behov (tænker, hvis man skal til syn og bilen er for lav etc.)

    Ulemper:
    Gevindende på undervognene kan irre/ruste (ikke så aktuelt i din prisklasse - men stadig), hvilket vil gøre det sværere at stille på undervognen.

    Komfort og alsidighed er ikke altid lige til at få til at gå hånd i hånd - så hvilken undervogn du vælger, kan have drastiske indvirkninger på din komfort i bilen pt.


    men i din prisklasse - tror jeg du uden de store problemer kan finde en undervogn der har komfort/alsidighed og til en pris du ikke vil være ked af.

    Har ikke selv erfaring nok med undervognene til at jeg vil give dig mit valg smiley


  • #2   12. mar 2013 Kw går du ikke galt i byen med, men for 8k kan du i bedste fald kun få en variant 1 som kun kan justeres i højde og ikke i hårdhed, men god undervogn er det!Kw

  • #3   12. mar 2013 Hvorfor vil du have gevind undervogn ?
    Fordi du vil sænke den mere end de 35-40mm et sænkningssæt kan ?



  • #4   12. mar 2013 ta technix det er en go undervogn det er den der sider ¨på min bmw den bliver lidt håre og køre i men du kan juster den 90 mm op og ned så der er et stort spille rum prøv og se de billeder a min i fotoalbum..

  • #5   12. mar 2013 Når man køber en gevind undervogn, stiller man sin vogn på corner vægte, og får den justeret.

    Hvor mange af jer med gevindundervogn gør det ?, eller er det fordi det er smart, og lyder godt på tank man har det


  • #7   12. mar 2013 Corner vægte, tjek smiley

  • #8   12. mar 2013 Mirza > Self. sørger du for at indstille tingene korrekt - det tror jeg ikke en eneste herinde var i tvivl om du gjorde smiley ..

  • #9   13. mar 2013 Tak for alle de gode indlæg!

    Grunden til at jeg ikke vælger et sænkningsæt er at bilen nok skal sænkes mere end 40mm og at jeg gerne vil have den lidt højere i røven end fronten. Og hvis jeg så alligevel skal ud og have nye dæmpere tænkte jeg det var nemmere med en gevind..??

    Problemet for mig er at bilen ikke har org undervogn pt, så jeg ved ikke hvad fjedre jeg præcis skal købe for at få den til at stå som jeg vil have det..


Kommentér på:
Vil gerne høre jeres erfaringer med gevindundervogne.

Annonce