{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
693 visninger | Oprettet:

Undervogn {{forumTopicSubject}}

God eftermiddag BG'er

Jeg har en Vectra B 2001 hvor jeg lige har skifted undervogn .

Det der sad på før var fjedre og dæmper fra TA-Technix der hed 60/40mm . den hang i fronten med den på, som os var formålet med den .

Men da jeg bor i København/ Danmark var den alt for lav og hård til at komme rundt .

Så jeg bestiller en ny hjem , Og tænker hvis jeg nu bestiller et sæt fjedere fra Vogtland i 40/25mm . Så vil den stadig hænge i fronten men bare komme højere op fra Jorden .

Bestiller os nye orginale dæmper så burde den jo ikke være så hård som før .

Problemet er så at den ikke hænger i fronten men ligefør den stikker op ad. Den er monteret rigtigt . Men inden det nye blev sat på målte jeg at der var ca. 2cm forskel i højden fra TA-Technix til orginale dæmper . Kan det virkelig passe man skal have sports dæmper på får at fjederene give den sænkning de skal .

Har hørt så mange sige det er fjedrene og ikke dæmperne der bestemmer sænkning .

Håber i kan gie mig svaret jeg søger . På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Undervogn
  • #1   16. mar 2013 giv det nu lige lidt tid. undervognen skal lige have lov til at sætte sig. så vent et par dage, så skal den nok komme lidt længere ned med fronten..

  • #3   16. mar 2013 Det håber jeg . Den har siddet på i en uge nu . Og før det nye skift målte jeg fra bunden af kofangerne til jorden . Der var den 10cm foran og 20cm bagi . Efter skifted var den 17cm foran og 23cm Bagi .

    Så hvis det skulle passe skal den sætte sig 5cm foran og 1,5cm bagi ? smiley


Kommentér på:
Undervogn

Annonce