{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
831 visninger | Oprettet:

Nye dæmpere/fjedre {{forumTopicSubject}}

Hey BG!

Jeg skal skifte fjedre og dæmpere i min mazdmazdmazda 323f bg da jeg er ved at blive sindssyg over hvor blød affjedringen er. Det er som at køre i en hoppeborg og få rystet nyrerne løse samtidigt!

Jeg har kig på dette sæt: http://www.billig-gevindundervogn.dk/shop/ta-technix-sport-undervogn-15531p.html

Men er det noget værd? Er det godt eller skidt til prisen og hvis det ikke er godt hvad har I så af andre forslag? Det skal siges at jeg har prøvet standard dæmpere og fjedre, så det er ikke en mulighed. Det sæt som jeg linker til, er desuden hvad jeg har råd til så markant dyrere sæt er heller ikke interessante...

Please hjælp smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye dæmpere/fjedre
  • #1   20. mar 2013 Det er en fin undervogn til prisen, har selv kørt med det mærke på flere af mine tunet biler. Så det kan du roligt begive dig ud i.

  • #2   20. mar 2013 Det lyder rigtig godt! Har bare hørt andre steder at den skulle være meget stiv i affjedringen, nærmest som om der sad fire stålrør istedet for støddæmpere...hvordan med komfort og sådan?

  • #3   20. mar 2013 Altså pris og kvalitet hænger jo sammen. Det du giver for en komplet undervogn, kan du jo stort set ikke købe 1 dæmper for originalt.

    Deres sports undervogne synes jeg har fint med komfort, hvor mod deres gevindundervogne er rigtigt hårde. En af mine venner har lige smidt en sports undervogn på hans BMW og den ligger nu super godt og synes også komforten er rigtigt god.


Kommentér på:
Nye dæmpere/fjedre

Annonce