{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.836 visninger | Oprettet:

Climatronic Passat 3B {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg skal bruge noget hjælp fra nogen der har rodet med Climatronic i en passat 3b før.

Problemet ligger i jeg gerne vil have en original climatronic styreenhed sat i min egen bil. Men tidligere ejer har fået eftermonteret noget uoriginalt styreenhed.

Har fundet ud af at kablerne på en original skal se således ud: http://www.qonago-corporation.com/foto/pardavinejami/VW/Passat/Climat%20control/DSCF6452%20(800x600).jpg

Her vil jeg gerne høre om alle 4 stik skal bruges når man tilkobler det?

Kan man evt. finde et diagram over det?

Håber meget på jeres hjælp, så jeg kan slippe af med det billige bras smiley

Det skal lige siges bilen er født med originalt climatronic.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Climatronic Passat 3B
  • #1   24. mar 2013 Tror du ikke din bil er født med manuel a/c, og derefter er der monteret noget fuld automatisk Diavia eller noget i den stil......Har aldrig set at man fjerner Climatronik og sætter noget alternativt i smiley

• #2   24. mar 2013 Forhandleren sagde bare at den var født med klimatronic og det kan jeg da godt se, at det er Diavia der sidder i smiley
    Forstår bare ikke hvorfor der ligger nogle kabler/stik bagved der er klippet i der går ind i Diavia'en så.

• #3   24. mar 2013 Når man eftermonterer fuldautomatisk Diavia i en 3b eller golf 4 m.m, fjerner man den originale manuelle betjening med blæserkontakt,kontant til ac og recirkulering....så der er jo klippet lidt i stik og ledninger...så er der monteret følerer og nogle el-motorer til div. spjæld.

• #4   24. mar 2013 Det var pokkers. Det originale display er sku bare noget pænere. Men det lyder jo til man må leve med det.

• #5   30. mar 2013 Jeg har det samme i kan jeg så forstå på det hele. Jeg kunne også tænke mig et originalt climatronic styreenhed i men er ikke nået så langt da jeg kun har haft bilen i 5 dage nu. Kan det slet ikke lade sig gøre at få den originale i?

Kommentér på:
Climatronic Passat 3B

Annonce