{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
923 visninger | Oprettet:

ET størrelse (Endnu et indlæg om dette) {{forumTopicSubject}}

Hej..

Jeg har en vectra b fra 1997, og pt er der fælge med ET 49 på, men hvor langt kan man gå op og ned i de numre uden problemer?

Eller kan man overhovedet? Jeg ser mange annoncer hvor der står en hul størrelse, og folk skriver at de kan sidde på vw - opel og honda og sådan noget, men ET nummeret er ikke det samme jo.

Jeg ved at der sikkert er over en million af de her indlæg, men ville ikke snydes for at have et selv..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ET størrelse (Endnu et indlæg om dette)
  • #1   24. mar 2013 Det kommer helt an på hvor brede fælgene er.. er fælgene meget brede, så kan du ikke gå ret meget op og ned i ET mål.. men er de fx kun 6 tommer brede, så gør det ikke noget at gå fx 10 mm ned, i et mål, da de så bare kommer lidt længere ud..

• #2   24. mar 2013 Okay, det er jeg faktisk ikke sikker på. Men det skal da lige måles.. Da jeg pillede mine alu fælge af, der sad der nogle ringe på navet.. Er det for at kompentsere for et nummeret, så de kommer længere ud?

• #3   24. mar 2013 nej, det er centerringen.. det er fordi biler kører med forskelligt centerhul.. fx kører min golf 4 med centerhul 57.. men hvis fælgen fx er med centerhul 67, så sætter man en ring på for at ændre på centerhullet så det passer..

• #4   24. mar 2013 centreringsring*

• #5   24. mar 2013 Okay.. Og det kan man vel kun gøre størrere tænker jeg.. smiley Utroligt at jeg fatter så lidt om det her.. smiley

• #6   24. mar 2013 Du må SÆNKE dit ET mål med 10 mm pr side. Altså FORØGE Sporvidden
    Du må ikke montere højere ET

Kommentér på:
ET størrelse (Endnu et indlæg om dette)

Annonce