{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.045 visninger | Oprettet:

Citroén C5 eksperter {{forumTopicSubject}}

Hej alle. Står med min farfar's Citroén C5 2.0 HDI fra 2005. Den har et problem med at den hyler (helt vildt) fra Aircondition (tror vi). Den startet med det i mandags. Vi er på camping nu, men var lige forbi Citroén i Holbæk igår og han slukkede aircon'en, men da der var gået 20min. Startede den igen:(. Den fik skiftet kileremmen for 5000km siden så det er ikke den. Nogle der ved om man godt kan køre uden at der sker noget? Tak på forhånd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Citroén C5 eksperter
  • #1   28. mar 2013 Kig på citronik.dk forummet.

  • #2   28. mar 2013 det er svært at sige hvad det er der er galt ud fra din beskrivelse. Men du siger det stoppede 20 min igår efter i var ved Stormgaard? Hvad lavede de ved den andet end at slukke for a/c'en?

  • #3   28. mar 2013 Ikke andet end at vi fik en tid efter påske. Han sagde det kunne være airconvæske der manglede, men det mærkeligt at den begyndte at hyle når aircon var slukket. Kan bare ikke se hvad det ellers skulle være.

  • #4   28. mar 2013 Den hyler ikke hvis den mangler aircon væske. Så kan den bare ikke tænde for aircon anlægget. Fik i skriftet opstrammeren til generatorremmen da den blev skiftet? For kan god være den. De har det med at midste evnen til at holde remmen stram

  • #5   29. mar 2013 Det kunne godt lyde som strammerhjulet hvor lejet er gået. Men det kan også være lejet i koblingen på A/C'en fordi en eller anden har glemt at påføre olien.

    Det er i hvert fald ikke fordi den mangler væske. Som Thimas skriver sidder der en trykføler som sørger for anlægget ikke tænder hvis der mangler væske (forkerttryk) i systemet.


Kommentér på:
Citroén C5 eksperter

Annonce