{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kvalitet på thansen forhjulslejer
  • #1   29. mar 2013 nej det lyder utroligt....

  • Martin
    Martin Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 17 Biler: 21 Svar: 1.063
    #2   29. mar 2013 Jeg har som regel ikke noget imod thansen.
    Men deres hjullejer, har jeg lært at holde mig fra...


  • #3   29. mar 2013 kan da sagtens lade sig gøre. MEN normalt vil det jo holde længere eller generelt kortere. Men hvis der er noget andet der er uden for tolerancer eller i stykke vil det kunne bevirke lejet. Er din ET på dine fælge i korrekt?

  • #4   29. mar 2013 kommer vel and på om det er monteret "rigtigt" har selv lige skiftet en thansen leje efter et ½ års tid, men tror det var bolten der havde løsnet sig.

  • #5   29. mar 2013 hvis lejet er et anerkendt mærke, foreksempel Ina eller skf. er det jo lige meget hvor det er købt.

    jeg tror også mere du skal finde fejlen i monteringen.


  • #6   29. mar 2013 et leje kan også nemt dø hvis hjulet f.eks. ryger ned i et stort hul på vejen... self. ikke med 30km/t med hvis f.eks. man kører 80-90km/t. Det chok det kan give, er nok til kuglerne laver et nyt spor, og lejet dør.

  • #7   29. mar 2013 Hvordan kan det være at folk fortsat prædiker for T. Hansens gode kvalitet.
    Fordi der står SFK på et leje så er det da ikke det samme som at dette leje ikke kan være 2. Og 3. Sorterings lejer.
    Og der ud over så er der en sag under opsejling netop vedrørende kopi lejer fra Østen.. Læs industrien

    Så prøv nu at forstå at der er en grund til at de autoriserede værksteder giver mere for delene.


  • #8   29. mar 2013 ET på fælgene er 35. std er 38 så det burde vel ikke ku skade noget

  • #9   29. mar 2013 rasmus f. har læst artiklen i industrien. og det er klart kopiprodukter kan man ikke gøre så meget ved.

    men nu findes der jo ikke 2 og 3 sorteringslejer. lejer produceres i forskellige kvaliteter alt efter hvad de skal bruges til. men kvaliteten er altid oplyst. man sælger ikke et hjulleje som 2 eller 3 sortering fordi det ikke klarer en kvalitetskontrol.

    tvivler også på foreksempel skf vil tillade thansen at sælge 2 og 3 sorteringslejer(hvis det fandtes) uden at gøre kunder opmærksomme på det.

    hvad fabrikat var lejet du monterede sidst?


  • #10   29. mar 2013 Søren H. Det kan jeg ikke huske. finder ud af det i morgen når jeg skal ha det skiftet. Skiftede det højre igår fordi jeg troede det var men det var det ikke. Så spildte et ellers fint leje fordi jeg troede det var det højre men det er det venstre alligevel.

Kommentér på:
Kvalitet på thansen forhjulslejer

Annonce