{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.639 visninger | Oprettet:

RELÆ / SIKRINGER...HVOR ER RESTEN???? {{forumTopicSubject}}

Hej derude...

Jeg har lige fået fat i en Peugeot Boxer 2.5 TurboDiesel fra 2000.

Den kører godt osv, MEN noget af lyset er væk, f.eks. i intrumentpanel med speedo, omdr. osv...så det er lidt irreterende!..

Jeg har fundet det "nemme" panel med nogle få sikringer til det mest gænse som sidder i handskerummet!..
MEN der må da være flere en lige 10-15 stk og der ikke skyggen af relæer!...har også fundet et lille panel men nogle få relæ'er ved siden af batteri ude til venstre i motorrum..
men det kan da ikke passe det kun er dem, kan det??...i min forrige Mercedes Vito, var der 3 forskellige steder hvor der sad sikringer og relæ og tror tilsammen der var mindst 40 sikringer og 20 relæ'er...
kan det så passe dette franske lort kun har dette fattige og vælge imellem og det rent faktisk så er en masse pære bagpå det skal skiftes??..for franskmændene har jo gjort det så nemt at komme ind bagved og få det hele ud!..skulle også lige ordne et trailerstik der var skåret over, så skal der sku 2 ledninger til for at få det til at fungere 100% en fra hver side...de skal sku da også være besværlige og anderledes dernede....
som man kan høre så er dette min første franske spand..:-)

takker for forhånd for svar...den kører ellers godt og starter kvikt hver gang..:-)

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
RELÆ / SIKRINGER...HVOR ER RESTEN????

Annonce