{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sav til jern
  • #1   4. maj 2013 Man kan få nogen små båndsave , de er skide gode,
    harald nyborg har vidst en billig udgave af den.

• #2   4. maj 2013 Hvordan er holdbarheden på dem så.? Er de okey kvalitets mæssigt.?

• #3   4. maj 2013 jeg har haft den fra harald nyborg i 5 år. men altså det kommer jo an på hvor meget du skal save

• #4   4. maj 2013 nu har jeg ingen erfaringer med båndsaven... men harald´s mærke Power craft, er ikke noget jeg er synderlidt imponeret over. så ville jeg hellere se om jem og fusk har en i mærket falke. det var jeg gode erfaringer med...

• #5   4. maj 2013 Ja det afhænger af hvor meget du skal bruge den .

Du kan sagtens købe en fra hjem og fix eller harald nyborg osv. hvis det bare er til et stykke jern engang imellem. Men med tiden vil kvaliteten af dine snit nok blive ringere med tiden, men selvfølglig inden for få mm. Tænker mht grader og om klingen skære lige ned igennem eller kan finde på at dreje lidt til en af siderne..

Prøv evt at søg på guloggratis osv og se om du kan finde en kvalitets maskine brugt..

• #6   4. maj 2013 De billige kan godt finde på at gi et skævt snit vis du skære i aksler og sådan noget, men de udemærket til privat brug, men prøv og finde en god brugt en

• #7   4. maj 2013 Jeg siger mange tak forde gode bud, prøver lige at ræse i Harald og jem & fix og ser deres bud på en sav.. Endeligt var der lidt seriøsitet på bilgalleri..

Kommentér på:
Sav til jern

Annonce