{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
779 visninger | Oprettet:

Gearkasse problemer e65 760 i årg. 2004 55.000 km {{forumTopicSubject}}

Håber der er nogen kloge hoveder derude , som har lidt forstand på sådan et gammelt svin.

Den har idag medlt følg. fejl.

Transmission fault , drive moderatly , herefter køres den stile og roligt op på en rasteplads. inden rastepladsen siger den transmission overheatet , stop engine.

Prøvede at slukke bilen , lade den stå 15-20 min. og tænde igen med med de samme fejl.. hvad så nu ?? tænker aldrig at den har fået skiftet trans-olie. ??? der er fuld service bog på den , men bmw anbefaler først transmissionsolieskift ved 80.000 km

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gearkasse problemer e65 760 i årg. 2004 55.000 km
  • #1   8. maj 2013 Prøv af skrive fejl kode i Google så kommer der helt sikker noget brugbart Info op, har selv brugt samme metode med gode og brugbare resultater.

• #2   8. maj 2013 synes bare ikke rigtig jeg kan finde noget særligt. har kunne finde lidt på en 745 og en 730´er man det er ikke sammen trans

• #3   8. maj 2013 Ang. Skift af olie på auto kassen så er det som regel sådan at de foreskriver enten måske 80 Tkm eller en år række på olie skift , har den stået stille siden den ikke har kørt mere? Jeg skifter olie og filter på min en gang om året også auto kasse.

• #4   8. maj 2013 Nu det ikke det nemmeste at skifte olie/filter på de nye bmw tomat gear, da man skal skifte hele bundkar i gearkassen (indbygget filter) og have tester på ved påfyldning osv.

Men prøv at skifte olie og filter på den, samt pakdåser ved stik ind/udgang de tit utætte

• #5   8. maj 2013 Kan læse mig frem til at BMW er bekendt med problemet frem til årg. 2008 , men de har ikke tænkt sig at gøre noget. Ud fra BMW´s udsagn skal transmissionen udskiftes.. Flot siger jeg bare. Men har så læst mig frem til at der sidder en controller boks som styre gearkassen ,koster omkring 3-4 k hvilket har det med at fucke op på nogen af dem. Så mon ikke det er der problemet er. Og så batteriets tilstand kan have indflydelse.

• #6   8. maj 2013 snakkede godt med værkstedet idag, og de skulle lave et forsøg med det olie sjov der. Tror da det bliver en dyr fornøjelse, men har man råd til at køre i en 5-6km/l bil, så har man vel også råd til at få den lavet.

• #7   8. maj 2013 Synes bare det er fantastisk at en bil til over 2 mill som har kørt 55k allerede går i stykker. Vi har en 3 serie e90´r som bare køre hver dag.

• #8   8. maj 2013 Held og lykke med opgaven, og ja det er dyrt og skifte olie+filter på en auto kasse men hellere det end en ny!

Kommentér på:
Gearkasse problemer e65 760 i årg. 2004 55.000 km

Annonce