{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.596 visninger | Oprettet:

Mads N
Mads N
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7

Skoda Emblem {{forumTopicSubject}}

Hej

Er der nogle der har et fif til eller kan fortælle mig, hvordan jeg får mine gamle emblemer af min Skoda Fabia fra 2009 og får sat nye på? Grunden til de skal skiftes er at de gamle er begyndt at se grimme ud i kanten og den i fronten har fået en lille "bule"

Jeg har købt nye, så vil helst ikke få Skoda til at hjælpe smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skoda Emblem
  • #1   12. maj 2013 Føntørre / varmpistol let varme så slipper limen stille og roligt smiley vask efter med evt. Rensebenzin eller hvad du har i garagen skyld efter med lunkent vand, tør af.. Sæt nye på.

• Mads N
    Mads N Tilmeldt:
    apr 2013

#2   12. maj 2013 Tak smiley Er der ingen forskel på om det er foran eller bagpå?
    Jeg har nemlig hørt en lille fugl synge om at den foran er "svejet" på og man skal have frontlisten af, for at kunne fjerne denne "svejsning"

• #3   12. maj 2013 også havde jeg købt de nye model emblemer der er chrom og sorte.. de er langt feder

• #4   12. maj 2013 Den foran kan sagtens være plastsvejset, men det kan du jo se på den nye hvordan den skal på smiley skal den også plastsvejses kan dette gøres med en lighter ret nemt faktisk smiley

• Mads N
    Mads N Tilmeldt:
    apr 2013

#5   12. maj 2013 Casper: Passer de også til de gamle modeller? Skoda sagde til mig at de ikke ville passe, da de kun var lavet til de helt nye modeller.

Danny: Jeg siger mange tak. Kontakter dig nok imorgen, hvis ikke jeg kan få det til at virke smiley

• #6   12. maj 2013 det går jeg ud fra da fabiaen fra 09 er der ikke sket det helt store iforhold til de helt nyeste pånær der er det nye logo på. arbejder hos smc biler og ret sikker på de passer på fabiaen

• #7   12. maj 2013 men det foran er da klikkede fast i den chrom liste der sidder på klappen

• #8   12. maj 2013 Du skriver bare, eller kigger fordi Odense smiley

Kommentér på:
Skoda Emblem

Annonce