El problem med bil. {{forumTopicSubject}}
Hey folkens, jeg har her de seneste dage haft lidt problemer med en bil. og kan simpelthen ikke lige finde problemet.
Symptomer startede med at den en dag pludselig ikke ville starte. som om batteriet var fladt, den tørnede lige en halv omgang og ville ikke mere. den blev skubbet igang. dagen efter virkede den som den skulle.
men da den så blev slukket igen, og så startet, begyndte den at ''klikke'' helt vildt samtidig med at spedometeret gik op på 80km/t 1 sekund. (bilen holdte stille), og den tørnede slet ikke. Derefter prøvede jeg igen, og da startede vinduesviskerne pludseligt mens jeg holder starteren på, og den tørnede ikke.
Jeg kigger så lidt på batteriet, når bilen blev sat på tænding faldt spændingen til omkring 9-10 volt. og når den blev drejet til starter faldt spændingen helt ned til 4-5 volt.
Jeg tænkte batteriet nok var klappet. og jeg skiftede det derfor med et andet jeg havde stående.
og så kørte den fint 1 dag eller 2. pludselig ville den ikke starte. somom batteriet var helt fladt igen, prøvede så en gang mere, samme problem.
Efter lidt tid prøvede jeg igen. og så sprang den igang uden problemer.
Hvad F. kan der være galt?
Har renset stel forbindelse mellem bat og starter.
jan 2004
Følger: 57 Følgere: 65 Biler: 23 Emner: 30 Svar: 3.947
Eller en starter der er færdig i kullene.
okt 2010
Følger: 2 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 103
El problem med bil.