{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tandrem seat Altea 2.0 DSG
  • #1   24. maj 2013 Hej

har selv en seat fra 07

jeg er helt sikker på at du kan se intervallerne i service bogen eller hånd manuallen til bilen

• kenn C
    kenn C Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 2 Emner: 20 Svar: 130
    #4   24. maj 2013 hej T Mann
    Hvis du er i nærheden af de nævnte km skal du få den skiftet NU!!!!!!!!
    Det koster kassen at lade være.vi snakker fra 40,000kr og opefter hvis du er heldig.

• #5   25. maj 2013 Den har gået 108.

• kenn C
    kenn C Tilmeldt:
    aug 2012

#7   25. maj 2013 Det kommer vel an på hvilken bil det er 4500 kr er godt nok billigt.
    jeg gav 6500kr på min passat.

• #8   26. maj 2013 Tror jeg får det lavet i Tyskland. Har spurgt på tilbud fra seat værksted. Som jeg venter svar på for et lille service. De skal have 275 euro i Tyskland for lille service og bremsevæske

• kenn C
    kenn C Tilmeldt:
    aug 2012

#9   26. maj 2013 Så undgår du samtidig at støtte danske arbejdepladser
    godt gået T-MANN

• #10   26. maj 2013 På min TFSI fra 08 hed det 180 eller 4 år. Dem fra 07 hed 150

• #12   26. maj 2013 ja du må meget undskylde jeg giver bilka underskud ved at køre til tyskland og købe sodavand og slik og andre dagligvare. hvorfor så ikke benytte sig af den mulighed.

Og det er jo også fantastisk billigt at få lavet tænder her hjemme så derfor skulle jeg også gøre det her hjemme. La vær med at sige du ikke selv ville gøre det.

Mit spørgsmål gik rent og skær på hvornår en Seat Altea skulle have lavet tandrem. Så er det sq da skide ligegyldigt om hvor jeg får lavet det.

• kenn C
    kenn C Tilmeldt:
    aug 2012

#13   26. maj 2013 Ved du hvad t mann.
    du er nok ikke skide ligeglad når en udlænding tager dit job en dag

• kenn C
    kenn C Tilmeldt:
    aug 2012

#15   27. maj 2013 til Morten.
    Nu er det sådan at vores løninger er milevidt fra tyskernes,derfor bliver danske opdrættet kyllinger og juleanden slagtet i tyskland.
    hvorfor mon.
    Hvis vi som det mindste land i skandinavien også har nogle meget store løninger.får den danske opdrætter slagtet sine kyllinger i tyskland og derved tilfører arbejde hos konkurenten,som overikøbet kalder os danskere "de dumme danen"
    fFordi man er et lille land behøver man vel heller ikke at være dum.
    ved netop at lade vores konkurenter lave det arbejde støtter vi ikke vores egne job.
    Men hvis du vil finansere vores egne arbejdsløse,må du jo gerne punge ud for min skyld.

• #16   27. maj 2013 Så det vil sige kenn du ville aldrig nogensinde benytte dig af mulighederne i tyskland hvis du boede ved grænsen?? og det er en lang løgn hvis du ikke ville bruge de muligheder.

• #17   27. maj 2013 Morten : min blev skiftet ved 182.000??

• #18   27. maj 2013 Det var også det den havde kørt da jeg købte den. Så keg skulle bare ha den skiftet med det samme smiley

• kenn C
    kenn C Tilmeldt:
    aug 2012

#20   28. maj 2013 Der er forskel.på at bo ved grænsen og ikke bo ved grænsen,hvis du bor i tønder er det da ok
    for mig drejer det sig om at bevare danske arbejdepladser.
    vi har rigeligt med arbejdsløse i forvejen

Kommentér på:
Tandrem seat Altea 2.0 DSG

Annonce