{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.561 visninger | Oprettet:

Peugeot 206 1.4 hdi 2002 Startproblemer {{forumTopicSubject}}

Hej
Det er sådan at jeg idag skiftede min starter som var helt ny fordi den kun gad at starte når bilen var kold.
Da jeg skifter starteren og tænder bilen går 3-5 sek, før bilen den tænder, samtidig kan jeg se at omdrejningstælleren stiger til 250-400 omdrejninger selvom bilen er slukket også når den er nede igen tænder bilen.
tog røret der går til turboen af og tjekkede det for revner osv.. og det andet rør der går fra turboen ind i motoren .. Der var intet.. jeg rensede dem begge og smed dem på igen, men fejlen var der stadig.
Jeg bor ca. 80 km fra min arbejdsplads og jeg begynder at køre hjem, jeg kommer hele vejen hjem undtagen de sidste 2 km, hvor det self er op ad bakke.
Bilen startede først med at tænder motorlampen, efter ca 5 km kørsel tager bilen ingen omdrejninger og går ud, sætter den i gear imens jeg har fart og prøver at tænde den, men den stopper istedet.. jeg venter lidt og efter et par gange mislykkede forsøg på at tænder den, kommer der gang i den, da jeg kommer lidt længere frem går den helt ud og vil ikke tænde igen.
Der er diesel i tanken og fyldte lige 10 liter på for en sikkerheds skyld..
Jeg har prøvet at bruge håndpumpen, men kunne kun se reaktion fra den første gang jeg trykkede på den, efter det kunne jeg ikke se mere væske i brændstofslangen.
Jeg ligger bilen i første gear og bliver ved med at lade starteren køre rundt, det hjalp heller ikke.
Ligepludselig startede den i 5 sek. da jeg startede den i frigear, så gik den ud igen, og vil absolut ikke starte igen..

Jeg ved ikke helt hvad det kan være da det er min første diesel bil og kun min anden peugeot.. Er der nogle af jer kloge hoveder der kan fortælle mig hvad der muligvis kunne være galt?
På forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 206 1.4 hdi 2002 Startproblemer
Kommentér på:
Peugeot 206 1.4 hdi 2002 Startproblemer

Annonce