{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.698 visninger | Oprettet:

Problemer med Central lås i BMW E46 320D Touring {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Nu har jeg haft problemer med min central lås i længere tid, men jeg mangler lidt input for at komme videre i fejlsøgningen.

Det startede for 1½ år siden eller sådan noget, hvor det stoppede med at fungere, hverken åbning af bagvindue, eller central lås fungere fra fjernbetjeningen. Jeg tænkte først det kunne være nøglen, da jeg alligevel kun havde en nøgle, skulle jeg have en ekstra. Det hjalp ikke, jeg fik BMW til at kode den nye nøgle efter jeg gentagne gange selv havde forsøgt.
Derefter skiftede jeg boksen oppe i spoileren på bagsmækken, da jeg læste det kunne være den, men ligeledes hjalp det.

Det mærkelige er at ca samme tid gik hejset til vinduet i køresiden i stykker, det lavede jeg så. Jeg er lidt usikker på om det var da det gik i stykker, den stoppede med at fungere. Nu virker komfort oprulning af vinduerne ikke mere, men på kontakten i bilen fungere op/nedrulning fint.
Låse knappen inde i bilen fungere også fint, så jeg tænkte måske det var noget med ruderne skulle indstilles igen. Det har jeg så forsøgt flere gange, men jeg har ikke fået det til at fungere.

Jeg kan ikke se nogen brud eller noget på ledningen til antennen i ruden, men komfort luk af vinduer skulle da fungere selvom der er fejl på antennen ? Alle sikringer er blevet gennemgået, så jeg er efterhånden lidt på bar bund :(.

Mvh Anders

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Problemer med Central lås i BMW E46 320D Touring

Annonce