{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
589 visninger | Oprettet:

ventiler {{forumTopicSubject}}

nu kunne carismaen ikke længere.. sikker på ventilerne er røget, det ryger ihvertfald.. hvad koster en skift for sådan noget har ikke selv tid.. og ja den tikkede i tomgang og til sidst i kørslen men i dag begyndte det lyde som når man smider en sten i en vaskemaskine.. kom kun lige hjem da det begyndte at ryge fra motor og udstødning som en sindssyg og det stank..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ventiler
  • #1   20. jun 2013 Hvis en ventil er knækket, så er det billigere at skifte motoren.

• #2   20. jun 2013 det var det jeg var bange for.. samme sagde jeg til lille mor.. den har sgu snart kostet 20000 i reserve dele på 3 måneder..

men læste et sted at da mitsubishi har anerkendt deres fejl er det blevet gratis at få lavet ventiler hos dem.. ved ikke om det passer.. motor skift koster ca?

• #3   20. jun 2013 det var det jeg var bange for.. samme sagde jeg til lille mor.. den har sgu snart kostet 20000 i reserve dele på 3 måneder..

men læste et sted at da mitsubishi har anerkendt deres fejl er det blevet gratis at få lavet ventiler hos dem.. ved ikke om det passer.. motor skift koster ca?

• #4   20. jun 2013 det var det jeg var bange for.. samme sagde jeg til lille mor.. den har sgu snart kostet 20000 i reserve dele på 3 måneder..

• #5   21. jun 2013 det var det jeg var bange for.. samme sagde jeg til lille mor.. den har sgu snart kostet 20000 i reserve dele på 3 måneder..

• #6   21. jun 2013 Det kommer an på flere ting, bla:
    Kan du selv skifte motoren? Hvad du kan finde en ny til brugt osv. smiley

Kommentér på:
ventiler

Annonce