{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
768 visninger | Oprettet:

Elruder {{forumTopicSubject}}

Hej drenge og piger,har købt en golf 2 med eftermonteret elruder(tror de er fra en golf3,kontakten der bruges er ihvertilfald fra en golf 3 til de bagerste elruder) den tidligere ejer har haft splittet bilen lidt ad,desværre også ledningerne op ved kontakten,håber jeg kan finde en herinde der kender denne bil og evt har monteret ruderne der så vil være bejælpelig med at få det til at virke igen....HÅBER PÅ HJÆLP...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Elruder
  • #1   24. jun 2013 Er det ikke kun 2 ledninger til de kontakter?? Så er det vel ikke suuuuper svært lige at prøve sig frem.....

• #2   24. jun 2013 Altså hvis du er sikker på det er golf 3 kontakter, så sidder der vel også stikket fra en golf 3 med elruder i, og så er det vel bare det du skal have en pin-out på eller hvad?

• #3   25. jun 2013 Tror ikke kontakterne kan klare det alene hvis det er eftermonteret...

Men vi kan jo heller ikke vide hvordan de er eftermonteret...

For mange bruger relæer imellem hver kontakt....

• #4   25. jun 2013 Der sider fra elrude motor 2 ledninger . De fører begge op til kontakten.på kontakten sidder der 6 ledninger . Den ene ved jeg er lys i kontakten men resten vides ikke. Jeg har fulgt ledninger fra motor og intet tyder på der er relæer imellem desværre

Kommentér på:
Elruder

Annonce