{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
969 visninger | Oprettet:

VAG træf i Århus {{forumTopicSubject}}

Hej bg.
Jeg har fået en invitation til VAG træf i Århus den 7. April.. Uden helt nøjagtig at vide hvad det er eller indebære..

Har søgt lidt i forum her på bilgalleriet og læst mig frem til at VAG-biler er både VW, Seat, Porsche osv. Men... Nu er jeg selv ejer af en Seat Leon 1,6 TDI ecomotive fra 2011, er det en VAG-bil? Eller er alle modeller fra Seat, VW, Porsche osv VAG uanset alder, model, motor størrelse, benzin/diesel?

Jeg er bare nysgerrig, så hvis jeg kunne få et ordentlig svar i stedet for dumme kommentarer.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VAG træf i Århus
  • #1   16. mar 2014 Jep din bil er en vag:)


  • #2   16. mar 2014 Super tak for svar Daniel

  • #3   16. mar 2014 Vag er følgende mærker: Volkswagen, Audi, Seat, Škoda, Porsche, Bentley, Bugatti og Lamborghini..

    Disse mærker har pga. fordele benyttet sig en fælles fortengense af disse bil mærker, i det at golf deler undervogn med audi A3, skoda octavia osv.

    Og derfor har de lavede denne forenede gruppe ved navn vag smiley
    Håber mit svar kunne hjælpe smiley


  • #4   16. mar 2014 Så det er i grove træk ikke andet end en 'gruppe' bestående af disse mærker der har kaldt sig VAG? Hvis man kan sige det sådan? Der er nu også flere steder i min seat jeg er stødt på vw logo og vist også et sted jeg så både vw og Audi logoet.. smiley er nok med på at seat og vw er stort set samme bil bort set fra det ydre selvfølgelig..

  • #5   16. mar 2014 VAG er ikke kun noget dén gruppe kalder sig...
    det er noget man kalder den gruppe biler - volkewognsgruppen...Det står får "Volkswagen aktiengesellschaft" (volkevogns aktieselskab)

    alle overstående bileder er mærker der ejes af "volkswagen group"

    seat, vw, audi, skoda er ned i mange detaler de samme biler, de deler de samme dele, samme motorer, bliver bygget af de samme folk osv osv...





Kommentér på:
VAG træf i Århus

Annonce