{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DHB Stumpemarked
  • #1   25. mar 2014 Har stadig ikke fundet ideen bag det? Hugger stumper er da billigst af afhente hos huggeren.... Så hvis det er sådan ting i mener er det totalt spild af krudt tbh.

• DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator

Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.741
    #2   25. mar 2014 Rene - Jeg syns at du skal prøve at tage til et stumpemarked i Herning, Fredericia eller hvor det nu bliver afholdt. For det der lyder helt ude i skoven...

• #3   25. mar 2014 Svært at sige med dele men hvis man er prof og har en liste med værd ting og hvilken model det passer til er man nået langt.
    Eks.
    Primera.
    Lygter
    Ret
    Skørter

Corolla e10
    Kopholder
    Gearstang

Osv osv så i har nemmer ved at sige om i har det. Har aldrig været til stump mærkede så ved ikke hvad der kunne være fint at sælge.

• #4   25. mar 2014 Folk er altid ude efter stumper der gør deres bil bedre eller federe, dvs ekstra udstyr, styling og opgradering/tuning stumper.

Så det er nok ikke 5 brugte standart skivebremser du skal tage med smiley

Men jeg er også på det hold der ikke helt har fattet hvad et stumpemarked skal på dhb.

• #5   25. mar 2014 Jeg synes det umiddelbart er en tosset idé.

Der kommer mange mennekser til DHB, med hver deres bil, med hver deres behov for dele. I skal have en kæmpe plads, for at det bliver interessesant for alle, og så er der alligvel en masse, som hellere køber nyt end brugt.

Hvem skulle forresten komme med de dele?? Private eller virksomheder?

Men igen - Skal ikke skyde en god idé ned, hvis I vil prøve det af

• #6   25. mar 2014 tanken er sikkert fin nok, men i forhold til hvad der ellers foregår til DHB, så burde man tænke en ekstra gang og bare indrmme at det var en "mind-fart" der fik lidt for meget moment fra start smiley

• #7   25. mar 2014 Tak for jeres svar indtil videre, men fortsæt endelig med at skrive.

Til de af jer som har spørgsmål vil de fleste svar kunne findes her.
    http://www.bilgalleri.dk/DHB/brugtmarked/

• #8   25. mar 2014 Skal jeg forstå det sådan at folk ikke gider at kigge på brugte biler og dele til salg? ...Så skulle vi måske alligevel have holdt fast i det tivoli smiley

• #10   25. mar 2014 Prøv i at tage til de stumpemarkeder i Herning og Fredericia...

Jow jow, hvis man mangler knallertstumper eller har veteranbil er det da fint nok...

Jeg synes det er et kanon tiltag, og hvorfor altid det brok over nye tiltag? Jeg har da hvertfald endnu ikke set et stumpemarked i DK der henvender sig til "BG-typen"

Dele til det brede bilgalleri folk, stylingsstumper, tuningsstumper, alt hvad der har med de biler som er på BG at gøre

• #11   25. mar 2014 Syntes også det er en glimrende ide. Tuningsdele mm. Ville være fedt. smiley .

• #12   25. mar 2014 Stumpemarked er superfedt. Jeg har selv en ret sjælden vogn så det er meget rart nogen gange at kunne finde noget nyt. og da mange bygger en soarer om til drift er der oftest nogen kabine stumper i omløb smiley

• #13   25. mar 2014 Jeg sys idéen er super.. et godt tiltag for at udvide dhb med nye ting.. UDEN at det er tivoli og andet som intet har med biler at gøre..

og min umiddelbare mening er at det skal være tuning og stylings-dele.. de alm reservedele bliver nok lidt for uoverskueligt sådan et sted smiley
    Og selvfølgelig specielle ting til de lidt mere sjældne biler smiley

• #14   25. mar 2014 Det er da hyggelig at være på marked det er milion gang bedre den tivoli sidste år smiley

• #15   25. mar 2014 Syntes det er en super fed idé!

• #16   25. mar 2014 Fælge, Spoilere, kabiner, glasfiber skærme/klapper og anlæg, turboer, udstødningssystemer mm.
    Især til amerikanerbilstræf i Sverige er fænomenet "swap meet" MEGET stort og selve swap meet-street er næsten ligeså stort som træf delen!
    Her er det alt fra modelbiler, til hele projektbiler og navkapsler, topstykker, forruder og alt det "guld" som man måske har i overskud fra man satte sin egen bil i stand, eller satte nyt/større/mere praktisk i sin egen.
    Kort sagt.
    BGs marked LIVE!

• #17   25. mar 2014 Det eneste problem med "stumpemarked" for privatfolk/brugt i DK er at en standpris på bare 400, kræver at man har ret meget "sølv til guld pris" eller generelt bare noget man kan tjene lidt på, da vi tit oplever at folk ikke kan få det til at svare sig at læsse en (lejet) trailer, tøffe afsted og bruge benzin frem/tilbage og stå fra morgen til aften, for måske kun at sælge et sæt 6x9ere til 150kr.
    Det er ihvertfald vores største problem i Fredericia at det "kun" er store firmaer/privatpersoner det kan betale sig at komme for og vi derfor mangler ham der har ryddet op i garagen fra tidligere projekter.

• #18   25. mar 2014 AFILI8ED

Korrekt, det kunne være lækkert at få tømt skuret derhjemme, men der er alligvel et stykke vej fra tanke til handling.

• #19   25. mar 2014 Man er iøvrigt velkommen til at slå sig sammen, så man er flere om en stand. Vi stiller blot 4x6m asfalt til rådighed på hovedgaden hvor folk passerer flere gange daglig og forventer ikke at det bliver hverken poleret eller professionelt som i udstillergaden. Det handler bare om hygge, interesse og at tjene en skilling.

• #20   25. mar 2014 Ja folk med forskellige hobbyere.

Eks db drag folk.
    Amerikaner
    JDM
    VAG
    BMW
    Mercedes
    Ford
    Og andre entusiaster kan jo slå sig sammen. Mærke op med hvem der har Hvad og så sælge sammen.

Har før set en mc klub sælge medlemmernes ting og pengene gik til klubben.

• #21   25. mar 2014 Total go' ide :).. Jeg vender helt sikkert forbi Stumpmarkedet for at se om jeg kan krejle mig til lidt billig brugt gejl til min Rolla :D..
    Så flere af den slags kreative ideer smiley

• #22   25. mar 2014 Skal man være VIP medlem for at sælge stumper til dhb?

• #23   26. mar 2014 Tak til jer alle for den positivitet der er omkring Brugtmarkedet og fortsæt endelig med at komme med tanker og idéer.
    Christian:
    Der er ingen krav til at man skal være VIP medlem, alle har mulighed for at købe en stand.

Kommentér på:
DHB Stumpemarked

Annonce