{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
528 visninger | Oprettet:

missens 4x4 træf denne weekend {{forumTopicSubject}}

hejsa alle sammen søger nogle der kan fortælle mig hvorvidt det er muligt at have en hyggelig mudder/terræn dag, i en frontera 2,2 dti med lidt større all terrain dæk på en std eller om arealet der ude ved hedeager øvelses terræn er til tænkt de lidt mere seriøse mudder ræsere?
hvordan med betaling sker det ved fremmødet der ude eller hvordan?
har selvfølgelig skrevet en mail til jan "missen" ham selv, men han har desværre ikke svaret endnu, så tænkte der var nogle her inde der måske kunne hjælpe?

pfh tak for svar
mvh sonni

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  missens 4x4 træf denne weekend
  • #2   26. mar 2014 http://off-road.missens4x4.com/#!album-31-23. Her der billeder der fra

• #3   26. mar 2014 har selvfølgelig læst opslaget inde på missens4x4.com , men der står ikke hvordan med betaling eller om der er mulighed for kørsel i de lidt mindre terræn gående 4x4 biler.

• #4   26. mar 2014 har sat og kigget alle billederne igennem er der fra jeg har min ide om at min lille frontera ville være lidt malplaceret der ude. den er skide sjov i mindre til middel groft terræn men der følger jo ikke ligefrem med landcrusere og patrolerne og hvis banen der ude er lavet til de mere seriøse 4x4 biler vil jeg jo hele tiden køre i vejen for de lidt mere seriøse klatremissere smiley

• #6   26. mar 2014 frihøjden og mit maglende spær er også det der skræmmer mig mest desværre er frontera bygget sådan så tanken er det laveste punkt ikke pisse smart, skal også have sat en plade under så den ikke så nemt får hug. har været ude og lege en del i den også steder hvor jeg tænkte at det her går galt men alligevel kommet igennem. har ikke den store erfaring (ingen ud over det sjov jeg selv har lært mig) med 4x4 kørsel og vil ikke begynde at montere spær og smide 2" bodylift og 2" forhøjet undervogn på og nogle store dæk hvis jeg ikke er til det helt voldsomme og bedre kan lide de små hygge ture. så ville egentlig bare gerne ud og prøve at lege lidt med de mere øvede og se hvad en rigtig godt opbygget 4x4 kan klare.

Kommentér på:
missens 4x4 træf denne weekend

Annonce