{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
552 visninger | Oprettet:

Viborg uofficielt træf på lørdag. {{forumTopicSubject}}

Hejsa Bilfans. Som mange af jeg fra midtjyllandsområdet nok ved holder Team viborg ikke træf på lørdag, men så er det jeg tænkte på om folk alligevel ville møde op, til et slags uofficielt træf? Vi er nemlig et ppar stykker som overvejede at tage derop alligevel hvis folk var med på idéen om fremmøde til et uofficielt træf. Giv endelig feedback så jeg har en idé om det er værd at køre derop smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Viborg uofficielt træf på lørdag.
  • #1   29. apr 2014 Folk er nok i Fredericia i weekenden

• #2   30. apr 2014 Ræs smiley

• #3   30. apr 2014 # 1 Det ved jeg godt og det er derfor jeg spørger herinde, for jeg har ikke selv nogle planer om at tage til fredericia, men jeg vil gerne til træf og det kunne jo være at der var andre herinde, der også vil ud og lufte bilen i Viborg smiley

• Jonas Emil J
    Jonas Emil J Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 10
    #4   30. apr 2014 Der er træf i Hedensted på Lundagervej!
    Det er Crew ISR som står for det:)
    Der har været kanon fremmøde de sidste mange lørdage!

• #5   30. apr 2014 Stop nu det her.. Vi i crewet er i Fredericia. Og det ville ødelægge alt for os, hvis der bliver holdt træf.. Der bliver ikke ryddet op og hvem skal styrer det. Der er træf i Aalborg fredag og Lørdag i Hedensted, så håber virkelig ikke folk bakker op om dette !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• #7   30. apr 2014 Ja fordi folk plejer jo altid at rydde op efter dem selv og alle kører ordentlig, Nej det vil ødelægge det vi har bygget op, hvis der ikke er styring på det. Vi har meldt ud til politiet at der ikke er træf denne weekend, så håber ikke folk støtter op om dette, da det kun giver RaceTeamViborg problemer.

• #8   30. apr 2014 Hvis i mangler træf i Viborg, så er der jo et næste onsdag hos Hovwdiaudi... smiley
    http://www.boosted.dk/tour/

• #9   30. apr 2014 Jeg håber inderligt ikke, at vi i crewet ikke kan få lov til at tage til Fredericia, og have en go weekend dernede sammen. Uden at vi skal gå og tænke over, hvad vi møder af klager og rod, når vi kommer hjem til Viborg igen sent søndag aften????

Vi har set MEGET frem til lige nøjagtig den her weekend, da vi kan slappe af og være sammen, og samtidig nyde at se på en masse biler og drift. Vel at mærke uden at det er OS der er "på", som vi ellers altid er når vi er samlet for at afholde træf og arrangementer for jer andre.

Jeg ville personligt føle mig pisset op af ryggen, hvis jeg finder ud af at der afholdes træf i Viborg imens vi er i Fredericia. Så jeg kan kun håbe at folk vil respektere det, og så tage ud til nogle af de mange andre arrangementer/træf der er her i weekenden.

• #11   1. maj 2014 Naturligvis er der ingen der ejer Viborg og andre byer i den forstand men alt det fine arbejde diverse klubber/foreninger går og laver kan blive ødelagt af andre da omgivelserne tror at det evt er et event race team Viborg afholder så det kan skade fremtiden for det som vi alle elsker

• #12   1. maj 2014 5# / 9#

Selvføglelig skal Race team Viborg da tage til Fredericia og hvis i mener at det vil skade teamets omdømme skal jeg personligt nok selv lade være med at komme og fraråde dem jeg kender om at tage derop, vidste ikke hvad jeres holdning var i forhold til Det og jeg beklager de bekymringer jeg har forvoldt jer. Hyg jer i Fredericia og så ses vi til træf i næste måned smiley

Kommentér på:
Viborg uofficielt træf på lørdag.

Annonce