{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uheld på Sjælland..
  • #1   20. mar 2015 LOL smiley

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #2   20. mar 2015 Mon det er dem fra striben Ringsted som kørte "pænt" ind til striben kbh xD

• #3   20. mar 2015 "Afstand ? Hvorfor skal vi holde afstand .... Vi skal jo alle samme sted hen ... "
    Daaaaaa !

smiley

• #4   20. mar 2015 Det giver "at køre sammen til træf" en HELT ny mening...

• #5   20. mar 2015 Åhhh yes. !
    Men så er der da 10 biler mindre.

• #6   20. mar 2015 Fuck nogle knaldperler. Har ikke ondt af dem, er ofte blevet overhalet af disse klaphatte, og den måde de tåber manøvrerer bil på, så det et under der ikke sker flere ulykker. Så længe det er deres egne der brager sammen, er alt godt.

• #8   20. mar 2015 Hvor er det dejligt at se hvordan folk kan glæde sig over andres ulykke. Hvad er det dog for et land vi lever i?
    Måske de ikke har kørt helt hensigtsmæssigt, men skal vi nu ikke bare blive enige om at det er en god ting at der ikke var nogen der kom alvorligt til skade. I stedet for at glæde os over at folk kørte galt?
    For sidstnævnte er jo en syg holdning at have.

• #9   20. mar 2015 Sker hvert år xD

• #10   20. mar 2015 Martin E

Er du da en af dem?

• #11   21. mar 2015 Thimofey >>

Nej det er jeg under ingen omstændigheder. Men jeg er et menneske med empati og andre værdifulde egenskaber, som du kunne lære en hel del af.
    Men hvad fanden, nu kender vi jo dine "trucker holdninger" når det kommer til ting i trafikken.
    Så den dag hvor du ligger og bremser din lastbil, når du mener at der er en der køre for tæt på dig og personen så vælger at hævne sig på dig.
    Så skal folk ude i samfundet heller ikke have ondt af dig, men bare grine af dig?

• #12   21. mar 2015 Ej, hold nu lige tingene adskildt.
    Der er stadig en kæmpe forskel mellem ulykke og dumhed.

Jeg har empati med menneskelige fejl. ikke dumhed.

• #13   21. mar 2015 X3M™ . har talt.

Du kæfter som sædvanligt bare op, Martin E, det er tom luft. Du har ikke fattet en brik af virkeligheden. Hvis du ikke forstår forskellen på dumhed og uforskyldt uheld, så er det din sag. Men hav du bare empati med gerningsmanden, den dag han klipper en af dine nære, pga ren dumhed.

Hvorvidt du mener jeg har andre værdifuldheder at lære, sikkert nok, det er let at sidde og skrive, når man er så perfekt som du.

Jeg vil gerne se ham der tør hævne sig, så nej, det frygter jeg ikke.

• #14   21. mar 2015 Sker de fleste færdselsuheld måske ikke pga. dumhed og fejl?? Det er sgu længe siden, at jeg har hørt, at der er nogen, som er kørt galt pga. en række kloge og velovervejede fejlfrie manøvrer i trafikken...
    Skal man så fryde sig over andres ulykker hver gang??

• #15   21. mar 2015 Korrekt, men der er jo andre uskyldige mennesker der som oftest bliver Involveret, pga andres dumhed. Her i byen bor en gut der havde det med at fare op og ned ad vejen, her er tættere bebygget og der ligger to børnehaver og et nyt stort ældrecenter på vejen. Efter kommunen så valgte at lave helleanlæg ved stoppestederne, så man er tvunget til at stoppe op når der holder en bus, begyndte idioten at køre modsat anlægget, imod trafikken.

Nu har han heldigvis smadret sin spand imod en af stolperne her i vinters, lige ude foran mit vindue, fordi der kom en ud fra en sidevej, i det han kom farene. Sådan noget fryder mig gevaldigt, det er jeg ikke blank for at indrømme, den kan jeg leve længe på, især når jeg nu ved, at ældre og børn kan færdes mere sikkert. Og slår han sig selv ihjel mod et vejtræ, så er jeg fuldkommen ligeglad, hvis årsagen er for høj fart, sprit eller stoffer. Så længe uskyldige ikke tages med i faldet.

Den stakkels 26-årige der mistede livet for nogle uger siden, da hun blev mast mellem to lastbiler, fordi en eller anden fra KP i sin lastbil ikke holdt øje med trafikken, og totalt overså at motorvejen var gået helt i stå, er jo totalt uforskyldt. Imens kan chaufføren slippe med en mild straf, i form af uagtsom manddrab. Jeg tør vædde med at han har siddet med enten sin mobil, læst fragtbreve eller haft den bærbare kørende i forruden. Hende og familien har jeg ondt af, men sgu ikke chaufføren.

• #16   21. mar 2015 Att: 438HK Biturbo Galant 4x4

Er du ikke meget sort/hvid lige nu ?

Der er vel forskel på den "ulykke" som Hr. og Fru Hansen kan komme ud for på deres vej til bageren en søndag. Og så den tur som flere hundrede biler tager mod et ulovligt arrangeret træf, der vælger at køre i flok.

Afstand og fornuft. Længere er den vel ikke ?

• #17   21. mar 2015 Det derfor jeg er irriteret over at prisen på have bil til unge mennesker er dyrt. Pga. At idioter som spiller smart med deres øse som de ikke kan styre eller har kontrol over.

Jeg indrømmer gerne selv som ung. Af min Polo 6N som har 75 heste kræfter. Er det sku en lille kamp at styre den når den virkelig har fat når jeg accelerer.

Men ja et sted lære vi. Også til dem der har været med i ulykken. Håber i har lært at ikke være for smartass med jeres øse. smiley

• #18   21. mar 2015 I har satme forhastet jer med nogen friske konklusioner...
    I ved jo ikke, hvad uheldet skyldes? I aner jo ikke, hvad den forreste bil har bremset for? Det kunne jo være, at ham (idioten), der er skyld i uheldet, er slet ikke impliceret i ulykken? Det kunne være et uhensigtsmæssigt vognbaneskift af Hr. Larsen, som gjorde, at der blevet bremset hårdt og et øjebliks uopmærksomhed, så er der harmonikasammenstød. Og SELVOM de 9 efterfølgende biler holdt de berømte to sekunders afstand, så ved et harmonikasammenstød, kan man altså ikke nå at stoppe, for når de forankørende rammer en anden og stopper øjeblikkeligt (uden bremselængde), har man ikke en chance at både reagere og stoppe i tide...

Så stop jeres fantasier og vær glad for at ingen kom alvorligt til skade.

• #19   21. mar 2015 der var kun 3 involveret i uheldet de 7 andre var holdt ind for at hjælpe smiley
    http://www.bt.dk/krimi/gaderaes-paa-vestegnen-tre-biler-forulykket

• #20   21. mar 2015 Thimofey >>

Det er dig dee meget lidt indsigt har i samfundet, samt andre menneskers følelser. På baggrund af det er jeg sikker på at jeg kan lære dig en masse ting.
    Jeg kender da flere der sagtens tør tage action på de dumheder du sidder og skriver du gør dagligt herinde. Der er mennesker som dig vi andre ikke drager nytte af ude i trafikken. Du er en tåbe bag er rat og burde have frataget dit kørekort. Så kunne en polak få dit job og sikkert også gøre det mindst lige så godt.
    Du har så travlt med at kaste sten efter en anden chauffør, når du selv flere gange har ytret at du ikke er en skid bedre selv. Du leget betjent i trafikken ved at true med diit køretøj som våben. Men en dag møder du en der byder din lille sølle røv op til dans næste gang du holder stille.

• #21   21. mar 2015 Folk herinde er helt væk, er der nogle af jer der ved hvad årsagen var? Nej så luk den der, til grin og sidde og fryde sig over andre der kører galt, typisk dansk mentalitet.

• #22   21. mar 2015 ha ha ha ??

• #23   21. mar 2015 Der er vist INGEN der kan sige, at de ALDRIG har gjort noget dumt i trafikken, så fej lidt for egen dør, inden i dømmer andre.

• #24   21. mar 2015 Det er jo sådanne "dumheder" der er med til at man aldrig får noget bane i DK til at lege på.
    Aner ikke hvad der er sket, men synes bare transporten til og fra udnyttes til for vild, frisk og til tider hasarderet kørsel, når man læser rundt omkring.

• #25   21. mar 2015 Man har en voldsom trang til at synke ned på jeres niveau og sige 'håber i selv overser noget i trafikkenog kører galt', men det skal jeg nok undlade smiley

• #26   21. mar 2015 Det er en bil der er kørt op bag i en anden bil, det sker 20x om dagen i DK, men det er helt klart pga. en speciel form for dumhed denne gang?

Og som Finn siger, så har alle sku da været 18 og troet man var Thorkild Thyrring på et tidspunkt, pas på jeres glorie ikke falder ned og kvæler jer, fucking hellige cunts ;))

• #27   21. mar 2015 Tænker at de knejter skulle have valgt en bil, som min den første med 39hk. De er tilsyneladende ikke erfarne nok til mere.

• #28   21. mar 2015 Kim P:

Jeg har aldrig troet jeg var Thorkil Thyrring. Hvilket nok kan ses af mine valg af biler - ikke ligefrem racerbiler.

• #29   21. mar 2015 Okay jeg var der inde og kendte ham som kørte galt og der var ingen dumhed og alt muligt af det lort i lukker ud det er en ung dreng som lige har fået kørekort og kørte i en gammel golf 2 uden abs og derfor gled bilen for han da folk bremser som nogle idioter og derfor kunne den gamle bil ikke stå fast da vejen også var våd. Ingen kom til skade eller blev kørt væk som der står

• #30   21. mar 2015 #29

Så har han jo ikke kørt efter forholdene, eller holdt afstand.

• #31   21. mar 2015 = dumhed

• #33   21. mar 2015 I ved selv hvordan folk bremser på striben og hvis man køre i normal trafik bremser man normalt og det gør folk bare ikke på striben alt skal gå stærkt både op og ned i fart og derfor går der ud over den person som kommer i den sidste bil som ikke har en chance for at bremse

• #34   21. mar 2015 ATT: Crazy supra mk3
    VIP

Men som du selv siger, så ved man på forhånd hvordan der køres. Det gør det jo så bare ENDNU mere vigtigt at køre efter forholdene.

Og så kan den vel ikke trækkes meget længere. smiley
    Vi laver alle en brøler engang imellem og de fleste lærer af det, og bliver en bedre billist. Jeg indrømmer gerne at jeg lavede en dumhed af format, da jeg var ny i trafikken.

Ingen kom til skade og man er en lektion rigere. Håber ikke at det rystede den unge person for meget.

• #35   22. mar 2015 "Ingen kom til skade og man er en lektion rigere. Håber ikke at det rystede den unge person for meget. "

Se der var den sympati som alle efterlyste, du kan jo godt....
    Det klær dig i hvert fald noget bedre end den der fryd-for-alle-andre-mentalitet...

• #36   22. mar 2015 ATT: Peter.

Selvfølgelig har jeg empati. Hvilket samfund lever vi i uden ?
    Indrømmer også gerne at jeg ikke er en helgen, og at jeg lavet en dumhed i en helt anden kaliber for 20 år siden.

Men det er jo netop min pointe. Vi bliver bare nødt til at tage ansvar for vores egne handlinger. Indrømme at det var dumt, og så tage ved lære af det. I stedet for at prøve at pakke det ind i undskyldninger, så som at det var et hendeligt uheld, og at det kunne være sket for alle.

Det lærer man ikke meget af.

God søndag smiley

• #37   22. mar 2015
    Det er rigtigt... Det var også bare de spydige kommentare i starten af tråden, der gav mig opfattelsen af at du frydede dig over andres ullykke, kun fordi at det var unge gutter fra striben. (Kan godt se at thimofey var endnu værre, men ham gider jeg ikke prøve at snakke fornuft med)... Hvem ved, måske har du ret, måske har de kørt fuldstændig hjerneforladt i situationen, og selv været ude om det. Men vi ved det ikke, så lad os ikke drage nogen konklusioner, og lad tvivlen komme dem tilgode.... I mine øjne er det et ganske alm trafikuheld, hvis det var 5 pensionister der var kørt sammen så havde man tænkt " de er også så langsomme til at reagere"... Og når det er 5 unge mænd så tænker man "for høj fart, for lidt afstand, spille smart foran vennerne"...

Men fred være med det... God søndag.

• #38   23. mar 2015 Det faktisk lidt sjov, der sker dagligt hvad 20-30-50 uheld, hvad enten det er store eller små rundt i hele landet..

Og så er der nogle biler som er på VEJ til noget gaderace der kører galt, og så kan de bare lære det kan de, de har sikkert kørt race bla bla bla..

• #39   23. mar 2015 #38

Men der er da ved gud forskel på om du er på vej ud at handle, eller på vej til biltræf, hvis vi tænker kørselsmønster.
    Og myndighederne vil jo gerne biltræf til livs, de vil nok knap endnu forbyde folk at handle.

• #40   23. mar 2015 Det ved vi ikke om der er , vi kan ikke straffe folk på baggrund af deres intentioner..

Jeg kører for hurtigt hver dag, og det gør jeg selvom jeg har fået/og stadig risikerer at få fartbøder, skal jeg så have fartbøder på forhånd hver dag resten af livet... Ja vil du måske sige, men sådan fungerer verdenen ikke..

• #41   23. mar 2015 Hans

Så om det er synd for dem eller ej, afgøres af deres destination?

• #42   23. mar 2015 #41

Det er jo i min optik, lidt som det er ok i folks øjne herinde, nu da det er på vej til et biltræf, da sådanne ting jo sker.

• #43   24. mar 2015 Ja det sker jo hele tiden, eller nej det gør det faktisk ikke, men NÅR det sker så skal vi satme fryde os.. only in Denmark smiley

PS. jeg synes gaderace og striben er latterligt, men synes stadig det her bliver blæst op..

Kommentér på:
Uheld på Sjælland..

Annonce