{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
747 visninger | Oprettet:

RaceX 2006, ja det bliver til noget {{forumTopicSubject}}

Der løber tilsyneladende rygter fra en vis Tommy Boy om at RaceX 2006 ikke bliver til noget, dette kan jeg roligt afvise, det bliver til noget iår, og I kan allerede nu bestille billetter til arrangementet hvor I både kan være tilskuere og deltagere på samme tid.

Dette er uden tvivl Danmark STØRSTE bil-entusiast træf, og der bliver rig mulighed for at kører 402 meter race for alle, samt en masse konkurrencer både inde for race og styling, vi regner stærkt med at det bliver endnu større end de forrig gange med en masse nye tiltag.

Og til jer som så kåringen af Danmark Babe 2006, så kan jeg fortælle at dette kun er begyndelsen.

Håber virkelig på at se jer til et fedt træf med højt humør og massere af 402 meter race og som noget nyt vil vi prøve og transmitere både 402 meter racene, men også stylings konkurrencen live på hjemmesiden www.racex.dk hvor I også allerede nu kan se billeder fra de forrige år.

Jeg fandt denne film på nettet som en RaceX deltager har lavet, tak for det.

http://videos.streetfire.net/video/B84A9A7E-BEA7-42FC-829A-BE7F9C73284E.htm

Kør forsigtigt derude og hold øje med hjemmesiden da der løbende vil være små RaceX arrangmenter op imod arrangmentet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RaceX 2006, ja det bliver til noget
Kommentér på:
RaceX 2006, ja det bliver til noget

Annonce