1.769 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "dhb har vist"
DHB 2010!
Så er der to hjerner der har tænkt om vi ikke skulle lave en gruppe til DHB 2010! og jeg syntes det lyder som en rigtig god idé og syntes i andre skulle hoppe med på vognen :) Det er både en lække...
Så er der to hjerner der har tænkt om vi ikke skulle lave en gruppe til DHB 2010! og jeg syntes det lyder som en rigtig god idé og syntes i andre skulle hoppe med på vognen :) Det er både en lække...
Skrevet af: Simone F - 16. sep 2009
DHB synsmænd mv???
En medlmer fra bilgalleri gjorde mig opmærksom på synsmænd osv til dhb.. Godt nok har jeg for mange hk, men så er det vist heller ikke værer ha ha.. Nogen som har en oplevelse af hvordan de er og g...
En medlmer fra bilgalleri gjorde mig opmærksom på synsmænd osv til dhb.. Godt nok har jeg for mange hk, men så er det vist heller ikke værer ha ha.. Nogen som har en oplevelse af hvordan de er og g...
Skrevet af: Tommy P - 10. jan 2012
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Ophæng af TV 280 kr.
- Rep. Af asko opvaskemaskine 799 kr.
- Elektriker - Udskiftning af 2 udendørslamper og opsætning af 1 pendel 1.500 kr.
- Egeføj 2.800 kr.
- VVS-installatører. Tømme vand ud af opvaskemaskine 668 kr.
jul 2003
Følger: 79 Følgere: 84 Biler: 2 Emner: 20 Svar: 999
sep 2007
Følger: 31 Følgere: 24 Biler: 3 Emner: 26 Svar: 341
Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
De har været der de sidste 2-3år, og har taget mange, som ikke har haft lovlige biler..
Men det med at de skulle skubbes frem og tilbage, det er fucked!
Især på en lukket plads..
(Havde ikke set klippet inden jeg skrev)
okt 2010
Følger: 3 Følgere: 1 Emner: 47 Svar: 727
mvh
feb 2010
Følger: 34 Følgere: 24 Emner: 55 Svar: 2.823
Så kan de jo ikke bare stå og se til. Man kan jo ikke forvente de kun gør deres job halvt, så skulle man ønske de slet ikke var der.
Men er det så et federe arrangement, hvis de slet ikke møder op? Hvad med alle de negativer sider af at de ikke er der?
Skulle man noget, så skulle man arbejde på at få banerne lukket helt af hvor bilerne uden plader er involveret, så færdselsloven ikke gælder på de arealer. For så kommer de ikke med bødehæftet.
Helt ærligt, vægttavler. Placer dem inde i din skærm bag hjulet eller noget, så de ikke kan ses på lakken. Folk der kører til DHB ved godt magten er der, så de ulovlige ting kan i jo lige så godt lægge ind i budgettet på en DHB tur. For brede fælge, vægttavler, osv.osv.
jul 2004
Følger: 49 Følgere: 58 Biler: 3 Emner: 46 Svar: 6.357
maj 2005
Følger: 4 Følgere: 13 Emner: 77 Svar: 2.780
men altså nu kender vi kun sagen fra udstillernes/tilskuernes side. det kunne vel tænkes at der ligger mere bag, evt at der har været for mange der har skulle "vise" sig i deres biler og har været provokerende overfor betjentene og de så er blevet sure og så har valgt at gå til sagen med hård hånd.
jeg bliver lidt sur når man så i klippet ser en mand fortælle at han har fået en bøde for at kører uden sele, tjaaa han burde sætte sig ind i reglerne og vide at er der seler monteret i bilen skal de altså bruges uanset hvilket indreg køretøj der er tale om.
alle ved jo at politiet er til stede og at de er der for at bruge masser af papir i bødeblokken og det skyldes jo desværre det meget dårlige ry dhb har fået igennem de sidste par år.
politiet ved jo osse at til sådanne arrangementer er der masser af "ulovlige" biler og så tiltrækkes de jo dertil som fluer om en lort, så hvis folk nu sørgede for at deres biler var i lovmæssig stand og div afgifter på ombygninger osv var betalt, så ville politiet nok ikke møde så talstærkt op
maj 2008
Følger: 7 Følgere: 8 Biler: 2 Emner: 155 Svar: 2.508
Men jeg ved godt at det er nemmere at smide ansvaret fra sig og mene de går i små sko, i stedet for at have styr på sine egne sager. Sådan er det jo hvert år herinde omkring DHB tid. =)
jan 2005
Følger: 9 Følgere: 19 Biler: 2 Emner: 74 Svar: 757
feb 2011
Følgere: 6 Biler: 2 Emner: 6 Svar: 1.665
Og kunne det tænkes at man måske har kørt lige frisk nok i sin ikke indregistret bil, og opført sig tåbeligt over for ordensmagten.
Der ud over kræver det ikke den helt store eksamen for at være klar over at ordenmagten nok vil være til stede i stort tal, lige som alle de andre år.....
apr 2006
Følger: 61 Følgere: 75 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 4.063
maj 2005
Følger: 4 Følgere: 13 Emner: 77 Svar: 2.780
aug 2014
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 12 Svar: 14
sep 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 7 Emner: 2 Svar: 447
jul 2009
Følger: 7 Følgere: 10 Biler: 1 Emner: 61 Svar: 1.682
Arrangøren har jo i deres info spot osv oplyst at det bliver betragtet som et offentlig plads og der ved er færdsels reglerne gældende...
Og husk nu lige at en bil uden plader ikke har nogle former for forsikring, skulle uheldet være ude at en bliver kørt ned eller på andre måder skadet, vil der ikke være nogle forsikring der dækker og dermed vil personen i bilen ryge i store problemer.. Så tænk lige over konsekvenserne det kan ske...
nov 2007
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 1 Emner: 47 Svar: 1.347
Hvis der var nogen der fik bøde for at køre uden sele på pladsen kunne det måske være interessant at få det prøvet i retten:
Stk. 2. Pligten til at anvende sikkerhedssele gælder ikke ved bakning eller under kørsel på parkeringsplads, servicestation, værkstedsområde eller under lignende forhold.
feb 2007
Følger: 23 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 436 Svar: 5.892
Altid noget at de er gået ind på pladsen .. Måske man så kan køre i fred i området
DHB er for længst skrottet herfra .. Efterhånden en del år siden
Her bliver det Rudskogen 10-12 Juli
Ingen DK skat og ikke meget politi .. Det der er kikker ikke efter biler på DK skilte medmindre der er tydelig grund til det
nov 2003
Følger: 40 Følgere: 48 Biler: 15 Emner: 59 Svar: 705
okt 2010
Følger: 30 Følgere: 37 Biler: 2 Emner: 137 Svar: 15.839
Hvis folk køre i en gulplade bil så er loven at der skal være synlige vægttavler der er let læselige.
Hvis man ikke vil havde de tavler så køb en hvidpladet bil, meld jeg ind i politik og kæmp de næste 20år for at rette den lov.
At du skal skubbe en brænder bil. Det sku fair nok ofte er de i extremt dårlig stand og du er blandt andre mennesker.
Køre du rundt på området gælder færdselsloven og de er satmer mange der ikke køre forsigtigt.
Politiet sku måske havde blevet uden for og stoppet biler der køre ind og ud Så der var "Helle" på pladsen.
Bilgalleri sku havde lavet en stor plads hvor folk kan parkere sin brænderplads så de var lige til at trille frem og tilbage.
Alt i alt et godt år efter min mening fint styr på tingene. God afvikling af drift og drag.
Og håber kørene havde de ønskede forhold.
Virker til at Bilgalleri tager det seriøst og gerne vil DHB.
at der er plads til forbedringer er jo ikke nyt. Det vil der altid være.
Billetprisen Eks. 1000kr i indgangen var lidt mange penge.
dhb har vist haft besøg af politiet