{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.217 visninger | Oprettet:

Kom til forpræmiere på FF- Tokyo Drift {{forumTopicSubject}}

Hej alle bil fans

På torsdag går det løs, det er muligt at få forpræmiere billetter til filmen "The Fast and the Furious 3 - Tokyo Drift" samt deltage i en stylings konkurrence hvor vi vil kårer årets The Fast and the Furious bil 2006, der vil også være mulighed for at møde en masse dejlige RaceX babes som nogle nok kan huske fra DFB 2006

I kan læse mere om træffet her:
http://www.racex.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=31

Vi ses til et fedt event.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kom til forpræmiere på FF- Tokyo Drift
  • #1   11. jun 2006 Der ligger massere af P anlæg til fornuftige priser i området, vi har desværre ikke haft mulighed for at vælge Cinemaxx da det er Nordisk Film som sidder på rettighederne til filmen.

• #2   11. jun 2006 damn ville gerne med, men turen er nok lige lang nok smiley

• #3   11. jun 2006 Det er ikke bare lige nemt at få tilladelse til at parkere på rådhuspladsen, desværre, jeg har haft gang i Københavns tekniske forvaltning vedr dette problem.

• #4   11. jun 2006 venter sku til den bliver vist i drive in biografen i lynge... =)

• #5   11. jun 2006 Jamen det er også en mulighed, dog går man jo så glip af et ellers fedt træf med massere af højt humør og en masse fede biler.

• #6   12. jun 2006 Har smækket det på Honda Klubbens kalender, så der kommer helt sikkert en pæn stribe Honda'er til BilXperten i Valby.
    Da man jo får <b>gratis</b> billet til FF3 hvis man har billet til RaceX, så er det jo en rigtig god idé at få købt sig en RaceX billet, da det jo alligevel ikke er et arrangement man må gå glip af. Det bliver helt klart årets fedeste event på Vandel og DHB kunne lære meget af RaceX, som bare altid har haft styr på deres træf.

Honda klubben afholder deres 10 års jubilæum i forbindelse med RaceX på Vandel og det kommer heller ikke til at gå helt stille af sig...

Der er jo ikke meget ved at se en film som alle snakker om, flere dage efter at alle andre har set den til denne forpremiere. Den står ikke engang på programmet på Drive In bio's hjemmeside...

Jeg har ihvertfald købt min billet og glæder mig til at se nogle fede biler ude hos BilXperten i Valby.

• #7   13. jun 2006 Morten S> Hvad har "Mega Meet" lige at gøre med at komme gratis ind og se "The Fast and the Furious 3 - Tokyo Drift" ?
    Det har vist intet med denne tråd at gøre, så lad være med at spamme den med jeres lort.

• #8   13. jun 2006 Der ligger en STOR p-kælder 2 min gå gang fra palads såhh der sku være muglighed for at parkere.

• #9   13. jun 2006 Ja, der er gode parkerings muligheder lige i nærheden. Jeg plejer altid at holde ved Rådhuspladsen i
    "Industriens hus's parkeringskælder". Der er kamera overvågning og har aldrig oplevet at nogle har pillet ved min bil eller noget dernede. (Har ovenikøbet engang glemt at lukke vinduet i bilen, imens den holdte der en hel aften smiley

Men man ikke vil ind og se filmen (fordi man skal tidligt op), så er der jo stadigvæk muligheden for bare at kigge forbi BilXperten i Valby og se på alle de fede biler som er med i Stylingskonkurrencen og alle de andre ting der sker derude. Et eller andet skal man jo lave på en solrig torsdag aften...

• #10   14. jun 2006 Hvad hvis man vil købe nogle billetter, og ikke har mulighed for at komme til Race X?

Mvh.

Kommentér på:
Kom til forpræmiere på FF- Tokyo Drift

Annonce