{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
835 visninger | Oprettet:

Striben KBH - En lukket klub? {{forumTopicSubject}}

Var der i går for 3. gang, men med samme udfald. Når man kommer bliver der kigget på en som om man var en alien. Når man går rundt og kigger på andre biler bliver der igen kigget på en som om man er idiot. Synes ellers alle der skriver om striben siger "man skal bare kigge forbi". Det er jo sådan set også rigtigt - KIGGE FORBI og smutte igen. Som om det er en lukket klub for de udvalgte få. Kl 21:30 gad jeg ikke mere og vendte snuden hjemad.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Striben KBH - En lukket klub?
  • #1   22. jul 2006 Kan tildels godt følge dig i det du siger.. nu har jeg dog ikke lige oplevet det på samme måde som dig men kan forestille mig at det nitte.. hvis folk virkelig er sådan så det deres eget problem.. tager de deres bil med på striben er den automatisk sat op til udstilling .. og derfor kommer folk rundt og kigger længere er den ikke.. og til jer der er sådan (hvem end i er smiley ) så vær lidt imødekomende.. skab en bedre stæmning i stedet for at stå i jeres små grubber rundt omkring og spil gangstere.. smiley

• #2   22. jul 2006 der er der ikke noget at sige til de kigger sådan når du kører i sådan en bil smiley

• #3   22. jul 2006 I forkert retning? - dette var allerede på tanken. Ville jo prøve at finde ud af hvor de kørte hen bagefter.
    Fed vogn? Der var da nogle af dem der var på tanken der også temmelig fede.

• #4   22. jul 2006 Var os i køge igår... Og der holdte 4 biler.. så prøvede ved ikea, der skete endnu mindre... Hvor sker der egnetlig noget henne nu..?

• #5   22. jul 2006 På Stregen i odense er der sq ikke noget af den slags, der mødes vi bare en 100 stykker og køre ud og køre/ser Race..

Men hvis folk er sådan, så bare bliv ved med at kigge der ud til de kigger den anden vej,, hvis du tager en kammerat eller to med, så kigger de nok knap så meget ;)..

Men du skal da helt sikkert ikke stoppe med at komme der..

• #6   22. jul 2006 Har da helt klart planer om at køre derned igen i aften hvis vejret holder.

Thomas C -> Ja det er da rigtigt at et par venner med ville sikkert hjælpe, men dem jeg kender der har en bil der ellers er værd at tage med er på ferie. Og jeg har jo kun plads til en udover mig selv i vognen*S*

• #7   22. jul 2006 DK Leader : du sku bare ha blevet og fulgt med os andre det var for Nice igår PRO RACE !!

• #8   22. jul 2006 BDog - Tak vidste at der var en forklaring - kan være jeg skal sende en anden med vognen så *GG*.

• #9   22. jul 2006 Thomas 24 0 - Hmmm svært at vide hvem man skal følge når der er små grupper der køre hele tiden. Troede at der var ved at ske noget da der var et par stykker der rykkede, men de blev vel bare trætte af det også, for resten blev der.

• #10   22. jul 2006 DKleader : ja hvis du er ny på stedet kan det være svært at vide. men normalt mødes vi på tanken kl 21 og køre vidre omkring 21.45 + -

• #11   22. jul 2006 det er det samme, syntes også køge er dødt. folk står i deres lille gruppe og som før nævnt spiller gangster.

jeg tror også det er lidt svært når folk siger race i køge, race i taastrup, og træf på lange linie. der er aldrig nogen nogle af stederne så fol flakker rundt og mødes aldrig med nogen, ikke som i de gode gamle dage i taastrup eller for ca 6-10 år siden da der blev kørt i næstved.

• #12   22. jul 2006 Dengang ved JVC, var fedt.... perfekt sted for street race... smiley

• #13   22. jul 2006 Jeg kom som knægt da der blev kørt i Kbh (vesterbrogade) og derefter rykkede vognene ud på Avedøre Holme. Der kunne alle snakke med alle. Troede måske at det var lidt samme stil idag.

• #14   22. jul 2006 da der blev kørt på vesteerbrogade var det også mest us-cars

• #15   22. jul 2006 Michael F - Ja det var mest us-cars, men der bliver ikke kørt noget rigtigt med us-cars idag. Ikke i samme stil.

• #16   22. jul 2006 håber da ikke det har fået dig helt væk fra striben... jeg har hørt lidt om at de er igang med noget nyt og mere Organiseret hvad angår striben...

• #17   22. jul 2006 der var da gang i den igår... en okay cool aften.. uden at se skyggen af politiet..

• #18   22. jul 2006 Dkleader, så jeg ik dig ved ikea taastrup - jeg kørte på den sorte Kawasaki Zx12r - mener at vi holde ved siden af hinanden ved lyskrydset..

• #19   22. jul 2006 DKLeader
    nu har jeg kun lige kort læst hvad folk har skrevet til dig

me så vidt jeg kan fåstå på det hele var du kun på tanken
    og ja der stå folk lidt og snakker

men på striben er der klikker men det kommer helt af sig selv nå folk kommer sammen og nogle kender nogle.

jeg snakker gærne med alle og der kommer heletiden folk hen til mig og spå om et eller andet.

så man skal bare menge sig sammen med nogle jeg se det ikke som klikker men som folk stå og snakker om forskelige ting så kom ud på striben og snak med folk

det går jeg altid

• #21   22. jul 2006 her lært en ting efterhånden gider ikk striben i kbh køge eller nogen som helst andre steder i DK for den sags skyld nææææ tag til sverige der er det nemlig sådan i hvertfald i helsingborg at der kan alle snakke med alle det hele er organiseret (ikke lovligt) men organiseret der er super mange fede biler og du kan altid komme hen og spørge om folk gider vise dig vej.... og det svanske politi er ikk ligesom det danske de kører bare ind sætter blink på og bliver siddende i deres biler mere er der ikk i det.....

Så come on lad os se nogle flere danske biler hinsidan...

Mvh

• #22   22. jul 2006 jesper R -> Hvis du holdt sammen med en anden cykel ved rundkørslen, jo så var det mig smiley

• #23   22. jul 2006 ladathomas H - Det er en god ide med at få et sted, men pris mæssigt er det da også til at leve med hvis det er den eneste klub man så er i. Jeg er medlem af en caner club og vil tage dragrace licens for at kunne komme til at køre i sverige, og hvis man så skal til at betale til endnu en klub for at mødes med andre fredag/lørdag bliver det for meget. Men støtter ideen 100 procent.

• #24   22. jul 2006 ladathomas H - BTW, selvom folk står og snakker på tanken, kunne de jo godt være en smule åbenminded overfor "nye".

• #25   22. jul 2006 DKleader, ja - det var mig

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=7292

anden cykel var en ændre R6 - ser du mig nogle steder - skal du ik være bange for at smide et par ord smiley

• #26   22. jul 2006
    DKLeader
    bare det er en dasu godkent klub er det godt nok
    så kan du også kører køgeracet for 100 kr i stedet for de omtalte 200 kr den 26 agust
    og på kti som nok bliver gratis for medlemer den 10 septemper

Kommentér på:
Striben KBH - En lukket klub?

Annonce