{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.729 visninger | Oprettet:

kristian h
kristian h
Tilmeldt:
5. jun 2006
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9

RaceX 2006 {{forumTopicSubject}}

Hej alle RaceX deltagerer vi har lavet lidt om på reglerne, da Flemming Jay fra forlaget benjamin har prøvet at ødelægge vores arr. op til flere gang.
Dette betyder at vores arr. er et motorsports arr. som betyder vi ikke må have tilskuer, men kun deltagere!
Derfor er billeterne lavet om til :
1 bil med en chaffør 300,-
1 bil med en chaffør og 1 hjælper 450,-
1 bil med en chaffør og 2 hjælpere 550,-
Vi har altså lavet nogen billigere og nogen til samme pris!
Jeg håber ikke dette giver nogen problemer for nogen, hvis dette skulle være tilfælde så mail mig, så vi kan finde en løsning kh@racex.dk
glæder mig til at se jer derovre, vi har i år masser af nyheder...
Vi har taget 2 af vores fede hytter med fra sidste gang. som vil blive betjent af 80 Cult piger...
Vi har lavet camp områder til hver bilmærke!
Vi har lavet manøvre bane, hvor det vil være muligt at få en prof. racer kører til at tage en omgang i ens egen bil, og bagefter se hvor hurtigt man selv kan. eks. Martin Jensen, Nicolas Kiesa, Jason Watt osv.. der kommer hele tiden flere til...
Vi har lavet DK bedste tidstagnings udstyr, som virker, ikke det lort fra DHB!
Vi har trådløst internet på pladsen, så alle kan følge med på tider mm...
Vi holder Emma Konkurrance med Bilstereo og Styling.
Vi holder DHB2 = Danmarks Frækkeste Babe hvor alle piger kan deltage og vinde 10.000,- kontant!
osv.... håber at se dig og din bil til RaceX


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RaceX 2006
  • #1   26. jul 2006 ATT: Aso A

    Ja 1 bil med chaffør + 1 hjælper = 450kr, havde det været til DHB havde i skulle slippe over 1 kilo for det samme.

    Så det er under halv pris.


  • #2   26. jul 2006 hvornår er det ??


  • #3   26. jul 2006 Att: Chris E:

    Det står på www.racex.dk

    Att: EXTREMECARS2000 -

    Det er fordi at han står for DHB og af en eller anden oversag ser os som en konkurrent og tænker mere på sig selv end på at det vi prøver at lave er noget for bil entusiaster, vi laver RaceX for at give folk en oplevelse ikke for at skulle score kassen, det er bla derfor vi har så billige billet priser og alle os som hjælper til derovre har kun udgifter forbundet med det, incl mig selv, så det er rimelig træls at man bliver modarbejdet af hr Jay hele tiden, når det eneste vi prøver på er at lave et fedt arrangement til jer.

    Håber at se en masse af jer derovre til massere af race.


  • #4   26. jul 2006 Vil det sige der ikke må komme tilskuere og kigge på, men at det hele kun er for dem der vil kører??

  • Honda F
    Honda F Tilmeldt:
    mar 2006

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
    #5   27. jul 2006 450 med hjælper - det er da samme pris som DHB!



  • Hans M
    Hans M Tilmeldt:
    jul 2006

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #6   27. jul 2006 Ja, det er da meget sjovt de ikke mener de skal tjene penge på RaceX, når prisen er den samme som på DHB smiley
    Hvem laver forretning idag uden at tjene penge?? - kun tåber....


  • kristian h
    kristian h Tilmeldt:
    jun 2006

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #7   27. jul 2006
    Hej Hans
    Det er ikke samme priser, tjek nu op på tingene inden du svare, en normal billet til en person kostede 550,-, vores pris er 300,- det er da en besparelse som er til at mærke.
    mht. at tjene penge så gør jeg det til hverdag, så for mig og de andre er dette bare en hobby...
    Hvorfor jeg hænger flemming ud, er fordi han har skrevet 21 klage breve, vedr. RaceX for at prøve at stoppe det, husk på vi har holdt racex siden 2000, Maxpower startet først deres carwars i år!
    Men bare vent fra næste år afholdes Racex 5 gange på sjælland og finalen i Jylland så de kan bare komme an, det er dem som har problemet, de skal tjene penge, det skal vi ikke, vi hygger os bare!
    Skulle du ikke havde været til RaceX før hans, vil jeg meget gerne give dig en Fribillet, og hvis du ikke bagefter er RaceX mand så lover jeg at betale din billet til DHB næste år. det må være et fair vædemål, hvad siger du ?
    skriv dine kontakt info på kh@racex.dk



  • Hans M
    Hans M Tilmeldt:
    jul 2006

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #8   27. jul 2006 Hej Kristian

    Jeg mener nu også jeg har tjekket op på tingene.....

    DHB 2006 = 450 kr. (1 bil og 2 personer)
    RaceX 2006 = 450 kr. (1 bil og 2 personer)

    Derudover er jeg klar over, at man på RaceX kan komme alene med 1 bil for 300 kr. og med 2 ekstra personer for 550 kr. Fint nok, men du må da give mig ret i, at ligheden er svær at overse? smiley Mht. hvordan du tjener dine penge, er jeg sådan set ligeglad. Jeg mener dog stadig ikke, at der er nogle mennesker, som er ved deres fulde fem, der laver forretning uden at tjene en lille skilling til sig selv. Bevares sådan er det jo med os alle.

    Jeg synes skam det er fedt med arrangementer som RaceX, DHB & CarWars.....Jo flere jo bedre. I bund og grund handler det jo om det samme - race, race og atter race.

    Tak for tilbuddet, jeg har desværre ikke mulighed for at deltage i år, men jeg kommer da næste år - spændende planer iøvrigt.....

    -Hans


  • kristian h
    kristian h Tilmeldt:
    jun 2006

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #9   27. jul 2006 Hej igen Hans
    For en DFB deltager eller en DHB kører kostede det 450,-for én deltagerbil med én ledsager for alle dage.

    For publikum var det 550,- pr. person for alle dage.

    lidt ret havde du, bortset fra der var ca. 20.000 gæster og ca. 250 personer var deltager....

    ked af du ikke kan komme


  • kristian h
    kristian h Tilmeldt:
    jun 2006

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #11   28. jul 2006 hørt

  • #12   28. jul 2006 Hørt


  • #13   28. jul 2006 Men syns det kunne være fedt, hvis poliktikerne ville begynde at hjælpe os bilglade mad at få en bane, lidt ligesom den i sverige.

    De kunne f.eks lave 1/4 ved / bag ved startlinien. og så efter 402 m + den længde der skal til at bremse på og så lave nogle sving på den bane, så kunne de også bruge den til DTC. f.eks KJ


  • #14   28. jul 2006 Måske man skulle lade være med at købe blade fra forlaget benjamin i et stykke tid, de tror jo åbenbart de er så store at de skal bestemme hvad der skal foregå af bilarrangementer i DK........ !!!

    Bare en tanke !!!


  • #15   28. jul 2006 Ja, eller være nogle stykker der starter med at lave et nyt bilblad i DK og som arbejder sammen med RaceX folkene.

    KJ


  • #16   29. jul 2006 Der er en hel del fra Honda Klub Danmark som har opsagt deres abonnement fra Forlaget Benjamins blade. (Vmax og MaxPower).
    Dette er kun pga. Flemming Jay har forsøgt at få ødelagt RaceX og håber da at der er flere der vil gøre det samme, så de kan lære det. Satme for dumt at begynde at ødelægge et arrangement som RaceX, bare pga. at ens egne arrangementer (DHB og CarWars) ikke lige kører optimalt.
    Og med alle de problemer der er med tidstager udstyr fulde folk som stadigvæk får lov til at køre rundt på pladsen efter kørselsforbudet, så synes jeg helt klart at man skulle boycutte DHB og satse på RaceX. De er simpelthen ikke seriøse nok til at afholde et race arrangement, hvor det mere går op i druk og patter, i stedet for at på kåret Danmark Hurtigst Bil.

    Så kom til www.racex.dk og se hvordan sådanne et arrangement skal afvikles. Folkene bag har gjort det flere gange før og denne gang bliver det helt sikkert bare endnu bedre.


  • #17   1. aug 2006 kan vi købe en billet og så bare kigge på, uden at køre.

Kommentér på:
RaceX 2006

Annonce