{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.814 visninger | Oprettet:

Forespørgsel FRA striben-sms KBH {{forumTopicSubject}}

Ja, nu bliver jeg nødt til at høre folk herinde, som kommer på striben kbh. Der bliver startet en ny sms service op i nærmeste fremtid (når der er nok tilmeldte), og jeg vil derfor gerne høre om der overhovedet er interesse for det?? Folk beklager sig konstant over at de ikke får information, de får ikke mail, sms eller andre vil ikke sige hvor der bliver kørt... nu har jeg de sidste 2måneders tid forsøgt at få tilmeldt folk, men det virker ikke rigtigt som om der er nogen der gider når det kommer til stykket!! Det kan da ikke være rigtigt at jeg skal bruge 2-3timer en fredag aften på at gå og spørge ALLE om de skal skrives på listen, eller hvad??? Der er utroligt mange som henvender sig diverse steder på nettet, siger at de kommer til træf og tilmelder sig, men; HVOR bliver i af??? Interessen for at komme ud og køre nogle andre steder er måske ikke så stor mere??

Jeg, personligt, har efterhånden brugt en masse timer på at ligge og køre rundt og finde veje og p-pladser (vi kan mødes på) der er brugbare. Ved også at der er mange andre som virkeligt forsøger at gøre noget for, at det kan blive ordentligt (igen), det gælder alle ligefra "vej-findere", sms/mail-afsendere til dem så går og rydder op efter at folk er kørt hjem!!

Skal vi droppe det hele, mødes ved IKEA/Mac D, finde en tilfældig vej og så lade lortet sejle i sin egen sø??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forespørgsel FRA striben-sms KBH
  • #1   19. aug 2006 jeg vil godt skrives på den der liste hvis det er ansøger lige og smider nr i en privat .

• #2   19. aug 2006 syntes det ville være fint med en ny sms service .... hvis den dog er seriøs.

problemet sidst var at det var nogle ret så useriøse sms'er der blev sendt.

hvis det skal sendes sms'er ud skal de være med adresse og bynavne osv og ikke bare en sms hvor der f.eks. står "vi mødes ved JVC" for hva så med dem der ikke lige nøjagtig ved hvor JVC ligger?

og kan også huske dengang der blev kørt ved midtager fik man sms'en "vi mødes ved McD/ikea klokken 21" det var også fair nok men da klokken så var 22-22.30 og parkerings pladsen ved ikea var næsten tom og alle var kørt videre mod midtager kom den næste besked "vi køre videre mod midtager nu" øhh hva skal man så lige bruge den til?

men jeg ville godt tilmeldes en ny sms service hvis man kan regne med at det denne gang er nogle mere seriøse mennesker der står bag?

• #3   19. aug 2006 Striben Kbh hvor er det nærmere præcist? Er det ikke Køge der bliver kørt i nu? Men det kunne da være rart med en sms om hvor der bliver kørt, helt klart!

• #4   19. aug 2006 Michael R--> Der er kun mulighed for personlig tilmelding!

Thomas--> Ja, selvfølgelig bliver der startet en ny seriøs!!!! sms-service op! Hvis noget skal gøres, så bliver det kørt hele vejen, og ikke kun halvt! Der skal nok også komme nogle mere specifikke informationer om mødesteder/race, end der har været tidligere smiley
    Nu ved jeg ikke hvor meget der skal til for, at du mener det er seriøse mennesker der står bag, men jeg kan da garantere dig for at jeg skal gøre mit for at det kommer til at fungere!!
    Du hiver bare fat i mig en dag, du ved jo sikkert hvem jeg er smiley

Thor W--> Der bliver ikke nævnt hvor der køres henne (ihvert fald ikke fra min side af), så kan kun foreslå dig at du kigger ind forbi IKEA/Mac D i Taastrup fredag/lørdag aften ved en 21tiden og spørger dig frem... der er sikkert nogle som kan guide dig lidt den rette vej

• #5   19. aug 2006 Martin K : jeps ved godt hvem du er ....

• #6   19. aug 2006 hejsa martin jeg vil da også gerne skrives på næste gang vi ses på striben.mvh sandberg bmw325i

• #7   19. aug 2006 Jeg støtter da helt sikkert op om striben kbh. Dog er min vogn ikke køreklar endnu. De mange fede aftener/nætter på striben skal da ikke slutte nu. Jeg kommer til ikea/mcd på fredag..

• #8   19. aug 2006 Hej vil meget gerne har en sms og e-mail hvor der bliver kørt i kbh.. for synes det er meget svært at finde ud af hvor der bliver kørt henne...

Min msn/E-mail er: jelle_kristensen@hotmail.com du kan få mit nummer på msn eller i en e-mail...

Og NEJ vi skal ik lukke striben.. støtter helt klart op om det

• #9   19. aug 2006 Alle--> der bliver intet tilmelding til sms over nettet!! i må finde mig personligt ude på striben, og til dem som ikke ved hvem jeg er, så spørg sidemanden derude, så ved han det sq sikkert!!

Sandberg--> du er skrevet på smiley

Benny og Jesper--> jeg snakker ikke om at lukke striben, det sker jo aldrig! jeg mener bare at på et eller andet tidspunkt så gider jeg/kammeraterne ikke mere, hvis der ikke kommer noget positiv respons... måske en hjælpende hånd eller to, der er altid (og vil altid) være noget der kan gøres bedre!

• #10   19. aug 2006 Martin K

Hvis du kender ham der laver mailene, så be ham om at lave mindre stavefejl

• #11   19. aug 2006 Hvor er det man kan tilmelde sig til den email service?? nogen link??

• #12   19. aug 2006 Turbo Power 1--> Ser hvad vi kan gøre ved det!

Jesper K--> Race@pro-street.dk bare send navn og link til din bil, så må vi se hvad der sker smiley

• #13   19. aug 2006 Martin har du en msn eller et nr jeg kan smide en sms til eller noget?

Kommentér på:
Forespørgsel FRA striben-sms KBH

Annonce