{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DHB 17
  • #1   1. maj 2017 Jeg har ikke været med de seneste par år, da der ligger et stort Opel træf i Tyskland på samme tidspunkt.

Men har også hørt at det et gået lidt ned af bakke for DHB især efter det er flyttet til Padborg park, men det er naturligvis kun noget jeg har hørt

• #2   1. maj 2017 Hej Carsten, det er gået ned af bakke, det var jo nærmest en joke sidste år, det syntes jeg var rigtig synd, så jeg håber at der er bedre tilslutning i år.... vi kommer 19 mennesker og vi er 2 der skal kører 201m.... jeg havde godt nok håbet på at de havde fået plads til 402 igen, hvilke gør det noget sjovere....

• #3   1. maj 2017 Ja 201m er jo helt til grin smiley

• #4   1. maj 2017 Efter min mening er PP meget lille....Har selv kørt på den i egen dyt... Blev lidt skuffet, men jeg prøver at se hvad DHB er for noget i år og håber på en positiv oplevelse smiley

• #5   1. maj 2017 Altså hvis ikke DHB på pp skal forsvinde, så skal de stramme op, jeg skriver til dem hvert år, har også gjort det i år, men det er ligesom om at de ikke lytter, de skriver at der ikke er plads, men jeg har altså hørt det modsatte.... hvis drift kunne pitte på græsset, så har jeg hørt at der er plads til 402. Jeg ved ikke om det logistisk er rigtigt, men jeg syntes bare at 201 m er for kort. Jeg når personligt en topfart på ca 150 km/t, det kan man da ikke kalde DK's hurtigste bil race....

• #6   1. maj 2017 Jeg har droppet det nu.

Synes efter Kenn med de store armbevægelser kom med, er det blevet til grin.

Det virker uprofessionelt overfor vores nabolande der godt kan lave et fedt raceevent, uden og blande alt det alkohol og varm luft ind i det.

Ja de skal have chancen, og det har de fået fra min side de sidste 3-4år.

• #7   1. maj 2017 Jeg kan ingen gang nå 100 km/t på den afstand i min lille gamle spand med 65 hk xD

• #8   1. maj 2017 Jeg må give dig ret Rico, det er sgu gået ned af bakke de seneste 3-4 år, men sidste år var bunden....

• #9   2. maj 2017 Jeg kommer helt sikkert!!

Altså umiddelbart så er der ikke plads til 402 m pga reglerne om den afstand der skal være for nedbremsning.. Det er der banen bliver for kort..
    Det er ihvertfald hvad jeg er blevet fortalt..

Kommentér på:
DHB 17

Annonce