Streetracing Skive - Forbedringer {{forumTopicSubject}}
Hey alle.
Denne post henvender sig primært til de der var til stede på dagen.
Efter som løbet den 23. var vores aller første af slagsen, var der nogle ting som kan gøres bedre. Og den bedste måde at lave forbedringer er jo at se tilbage og skrive sine tanker ned, og så ellers spørge sine kære medlemmer. Og tænk nu over det, I har en masse at skulle have sagt som medlemmer, så hold jer endelig ikke tilbage med ris/ros og forslag. Det er JER der skal være med til at gøre os officials dygtigere! Her er hvad jeg har ind til nu:
- Forbedring på check-in området. 2 poster istedet for 1.
- Grundig kontrol af banens tilstand, fejes og klargøres 100% før løb.
- Bedre kvalitet på beplejningsområdet(ekspeditionstid, generel kvalitet af produkter(tænker på pølsevognen, den var ikke effektiv nok)), samt større udvalg(snacks osv).
- Klasseindeling og mere overskuelig løbsplan(fortrinsvis tidsresultater, hvem kører hvornår, etc.)
- Hurtigere afvikling af starter(detaljer om hvorledes er der ingen grund til at vi kommer nærmere ind på lige pt.)
- Bedre mulighed for kommunikation mellem deltagere og officials(her tænkes der klarhed over hvem der har hvilket ansvarsområde, f.eks. et opslag over officials og deres område.)
Med Venlig Hilsen
Tommy Thomasen
Streetracing Skive
PS: Vi er klar over at sådan en post mere hører sig til på vores egen side, men vi har ikke en "rigtig" side klar med forum osv. endnu. Den kommer i løbet af vinteren!
maj 2004
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 38
jan 2004
Følger: 141 Følgere: 138 Emner: 106 Svar: 1.709
Jeg har også et par ideer til forbedninger:
# Klasseindelinger (Giver mere konkurence)
# Aflæsning af tiderne (elektronisk) så publikum har mulighed for at følge med.
# Kørebanens tilstand (Mange fik stenslag og ridser)
#Få indskrevet bilerne under rigtig navn (Obel = Opel)
lille detalje men son virker mere proff
#Hurtigere afvikling af løb (Ved i er klar over det)
Men alt for fedt arangement, helt klart et besøg værd næste gang.
dec 2004
Følger: 41 Følgere: 39 Biler: 6 Emner: 14 Svar: 369
men det med de stem på banen, det var ikke så godt..
med hensyn til ideer, så har jeg ikke andet at tilføje, jeg mener det samme som kenneth..
Få indskrevet bilerne under rigtig navn (Obel = Opel)
jeg så ikke nogle steder at der var fejl der, men det er jo bare en smutter...
Tak for en rigtig fin dag, kommer helt sikkeret også med næste gang...
Venlig hilsen
Henrik NIelsen
dec 2004
Følger: 41 Følgere: 39 Biler: 6 Emner: 14 Svar: 369
men det med de sten på banen, det var ikke så godt..
med hensyn til ideer, så har jeg ikke andet at tilføje, jeg mener det samme som kenneth..
Få indskrevet bilerne under rigtig navn (Obel = Opel)
jeg så ikke nogle steder at der var fejl der, men det er jo bare en smutter...
Tak for en rigtig fin dag, kommer helt sikkeret også med næste gang...
Venlig hilsen
Henrik NIelsen
feb 2005
Følger: 31 Følgere: 29 Biler: 3 Emner: 28 Svar: 211
Kan kun lige komme i tanke om et punkt mere undover hvad der er blevet sagt og det er flere skraldespande rundt omkring (ikke lige den store ting ved jeg godt men det hele har sku været kanon).
jun 2003
Følger: 24 Følgere: 21 Biler: 4 Emner: 19 Svar: 153
Ja det var et rigtig godt arrangement. Pladsen var rigtig fin til det, og folk opførte sig som man kunne håbe og forvente
Og der var nogle fine og hurtige vogne imellem
En ting der måske er lidt svær at ændre, er at jeg synes asfalten er noget ringe. Jeg kunne ikke få min Ibiza til at få bid i første gear på nogen måde, med mindre jeg slog ESP'en til, men så cutter den turbotrykket til den har bid, og det giver en langsommere tid end med hjulspin.
Og det var altså også efter at banen var blevet fejet. De granitsten der er kørt i banan er simpelten for grove. Mine dæk er flået godt i stykker synes jeg
Men det kan jo være det bliver bedre jo flere løb der er kørt på banen. Så sidder der jo gummi i asfalten ved startområdet
maj 2004
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 38
Ja jeg er klar over at folk ikke får så lave tider på banen som de plejer andre steder. Det er nok en ting vi næppe kommer til at kunne lave om på lige foreløbig. En af grundene til at vi har haft svært ved at få lov til at køre derude er, at banen trænger til et nyt slidlag. Det koster vist i omegnen af 3 mil., og er noget der ikke er udsigter til i kommunens budget desværre. Jeg ved ikke hvorfor der var så mange af de småsten derude, jeg har ikke lige så meget kendskab til asfalt. Måske er det noget der er kørt på banen for at forlænge levetiden, hvad ved jeg. Men det er i hvert fald ikke optimalt for os. Men næste gang er banen i hvert fald helt cleaned, og så tror jeg vi vil prøve at vaske den inden for at fjerne evt. sod/udstødningsgasser og hvad der nu ellers kan være i overfladen der reducerer greb. Og som du siger så kan vi jo bare få kørt noget gummi på den
Tak for de fine ord forresten!
Streetracing Skive - Forbedringer