{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.090 visninger | Oprettet:

DHB eller DSF Danmarks Størreste Flop {{forumTopicSubject}}

Jeg var en af over 10000, som tog den lange tur til Padborg den 7. 8. juni. Efter at have oplevet et godt arrangement sidste år, var jeg selvfølgelig spændt, og glædet mig helt vildt...
Men jeg må tilstå, det var da den værste gang lort jeg længe har oplevet... Jeg valgte inden jeg tog derover at give et par hundrede mere for billetten i håb om at få en siddeplads. Men det kunne jeg godt skude en hvid pil efter... da der var solgt ca dobbelt så mange billetter som der var siddepladser..

Hvis der er andre som har noget at sige om DHB så skriv endelig til mig...

Ronnie

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DHB eller DSF Danmarks Størreste Flop
  • #1   9. jun 2003 Jeg var dog ikke tilstede, men jeg har læst at bilklubbernes forum, og en samlet konklussion er vist at hele ledelsen til DHB/DFB sucks big time, V-max sucks, ligesom Allan så fint skriver det!!!!!!!!!

Vi kan li: Os selv

Vi savner: En wunderbaum i forruden!

• #2   9. jun 2003 Godt at høre jeg ikke var den eneste som var utilfreds... har tænkt mig at skrive et brev til V-MAX ang. DHB og DFB... men tak for jeres mening...

• #3   9. jun 2003 jeg synes overhoved ikke der var noget som var gennemtænkt... overhoved.... toiletterne var klamme, de løb tør dor salg af vand efter 10 min... OSV.
    men når alt kommer til alt så har jeg sp lidt svært ved at se det på den lyseside...

• #4   9. jun 2003 Ja, det var sq nogle lort V-Max havde lavet der over. Har også tænkt mig at skrive til V-max

• michael g
    michael g Tilmeldt:
    mar 2003

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 107
    #5   9. jun 2003 bm er jo heller ik med iår plus det er et nyt sted og v-max er jo ik andet end en flok BØRN

• #6   10. jun 2003 I har helt ret allesammen.
    ATT V-MAX.
    Der skal andre boller på suppen ellers er jeg sgu bange for at DHB og DFB er dødt om 1 år eller 2.

• #7   10. jun 2003 med hensyn til en vis herres deltagelse,skal det jo siges at det jo ikke var denne (bmw) der blev taget fra ham sidste år,og da det er en anden bil har han vel lige så meget ret til at stille op som alle andre,ikke sandt.

........ELLERS EN FED BMW..........

• #8   10. jun 2003 det er jeg helt enig i... det er hverken vores eller dommernes problem, om hvorvidt Jalals ting er stjålet. eller der ikke er betalt afgift på den S3 motor han havde i A3'eren... Den BMW han stilte op i var en sikker vinder. og det er under alt kritik at den ikke vandt. og så med den begrundelse at den var for Xtreme....

• #9   10. jun 2003 det er jeg helt enig i... det er hverken vores eller dommernes problem, om hvorvidt Jalals ting er stjålet. eller der ikke er betalt afgift på den S3 motor han havde i A3'eren... Den BMW han stilte op i var en sikker vinder. og det er under alt kritik at den ikke vandt. og så med den begrundelse at den var for Xtreme....

• Michael A
    Michael A Tilmeldt:
    jun 2003

Følger: 1 Svar: 5
    #10   21. jun 2003 inden I hænger nogen vil jeg gerne sige dette...jeg var med i DHB og der var overhovedet ikk styr på noget, teknisk kontrol var til grin, dokument kontrol var det samme som bogaflevering sidste skoledag og i det hele taget var der ingen der vidste noget som helst men og læs nu dette men..... det er første gang det bliver holdt i padborg og jeg har talt med arangøreren him self og de er klar over de problemer der var og de vil selvfølgelig blive rettet. Lad os nu holde et "open mind" til næste år....jeg ved ihvertfald jeg stiller op igen.

• #11   26. jun 2003 I har 100 procent ret det var noget møj hele arrangementet ikke side pladser nok når man har betalt. Lørdag lukker kl 1700 så man kun kan være på en sort mark ingen aftensmad andet end at stå hved en pøsevogn fra 1700 til man gik i seng ingen bad eller morgen mad ,køgen var så lang at mand ikke kunne se race hvis man viile have mad. koncerten var så høj at man ikke kunne høre hvad der blev sagt i højtalerene om lørdagen så i det hele taget noget lort. Så er det bedre at tage til Sverige og prisen er det samme

• #12   27. jun 2003 Du har ret i mit tilfælde men derfor kan man godt sige det var noget møj de lavede i Padborg, man kan ikke sælge flere sidde pladser end der er så er det kun for at tjene penge hele lørdagen var spild af penge det var intet værd

• #13   30. jun 2003 Jeg må også tilstå at det arrangement ikke var særlig vellykket. Om søndagen kunne vi have kommet gratis ind, da de slet ikke gad og se vores billet. Så jeg er glad for vi kun købte ståpladser. og så lige at der kun er 1 ambulance til 15.000 mennesker ????? Hvad sker der så lige der ? Jeg håber sku Vandel RaceXperience bliver meget federe.

Kommentér på:
DHB eller DSF Danmarks Størreste Flop

Annonce