{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
653 visninger | Oprettet:

Folkerace i 2018/2019 {{forumTopicSubject}}

Er der stadig nogle herinde fra der kører folkerace?

Jeg har været inde og kigge på folkeraceinfo.dk, så tænker de fleste spørgsmål er dækket ind.

Man kan byde på de andres biler, men én skrev, at det havde han kun oplevet én gang, og i et andet video klip fra youtube er der en der siger, at man KAN byde på de andres biler, men han/man foretrækker, at folk selv bygger en bil.

Er der nogen sure miner fra folk, hvis man byder og får købt deres bil, eller hvordan foregår det i virkeligheden?

Jeg har endnu ikke prøvet motorsport, men folkerace kaster jeg mig over i år, det er ihvertfald planen.

Andre gode råd modtages gerne. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Folkerace i 2018/2019
  • #1   3. feb 2019 Du er i din gode ret til og byde efter de gældende regler

Men de fleste bedre biler koster jo lidt mere end "salgsprisen" og bygge. Og de fleste kender jo hinanden på kryds af tværs af klubber og andet, og man kan jo risikere og stå i en weekend og mangle en gearkasse eller andet vigtigt for og køre videre

Særligt køb af ungdoms kørernes biler er ikke velanset

Jeg ville henvende mig til den klub du ønsker og melde dig ind i, og tage licens igennem. De har sikkert kendskab til nogle der har en bil stående.

Ulempen ved folkerace er du skal måtte trække en autotrailer, have rimelig forstand på biler, og meget gerne et godt værksted og skrue i.

Vælg gerne en model som mange andre også kører i, så det er nemt og skaffe dele. Og du kan få hjælp når i er ude og køre

Har du ikke adgang til værksted, og ikke har de vildeste mekaniker skills kunne en i første omgang dyrere vej være crosskart. De er meget simplere ombygget, og de fleste kan skrue i dem selv. Motor og gear kan du få lavet ved cross, mc værksted eller bare en med teknisk indsigt

Crosskart er noget dyrere i indkøb, men flere med kendskab til flere slags offroad baneløb fremhæver de "lave" driftsomkostninger

• #2   3. feb 2019 Hej René

Crosskart er ikke lige det jeg ønsker pt. Men skal nok lige holde det i mente, at det er lidt dårlig stil, at købe de andres biler. smiley

Kører du selv folkerace? smiley

• #3   3. feb 2019 Fair nok med crosskart, de fleste kender bare ikke til det, eller tror det er for "børn"

Sådan en xtreme er altså ikke for "børn" og kører faktisk hurtigere end de fleste rallycross biler smiley

Den nye 450ccm klasse er tænkt som en "pris fornuftig" introklasse, men alt det kan du høre mere om i din lokale klub hvis du ønsker dette

Kører ikke selv folkerace, men har skruet lidt crosskart, og så kører noget af konens familie folkerace, rallycross og crosskart

Kommentér på:
Folkerace i 2018/2019

Annonce