{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
961 visninger | Oprettet:

Striben - Tak for i aften!!! {{forumTopicSubject}}

Hey alle!!!

Tak for i aften!! Det var fedt at se der var så mange der mødte op ved aftalt sted (bliver selvfølgelig ikke posted her :))...
Hvis man tænker på at for to uger siden var vi to biler der mødte på aftalt sted til at der er begyndt at komme så mange som der er allerede nu er kanont fedt at se!!!

Virkelig! jeg håber I andre har haft en lige så hyggelig aften med race og sparken dæk, som jeg har!

Jeg vil også rose folk for deres pæne opførsel... Der var en kanon stemning og ingen idioter bag rat med hovedet under armen smiley

Politi!!! - jaa dem så vi ikke noget til smiley

og vejret.... Perfekt!! Det er ikke så tit man kan stå til kl 1 om nattet i en trøje uden at fryse, så det kan man ikke brokke sig over smiley

Til sidst tog vi til mac d ved ikea i tåstrup og hørte musik og sparkede dæk...
Og jeg er næsten ked af at skulle afslutte dette indlæg med en galle der siger spar to!!!! FOR FUCK HVOR ER FOLK NOGLE SVIN!!!!
Hvad sker der for at man ikke kan finde ud af at smide sit affald ud i en af de mange skraldespande der er der?!!! Det er sq da for sindsygt!!
Samt en hilsen til det pikhoved der syntes han skulle brænde dæk lige op ad alle bilerne for til sidst at miste kontrollen.... Jeg ved ikke hvad jeg skal sige andet end ¤%&/(FUCK//"¤/()NU/#¤&"/(AF&/#(/()!!! der er masser af plads til det sjov henne i hjørnet eller på den anden side af mac d!!

Any ways det er rart at se at det vi planlægger går fint og folk tager hensyn til hinanden og der ligger ikke affald rundt omkring...

Så kan kun anbefale flere at møde op eller kontakte os for at høre hvor det sker, hvis du ønsker at slipper dor den slags paphatte lige så meget som vi ønsker det smiley

Vil sige at det gavner jo heller ikke lige frem vores sag om at evt. få en bane el. når vi gang på gang ødelægger det for os selv...

Kunne være fedt at sende signalet at vi er en gruppe med fælles interesse for biler, der går op i hygge, sikkerhed og sørger for der er rent... I ved at efterlade pladsen lige så pæn hvis ikke pænere end da vi kom smiley

Men som sagt tak for en dejlig aften smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Striben - Tak for i aften!!!
Kommentér på:
Striben - Tak for i aften!!!

Annonce