{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.412 visninger | Oprettet:

DHB - politi {{forumTopicSubject}}

ved godt der er meget politi ved dhb, men hvor "skrappe" er de?? tænker på min bil er meget lav og hjulene er for brede.. har lige fået den synet da esbjerg politi kaldte den til syn... gider bare ikk og blive kaldt til syn igen.. tror i ikk de ser lidt gemmen finger med det.. ellers kan de jo næsten tage alle..

et andet spørgsmål er hvornår lukker det søndag.?

på forhånd tak
Anders

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DHB - politi
  • #1   2. jun 2007 tja igår skrev de bøder på ALT.. ham foran min kammi fik 2 siders bøde....

• Snoopy
    VIP
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.640
    #2   2. jun 2007 jeg ved at efter raceX 2005 /mener jeg) der blev der satme stoppet mange biler da vi alle skred derfra sidste dag

så held og lykke smiley

• #3   2. jun 2007 regler er regler og dem skal de jo bare følge..

tror ikke du kal regne med nogen medlidenhed bare fordi der er "se min bil" træf...

Ville jo svare til at de skulle syntes det er okay at folk racer rundt på vejene fordi der er "se hvor hurtigt jeg kan kører" træf samme sted...

• #4   2. jun 2007 Tror ikke du skal regne med at der står politi og tjekker alle biler igennem.. Har de ikke mandskab til..
    Men du kan nok regne med fartkontrol på de omkring liggende veje når det slutter..
    Så bare kør fornuftigt, så sker der ingenting..
    Jeg har aldrig set politiet stå og tjekke noget, kun fart når man er på vej hjem.. (bla. inde i vejle)

• #5   2. jun 2007 nej det tror jeg ikke at de gør du kenner dem jo de har ikke ande at lave

• #6   2. jun 2007 arrr træls..

så skal men til og låne de gamles focus.. haha..

• #7   2. jun 2007 Hvis de går i detaljer, er det sku for meget.. iorden de er i området for at kontrollere fart, men latterligt hvis de inspicere næsten alle biler!

slutter ved 17.00 tiden imorgen

• Snoopy
    VIP

#8   2. jun 2007 skift til andre dæk der gør den lidt højere og som sidder under skærmene

og slæb de andre dæk med og skift dem inde på pladsen, det kan de ik sige noget til smiley

• Snoopy
    VIP

#10   2. jun 2007 Jakob N

vel mere latterligt hvis man kører rundt i en ulovlig bil, det kan man jo bare lade være med hehe

• #11   2. jun 2007 Snoopy L
    Ja. det kan jeg godt følge dig i, men så længe det ik er til fare for andre, altså fx, at køre med en smule for brede dæk, kan jeg sku ik se det store i det. smiley

• #12   2. jun 2007 jakob n..

gir dig fuldstændig ret..

• #14   2. jun 2007 Enkelte af deres regler er jo ikke de smarteste? En for stor streamer i bagruden er ulovlig, men at tone den kulsort er fuldt lovligt? Blev vedtaget for lidt tid siden.. Den lugter lidt ville jeg mene.
    Men ja hvis man f.eks. kører med xenon og ikke kan være så smart at installere lygte vaskere også og automatisk lygteregulering så ved man jo på forhånd at det er ulovligt? Det samme med f.eks. dæk der går udvoer skærmkanten..
    Man kan sagtens stykke en flot bil sammen OG holde sig indenfor lovens rammer skulle jeg mene.

Men har nu hørt at politiet ikke er grundige omkring selve pladsen men at den er gal ved udfaldsvejene når folk forlader event'et. Så skulle de vist holde og hive folk ind til siden, og mhs til at de har andet at lave, ??? Jeg tror nu nok deres løn kan betales for bare at stå der i et par timer skulle jeg mene smiley Mange bække små, gør en stor å hehe.
    Men om det passer tør jeg ikke sige, ved det ikke da jeg ikke selv skal derned. Ved dog en kammerat fik 6x500kr i bøde igår da han forlod stedet ved 17tiden. Han blev stoppet netop ved en af udfaldsvejene hvor de var godt igang med at tjekke folks biler.

Håber ikke de er for grundige, for det er da at provokere os unge, og andre med hobbyen ville jeg mene. Alt med måde..

Mvh Chris

• #19   2. jun 2007 Junker
    Er jeg enig med dig i.
    Jeg ville ikke selv turde sætte 20" på min Tiburon hvis jeg havde fået at vide at det ligefrem ikke ville være sikkert! Folk rådgiver sig vel både med importør af bilen, samt andre professionele der har forstand på dæk/fælge/undervogn osv?

Mvh Chris

• #20   2. jun 2007 Man kan jo bare have sine ting i orden så har man ikke noget at frygte... ellers tag bøden som en mand i stedet for at pive som en mus... det er chancen i branchen...

over and out herfra, nu flyver jeg til tyrkiet smiley hyggehejsa

• #21   2. jun 2007 Junker
    Så meget var jeg nu heller ikke inde i sagen, men okay. EU måtte godt lærer lidt af SV så og så kræve et par regler ophævet i DK skulle jeg mene.. smiley Til glæde for os med denne hobby.. for DK er ikke lige det bedste bil land hvis vi kigger os omkring.
    Men pt tror jeg ikke det ryger op til debat med 40% flere trafik dræbte allerede end sidste år.. Bad timeing.

• #22   2. jun 2007 altså da jeg var til brænder træf i karup der var de der godt nok.
    der holdte 2 politi biler og kontrollerede de biler der kørte ud, men de tog min kamerat og lod mig køre selvom han kører std og jeg havde streamer i forrude, sorte baglygter, sorte sideblink, for store fælge i følge fabriksoplysning og kun tågelygter tændt..
    Ved da ikke om jeg bar var heldig eller om de ikke havde tid.. hehe

• #23   2. jun 2007 WAI
    BAAAH! Du skulle skamme dig smiley Men god tur! Pas på hvis du prøver at stjæle en turban... ;P

• #25   2. jun 2007 B4NDIT ™
    Pga.? smiley
    Ikke dem der laver reglerne mig bekendt? smiley De der, Citat: "latterlige inkompetente uduelige sorte pansersvin" Citat slut, gør jo bare deres arbejde? Hvilket de gør præcist og professionelt.

• #26   2. jun 2007 GaaaB...
    Følg reglerne eller betal,længere er den da ikke.
    WAI - God tur.

• #28   2. jun 2007 I 2005 var der i hvert fald MANGE der blev taget på vej ud! Kan tydelig huske hvor mange timer det tog om at komme ud pga. at politiet stod lige uden for porten. Og vi kørte oveni købet 2 timer før strip (slut) showet fordi det blev lorte vejr!! Det var da ren kaos!!!

• #29   2. jun 2007 jeg takker for alle svarene... SES i Vandel...

• #30   2. jun 2007 om fredagen står de hvertfald altid og skriver bøder for de mindste, når folk venter på og komme ind af porten ... det er så lamt ...

• #31   2. jun 2007 ja politiet gør bare deres arbejde.. men, der er sku også nogle af dem der gør det lige grundigt nok.. f.eks. hvis de ikke kan finde noget på ens bil er de til tilbøjelige til at sku tjekke hele moleviten hvis det er en ung knægt der kører, for han har sikkert et eller andet ulovligt, selvom det ikk altid er tilfældet.. men som sagt, det er jo nok hvem man er uhældig at blive stoppet af..

• #33   3. jun 2007 Jeg så ik en eneste strisser dernede, hverken bil eller betjent... Og jeg var dernede fredag til idag.

• #34   3. jun 2007 jeg så ikke en enste

• #35   3. jun 2007 Ikke 1 panser så jeg... heh... Hverken derned eller hjem smiley

• #36   3. jun 2007 Så heller ikke en eneste, hverken inde på pladsen eller i området omkring ..Men det er jo kun godt ;D

Kommentér på:
DHB - politi

Annonce