{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.206 visninger | Oprettet:

hvorfor skal brian/ronny ødelægge alt? {{forumTopicSubject}}

var nede og se road rebels i slagelse igår. en del fine biler. konstant en eller anden der stille og roligt trækker en ordentlig koger. foregående ved næsten fra tomgang at dækkende får lov at ryge igennem. alt foregår næsten i slow mo da bilerne har kræfter nok.
og hva sker????????
så skal flere af de smådrenge der overhovedet ikke tænker 2min frem begynde at prøve at efterligne. men da de overhovedet ingen motorkraft har skal det ske under " kraftig" accel. så de midt i byen kører for stærkt for hurtig. en eller anden orange golf skulle ovenikøbet ligge og overhale mens der kom modkørende. HVAD HELVEDE TÆNKER I PÅ??? tror i virkeligt der er nogen der synes i er seje?? og så ovenikøbet i jeres små blikspande ved siden af de store v8ére??
fik ovenikøbet at vide at der jævnligt bliver afholdt noget tilsvarende i kalundborg. men de bliver nød til selv at ringe til politiet fordi drengene går fuldstændigt over gevind.
fint med dem der vil køre race og ikke ved hvad de laver. men fedt ud et sted hvor der ikke er andre. og lad være med at ødelægge det for andre.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvorfor skal brian/ronny ødelægge alt?
  • #1   3. jun 2007 de skal jo også more sig, men de skal sku gøre det i forsvarligvis, ? .. Overhaler mens der kommer modkørende ? lyder som drab og selvmords Forsøg ?

• #2   3. jun 2007 HØRT... Fuck af med al den døds kørsel.... Så vi voksne kan nyde et stille og roligt træf....

• #3   3. jun 2007 er så irriterende når der er folk der skal ødelægge det..
    forstår ikke de ikke kan se hvor farligt det kan være det kan da godt være de er kede af det når de har kørt et par stykker ihjel men det kommer de jo ikke tilbage af..

idioter..

• #4   3. jun 2007 jesper H ..

man behøver som end ikke være over 25 for at kan se lidt fornuft i tingene.. !

• #5   3. jun 2007 Det har du ret i Daniel men det er nu næsten altid de unge som lave stunts.... jeg har desværer selv set en fuld voksen mand i en Gold R32 som jeg overhalede i min Skoda. Han trak ud ved dobbelt optrukne liner og en modkørende måtte helt ud i skuldern af vejen og ligge for ikke at ramme ham men alligevel mistede den modkørende et sidespejl... Golf'en kørte vidre....

• #6   3. jun 2007 hulk hulk

• #7   3. jun 2007 Jeg hader folk der laver hasarderede overhalinger..! Det er SÅ svinsk!! Ikke mindst for dem der kommer i modkørende bane.. TÆNK JER OM NÅR I OVERHALER!! Overvurder ikke din motor, du skal kunne se 500 frem. Det er dumt at sætte dit og andres liv på spil, bare fordi du vil et minmalt stykke længere foran.

Vise ord smiley

• #8   3. jun 2007 tja speedy, der skete sikkert det at de kvajhoveder der troede de var smarte i deres blikspande ville sætte prikken over iét under ødelæggelse at et hyggeligt arrangement ved at svine pladsen til.

• #9   3. jun 2007 og kenneth k. tja hulk hulk. måske nok. bare fordi vi er nogen der mener man kan hygge sig på et barnligt neveu uden at være dum overfor andre. men igen. med en smadret bil ved du vel bedre end du vil indrømme

• #10   4. jun 2007 neje nej speedy. du misforstår mig. har slet ikke noget had til alm biler. jeg er bare træt af dem der skal ligge og køre latterligt med for høj hastighed midt i byen. de kan sq fedte ud på mere øde områder.
    derudover så jeg selv et par af de unge der smed alskens ting. og så håbede jeg lidt at v8erne var lidt mere voksne. men kan tage fejl og beklager meget dette. nu kender jeg ikke lige nogen i road rebels men har da forbindelser så skal nok lige gøre opmærksom på at de seføli også må opføre sig en kende respektabelt. brænder ved en stander burde klart også have medført en advarsel. og det med vand giver jeg dig også ret i.
    men dermed vil jeg dog også sige at selv den ikke lå og kørte race mens der stod en masse mennesker og børn helt ud til vejen.

• #11   4. jun 2007 Forskellen ligger i at en amerikaner nærmest SKAL lave brændere, har aldrig set nogle hidse sig op over det, selv de gamle gnavne mænd smiler, fordi at de kan lave brændere med få omdr og en herlig v8 buldreb - men inderbanebilerne skal jo have en masse omdrejninger, og sådan en gammel 80er toyota med 8000 omdr der prøver at lave hjulspin er altså træls at høre på...

Kommentér på:
hvorfor skal brian/ronny ødelægge alt?

Annonce