{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
873 visninger | Oprettet:

Søren R
Søren R
Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 19

Kulturnat 2 {{forumTopicSubject}}

Hjælp hjælp
I aften fra 1800 - 2400 afholdes der kulturnat i glumsø (mellem Ringsted og Næstved).
Uno-X tanken skulle have inviteret en masse specielle biler, men ejeren havde misforstået datoen. Ergo står jeg nu (som medarrangør af selve kulturnatten) med en aktivitet uden biler!!

Alle der har mulighed for at komme er velkomne. Der er gratis adgang til alle aktiviteterne i byen der alle kan nåes inden for gåafstand.
Jeg ved det er med ekstremt kort varsel.

I må meget gerne ringe direkte til mig på 25 88 46 84 og fortælle hvis i kan komme med jeres VW eller evt. med en anden speciel bil.

Tag gerne familien med idet der er mange aktiviteter for alle aldre.

Uno-X ligger på Sorøvej 2 midt i byen Glumsø. Finder i først Glumsø kan i ikke undgå at støde ind i Uno-X. Tanken ligger centralt så der kommer mange mennesker forbi.
Jeg stiller selvfølgelig min egen VW til udstilling.

Vejrudsigten "lover" tørt vejr.

På forhåbentlig gensyn

Med VWenlig hilsen

Søren

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kulturnat 2
  • #1   24. sep 2004 hva har kultur nat med wv biler at gøre??? bare nysgerrig,,,jeg har en fed honda der måske kan komme forbi...

• Søren R
    Søren R Tilmeldt:
    aug 2004

#2   24. sep 2004 Hej Allan
    Du er vekommen med din Honda.

• Søren R
    Søren R Tilmeldt:
    aug 2004

#3   24. sep 2004 Alle spændende biler er selvfølgelig velkomne.

Mvh

Søren

• #4   24. sep 2004 ok hvem hvad og hvor mange kommer...jeg har en kammerat med enn syg carisma...ham tager jeg sgu nok med...kan ikke love vi kommer

• Søren R
    Søren R Tilmeldt:
    aug 2004

#5   24. sep 2004 Udstllinger af forskellig art: motorcykler, veterancykler og knallerter, speedwaymaskiner
    Musik til enhver smag: jazz på kroen, klassisk i kirken, ung musik i biografen
    Hestevognskørsel, kunstudstllinger, oplæsning af historier for de små

Lidt for enhver smag

• #6   24. sep 2004 Er det så en slags udstilling med biler el?????
    er det kun det der børne halløj....gider ikke køre deropp med min bil og så er der kun veteran biler...det ville være lidt malplaceret...

• Søren R
    Søren R Tilmeldt:
    aug 2004

#7   24. sep 2004 Nu tør jeg ikke garantere hvilken slag biler der kommer. Der er som et forsøg på at redde aktiviteten inviteret her på bilgalleriet og VW-nettet. Derudover kommer der nogle BMW-er og en Jaguar E-type.
    Der er "børne-halløj" for at hele familien skal kunne nyde natten.

Kommentér på:
Kulturnat 2

Annonce