{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
805 visninger | Oprettet:

Esbjerg - Striben - spritbillister {{forumTopicSubject}}

Nu kommer vi hver eneste fredag til træf og har gjort det i en del år og fulgt udviklingen.

Men HELT ærlig.....

ØL, Stoffer m.m. hører bare ingen steder hjemme når man kører bil, uanset om det er på en lukket bane eller offentlig vej.

Vi var nogle stykker der blev ekstremt forarget i aftes, da man kunne stå og se ham gutten i BMW'en (som holdte ved siden af ham i den gamle hvide ford sierra på græsset over for p-pladsen) Stige ud af sim bil med øjne på størrelse med knappenål og en øl i hånden, samt en højgravid kæreste.

Personen var simpelthen så stupid at han tilmed kørte 2 race, et uden kæresten og et hvor hun var med.

Nu kan man ønske mange ting til folk, men vil ikke komme med udtalelser jeg i følge injurie loven kan straffes for.

Men helt ærlig, når man så meget stille og roligt på en høflig og pæn måde henvender sig til hende fra "crew" der satte de mange race afsted og så får af vide at de altså ikke kan gøre noget, så taber man ALT for den forening og næste gang jeg personligt oplever denne for spiritus kørsel, så er jeg ikke et sekund i tvivl om at jeg ringer til den lokale reklame bil, det var SÅ tæt på nogle af os gjorde det i aftes.

Håber virkelig der er flere der vil tage initiativ til og holde den slags nede. hvis der ikke skal ske ulykker en dag.

Tænk lige på hvis har var kørt ind i dem der stod og så på, jeg tror ikke i ville kunne tilgive sådan en persom hvis han pludselig havde adskillige menneskeliv på samvittigheden.....'


TÆNK JER OM OG HJÆLP OS MED OG FÅ DE SPRITBILLISTER VÆK !!!!

Vi ser frem til flere fredage med race, hygge og nye bekendt skaber.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Esbjerg - Striben - spritbillister
  • #1   14. jul 2007 Ved jeg godt, men så er der også mange der højst sansynligt ville forsøge og true med det ene og det andet, men i den forbindelse er jeg 110% kold overfor sådanne ting.

    Aftenen er jo menst som ren og skær bil hygge - det er jo ikke en festival.


  • #2   14. jul 2007 Meld svinet, jeg har INTET tilovers for folk der kører efter de har drukket. Jeg fatter slet ikk de folk der ikke kan tage til ræs uden de skal have en håndfuld bajere med. Bliv dog hjemme, hvis I vil drikke!

  • Snoopy
    VIP
    Snoopy Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    nov 2004

    Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.640
    #3   14. jul 2007 CH

    der er jo nogen der syntes det smart at bilen lugter af øl, jeg selv foretrækker en kold Cultura smiley

    ser jeg en bil slingrer for sygt på vejen, så ringer jeg da også lige ind hehe

    ska satme ikke se sådan en idiot smaske nogen ned ggrrrrr


  • #4   14. jul 2007 Nu er nummer pladen skrevet op på både ham i BMW'en og Sierra'en, så hvis det opleves igen, bliver der ringet omgående *S* - bare rolig... der er nogen der elsker og melde folk som drikker og kører bil.... MIG - for det hører bare ikke sammen !


    Tak for den foreløbige støtte, mon man skulle starte en forening for ædruge billister *S*


  • #5   14. jul 2007 så er han da også for dum man

    hvorfor gik i ikke bare Hen og klappet ham sådan en på kassen eller sag til ham at ringet hvis han ikke kørt sin vej


  • #6   14. jul 2007
    Jonas E hvis du sir han har øjene som knappenål og står med en Øl passer ikke helt sammen da hvis man tar stoffer smager ØL er ren katte pis smiley


  • #7   14. jul 2007 Havde sq fået fat i hans nøgler og smidt dem i havnen! Det er så egoistisk at drikke og køre samtidigt, fint hvis han vil slå sig selv ihjel, men så må han holde sig til eget matrikelnr og undlade at slæbe uskyldige med sig.
    Personligt synes jeg der skulle være en 0 tolerance overfor alkohol for bilister.


  • Snoopy
    VIP
    Snoopy Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    nov 2004

    Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.640
    #8   14. jul 2007 CH

    hhmm har jeg også sådan et nummer i nakken ? smiley


  • #9   14. jul 2007 Nu røg jeg lidt pot/hash i mine unge dage (20 år siden) og jeg kan kende den slags på 1000 km afstand og folk kalder jo den slags for "stoffer" , og så tror man straks det er hårde stoffer der er tale om - jeg skal ikke gisne om hvad han havde indtaget men clean var han ikke.

  • #10   14. jul 2007 Jonas E når okay ioden men kunne heller ikke helt for står smiley men ja hvis han hva på det så er han da godt dum

    så han ud som sådan en Bums osv ? eller sådan en Pumpet fyr med Stram hvide bluse :D=


  • #11   14. jul 2007 han var en mager type, i coboybukser (løst siddende) og opholdt sig sammen med han hill-billi typen med det hvide bundesliga hår, som kørt i sierra'en.
    Kæresten/konen som var omkring 7 måned (gravid) bar en kasket.
    summasumarum, en lille væver type man blot kunne have pustet til, men så havde han kami med det lækre bundesliga hår nok pustet sig, men jeg frygter intet efter 9 som som proffesional soldat med flere udsendelser i NATO og FN regi.


  • #12   14. jul 2007 Rettelse:

    jeg frygter intet efter 9 år som


  • #13   14. jul 2007 Jonas E Nej okay men vi ses jo nok på fredag smiley er du der ude være gang ?

  • #14   14. jul 2007 hvis det ikke regner er konen og jeg altid og finde på striben, parkeret på græsset med en hvid bagklap, en bil man ikke kan gemme sig i *LOL*

  • #15   14. jul 2007 Hej Champ

    Jeg prøver altid at snakke folk fra det, eller tage deres nøgler og bestille en taxa.

    Hvis det ikke virker så ringer jeg efter politiet, og det er sgu lige gyldigt om det så er en kammerat.


  • #16   14. jul 2007
    Jonas E hehe nice vi ses jo nok fredag så der kan min sku godt trække fra sig igen smiley


  • #17   14. jul 2007 Ja jeg må desværre ikke køre race mere efter vi fik vores søn og i en st.car med 101 HK er det ikke vildt sjovt (slet ikke med en utæt udst.... et eller andet sted - har kigget men ikke fundet noget... endnu).

  • #18   14. jul 2007 Jeg vil give dig helt ret Jonas, det passer bare ik sammen. Folk kan sgu drikke om lørdagen, hvis de vil kører om fredagen. Jeg var der for første gang i går og jeg synes at der er meget styr over det i forhold til KBH. Og jeg vil da komme igen, hver gang jeg kan.

  • #19   14. jul 2007 Rart og høre der stadig kommer flere ude fra, har selv boet på sjælland og kørt race et sted i kbh eller i nærheden og ja, her er det ret ukontrolleret og stort set aldrig det samme sted og bliver tit stoppet af reklame bilerne.

  • #20   14. jul 2007 >>Jari, i lige måde. Altid rart og se de sædvandlige biler/personer om fredagen og al respekt for "MAN E TR" Nice røg der kom fra begge hjul.

    Nu er vi ikke lige dem der smutter mest rundt og sankker med folk, men alle er altid velkomne til og smutte forbi vores astra med den hvide bagklap og få en hygge snak - vi har som regel vores søn på 2 år med, som er født med methanol i blodet og bærer altid høreværn eller anden form for lyd beskyttelse.

    Stakkels de hunde som stadig hives med til race, men det er en helt anden snak.

    God weekend herfra og så er det snart til Vojens og se world cup speedway.


  • #21   14. jul 2007 Det hjælper heller ikke at sige han skal pisse af, han er jo stadig påvirket, så flytter vi bare problemet væk. Han skal bare anmeldes med det samme, hvis jeg havde set det så havde han været anmeldt. Har ikke en skid til overs for idioter som ham!!!!

  • #22   14. jul 2007 Jeg er nu også ret harm over at efter jeg henvendte mig til løbsledelse eller hvem hun nu er, der er snart så mange der sætter løb i gang, der fik man bare beskeden " det kan vi altså ikke gøre noget ved" HVAD ??? tænkte jeg bare... Sikke en høflig dame... NOT !
    Som sagt har vi holdt til omkring striben-esbjerg i 4 år og efterhånden syntes jeg at selv om de snakker med politikkere og politi om en lukket bane, ja så kan man altså sagtens stadig varetage evt. personers små problemer som opstår i forbindelse med afholdelse af løb/træf.

    Ved at man ikke bare skal flytte problemet til en anden. men hvis jeg nu kom for første gang og oplevede dette (øl + kørsel) og efterfølgende fortalte om problemet til crew og fik det svar jeg gjorde, ja så var det da sidste gang jeg satte mine ben på striben her i byen, men jeg er standhaftig og tager gerne en høflig og venlig samtale/diskussion med dem der ønsker det omkring mine udtalelser, kan se på dette indlæg at jeg har en god opbakning, så støt os alle og gå sammen om dette problem - Det er jo ikke første gang det er set på striben.


  • #23   14. jul 2007 Det skal lige siges at hende personen som du siger er en fra crewet af, DET ER HUN ALTSÅ IKKE. Da foreningen Striben Esbjerg er i sammen arbejde med politi og kommunen for tiden, så har striben ikke noget med ræs at gøre, kun hvad der skal på pakeringspladen.Men vil holde med dig i at svinet skulle have været meldt, det høre slet ikke til sådan et sted

  • #24   16. jul 2007 En kugle for nakken det gør kun ondt en gang, men 10 kvæstede gøre mere ondt.. Så tror sku det var kuglen der skulle bruges!

  • #25   17. jul 2007 RE: Ole

    Ok, Det var jeg ikke klar over - men kan sagtens følge hvad du mener.

    Dvs. nu hun ikke er med i CREW, kan man godt tillade sig og dårlige tanker om hende c",)


  • #26   18. jul 2007 VI ses på astfalten...

Kommentér på:
Esbjerg - Striben - spritbillister

Annonce