{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
569 visninger | Oprettet:

Sportscar Event i Herning okt {{forumTopicSubject}}

Hej folkens,

Der er større og større tilslutning til vores arrangementer, også herinde fra BG, så jeg ville lige give en heads-up på vores næste arrangement, som ligger i forbindelse med Biler For Alle i Messecenter Herning. Det foregår fra d. 25.-28. okt.

Så kom forbi og få en tur - vi har nogle spændende nyheder med derop, bla. Ultima Can Am, Ariel Atom, Porsche 997 GT2 og mange andre fede vogne!

Se mere info på www.sportscarevent.dk

Vel mødt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sportscar Event i Herning okt
  • #1   19. sep 2007 FUUUUUUUUUUCK mand... hvorfor kun Herning !!!! Skod-lort.

  • #2   19. sep 2007 Pappi

    du har jo kun lidt over 600 km T/R hehe :D.. no problem


  • #3   19. sep 2007 Pappi >> der kommer nok noget tæt ved KBH engang smiley

  • #4   19. sep 2007 www.bfa.dk

  • #5   19. sep 2007 Pappi, du var ude at køre Lambo på KTI smiley

    Anyhow, vi har jo (forhåbentlig) arrangement igen næste år i Roskilde. Der er desværre lidt problemer med tilladelsen til at afholde arrangementet, da der sidder nogle gamle nisser i bestyrelsen for banen, og de kan ikke lide larmende biler åbenbart. Så vi er en stak folk der krydser alle fingre der krydses kan for at arrangementet fortsat kan blive afviklet.


  • #6   19. sep 2007 Att. Jacob S : Hvor er det dog uendeligt belastende at politik skal ødelægge noget SÅ fedt. Rammerne er perfekte, men alligevel sidder der 5 fra lokalområdet, som tuder fordi de kan høre lidt race på banen den ÉNE gang om året. Tænk nu hvis deres søndagskaffe skulle blive ødelagt.

    Desuden ligger der vist en motocross-bane LIGE op af, som larmer 10 gange mere. Christ mand, beaurokrater.


  • #7   19. sep 2007 Pappi ->

    Helt enig, det er snævertsynede folk der fratager os tilladelsen til at aholde et godgørende arrangement, som egentlig er en "win-win" situation for alle - både kørere, gæster, sponsorer og børnecancerfonden selvfølgelig. I år har vi allerede på de første arrangementer fået samlet over 1,5 million ind til fonden, og vi har stadig 4 dages arrangement i Herning der skal afvikles. Der er bare ikke nogen god grund til at prøve at lukke det!

    Men men, vi skal heller ikke male fanden på væggen - der er ikke noget der er afgjort endnu, og det kan være at bestyrelsen kommer på bedre tanker smiley


  • #8   19. sep 2007 Jeg kommer:)

  • #9   19. sep 2007 Sportscar event er uden tvivl et af Danmarks fedeste events.
    Selvom jeg hovedsagligt kommer for at se de stejlende hingste, så er det en fryd for øjet, at se dem samlet, med mange andre smukke køretøjer.

    Nyde lyden når der køres race, nyde synet af glæde fra alle på området, om det er Jyllandsringen, Sjællandsringen eller om det er i Herning Messe Center, det er virkelig fantastisk.

    Folkene bag, og dig Jacob, fortjener virkelig ros!
    Jeg satser naturligvis på, at kunne komme en tur til Herning smiley


  • #10   19. sep 2007 Kenneth -> Tak for de pæne ord smiley Det glæder mig at der efterhånden er mere og mere positiv respons på arrangementet, og at folk vender tilbage gang på gang. Jeg håber du får en lige så fed oplevelse i Herning, som de andre gange du har været med smiley

Kommentér på:
Sportscar Event i Herning okt

Annonce