686 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "hey bg TRÆF"
Fast Vag-træf + BG-træf i Århus????
Hey! Som nogle måske har set, har jeg lavet et indlæg på vagcars.dk for at høre om der er nogle der er interesseret i at vi får et fast månedlig træf i Århus. Ideen er at det bliver meget lig v...
Hey! Som nogle måske har set, har jeg lavet et indlæg på vagcars.dk for at høre om der er nogle der er interesseret i at vi får et fast månedlig træf i Århus. Ideen er at det bliver meget lig v...
Skrevet af: Søren V - 23. sep 2005
Hey BG, hjælp og forslag til stereo projekt!
Hey BG Da jeg småt er ved er være godt tilpas med min bil og har lavet lidt på den, er det nu kommet til jeg skal lege med lyden i bilen, men da jeg har 2 forskellige idéer til hvordan mit ster...
Hey BG Da jeg småt er ved er være godt tilpas med min bil og har lavet lidt på den, er det nu kommet til jeg skal lege med lyden i bilen, men da jeg har 2 forskellige idéer til hvordan mit ster...
Skrevet af: Daniel r - 24. aug 2012
Træf???
Hey BG.. Jeg er i KBH til imorgen, så ville jeg lige høre om der er nogen der ved om der er noget race eller noget i aften i KBH området?
Hey BG.. Jeg er i KBH til imorgen, så ville jeg lige høre om der er nogen der ved om der er noget race eller noget i aften i KBH området?
Skrevet af: $ Philip $ - 4. jul 2007
Spar penge på din forsikring
maj 2006
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 1 Emner: 75 Svar: 638
sep 2006
Følger: 35 Følgere: 33 Biler: 3 Emner: 50 Svar: 544
jul 2005
Følger: 35 Følgere: 33 Biler: 1 Emner: 19 Svar: 85
jan 2006
Følger: 171 Følgere: 167 Biler: 5 Emner: 1.029 Svar: 14.672
Du spørger "hvor er der træfi landet lørdag"
Så skriver de mega meet i esbjerg....så er det nok lørdag skal du se....hehe