{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.252 visninger | Oprettet:

respekt ved træf ... {{forumTopicSubject}}

Hey hey ...
Hvorfor i hele hule helvede er det at folk fatter intet ? ...

Folk kører jo som død og helvede her i kælderen i Viborg lige nu ...

Og laver hjulspind osv ...

Er der slet ingen mennesker med hjerne til stede her eller hvordan er det lige at landet ligger nu til dags ?

Er dagens danmark bare ligeglade med alt ? ...

Men ok ... Håber da at folk får noget hjerne ... Det bliver jo ikke ved med og gå når der der er så meget larm hernede i kælderen ? ...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  respekt ved træf ...
  • #1   6. okt 2007 Tøffede lige forbi, og så ikk' lige noget.. Men det var nok de eneste 3 sekunder så? smiley

• #2   6. okt 2007 Sys da at det er for latterligt ! ... Virkelig ...

Troede vi kunne stå sammen om det her og få folk til og styre sig ... Men åbenbart ikke ...

Kan satme godt forstå hvorfor politiet kunne finde på og komme herned og lukke det ...

• #3   6. okt 2007 Sådan er det desværre også til vores træf her over i hovedestaden..

Folk køre med hovede under armen. Desværre ender det med at de steder hvor man må komme og holde træf de bliver lukket fordi folk ikk udviser respekt for andre.
    normale og træf besøgende... smiley

• #4   6. okt 2007 Kenneth J Aka. SnakeDk /: Sys satme det er for ringe ! ... Folk der vil trække koger i deres slæder ... Smut til brændertræf ! ...

Men derude tør de jo intet ! ...

Men ok ! ...

Nogle mennesker er sat til livs for at gøre det surt for dem som der vil hygge sig ! ...

• #5   6. okt 2007 undskyld!.... hvorfor side herinde og tude over det?..
    gå dog over som en voksen mand og sig de skal lade være med og ødelægge det for jer andre!...
    så får personen sgu noget og tænke over..
    herinde er jo ik alle som læser dette indlæg...

god aften..

• #6   6. okt 2007 Michael A, hvor skal det siges?? folk burde bryge indersiden af hovedet.. og ellers må man jo bare filme dem som gør det og få nr pladen med så melde dem.. så kan de satme lære det..

• #7   6. okt 2007 Michael A: ... Du ka bare komme og hjælpe med at sige noget til folk ! ... Tror sq jeg er en af dem som der har brokket mig mest ! ...

Og hvis du mener at det her er et tude-indlæg ... Jamen så hej hej til dig ! ...

Mener nu bare at alle burde hjælpe ... Men ak nej ! ...

• #8   6. okt 2007 bor ik lige nær viborg desværre.
    og jo ville sgu godt hjælpe hvis det var tættere på!..
    mente det på en pæn måde at man måtte tage fat i folk..

• #9   6. okt 2007 Michael A: Oki doki ... Men hvis du spørger de andre ! ... Så har jeg vist været rundt og sige en masse til folk ! ...

Men nogle ska jo være på tværs ...

• #10   6. okt 2007 Torben A ... Har du mere galde som du vil af med ? ... Men ja ... Er sq enig med dig ! ... smiley ...

;D

• #11   6. okt 2007 Ja Viborg er en af de fedeste træf i Jylland.... Men vi må vel desværre snart stoppe med det... Fordi mennekser ikke kan opfører sig ordenlig....

Vi har det fedeste sted at være (i kælderen) i tør vejr ALTID,,,, men det må jo stoppe hvis der ikke snart sker noget....

• #12   6. okt 2007 Der er sørme osse en grund til at jeg ikke kommer til "træf" (dækafbrænding) i viborg mere , jeg har simpelthen mit liv og min gamle spand for kært til at vise mig deroppe.. folk har tydeligvis smidt hjernen ud af vinduet på vej til viborg , og mener absolut at vi andre er vilde med at næsten blive ramt af en eller anden idiot i en smadret pis bil...

• #13   6. okt 2007 Folk der fyrer deres gamle biler af nede i kælderen tænker bare ikke ret langt.... Der er RIGTIG mange mennesker som GÅR meget op i deres biler sådan et sted så er det ikke SÆRLIG smart at lave en brænder midt i kælderen eller andre steder..

• #14   6. okt 2007 det sås jo også hurtigt alle de fine biler kørte hurtigt fordi de ik skulle risiker noget med de spader der kørte rundt der nede?

det var jo intet ved ?

Der holdte nogle gamle kasser der var total tåget inden i også var der nogle enklte rigtig fine biler, men det var dælmer dødt

• #15   6. okt 2007 man skulle krafthelvede tro det var 12 årige drenge der har lånt mor og fars bil og kører til træf i dem.. de er sku da for retarderede... jeg håber på at der falder nogen af dem fra så normale mennesker kan komme til træf igen uden at man skal tænke på om man bliver ramt..

• #16   6. okt 2007 Venner ... bekendte ... Bliv ved med at skrive jeres meninger !!!

Folk læser jo dette her ... Måske de lærer noget af det !!!

Flemming

• #17   6. okt 2007 Hvis jeg finder ham den nar der holdte i en Bmw bag mig og trak en syg koger ... så rykker jeg nosserne af ham

han skylder mig en ny bagklap samt bagkofanger på min G3 da den er smaskfuld af stenslag for ikke at glemme at den er helt lådden af gummirester.... nogen der kender ham ? så må i meget gerne sige til !!

• #18   6. okt 2007 ....

• #19   6. okt 2007 Jeg tænder helt af hvis jeg finder ham ... Kommer helt fra Aalborg, for at komme til et månedeligt fedt træf i Viborg, og så skal man hjem med en ødelagt vogn ...men kan da kun sige at jeg er glad for at det var min G3 jeg kørte i og ikke en af mine andre..

• #20   6. okt 2007 ang ham der trak koger i kælder i bmw... Vi stod nogle gutter da den store idiot så valgt at fyre sin bmw af ned af bakken rundt i et sving hvor ham mistede herredømmet over den og smadrede fælg i den ene side i kantsten og derefter valgte at ræse fra pladsen og hjem og tude med garanti..

• #21   6. okt 2007 Tja er ik meget Beder her nede i sønderborg når vi samles

• #22   6. okt 2007 Er ikk helt sikker mener den var sølvgrå .. men der var meget røg, så meget jeg ikk nåede at fange ham!!

• #23   6. okt 2007 |F.U.B.A.R| ^
    ja jeg så det godt.. stod lige overfor da han trak den koger.. og stod faktisk og tænkte på at der nok ville være en eller anden bil der ville bøde for det lort han gjorde der..

jeg så desværre ikke efter nummerpladen på den.

• #24   6. okt 2007 ja den var sølvgrå holdte ved siden af en en anden rød e30 med en m50 motor i...

• #25   7. okt 2007 Kim A
    Ja det er rigtigt, den røde er min Kammy Troels´s Bmw

• #26   7. okt 2007 Der skete da godtnok også noget med den lilla M3 look a like cabrio der holdt der, den smed da ihvertfald en masse vand

• #27   7. okt 2007 Jah, det var ikk fordi de kørte videre pænt dernede iaften... Men der var da ellers Politi nok i Viborg iaften smiley Viborg - Brøndby 1-2 ;P

• #28   7. okt 2007 okai han så da ud til at kende ham for de stod da ved ham.. men forstår dig godt, ville godt nok også gerne have fingre i ham for min frue stod lige ved det fortorv hvor han mistede den tænk hvis han nu havde røget op over fortov?+!

• #29   7. okt 2007 Nikolaj ...

he he det var min Kammy Martin, der sprang sin kølerslange, men han havde en ny med smiley

• #30   7. okt 2007 Kim A
    Ja han var da bare 100% dummere end blød bølgepap !!

• #31   7. okt 2007 god stil at have en køler slange med til træf i sådan en fed vogn...

• #32   7. okt 2007 Hehe ok, men den fik da også noget gas smiley det så sku ikke helt optiamlt ud da slangen gik, den røg sku lidt smiley

• #33   7. okt 2007 er ved at kigge alle e30 igennem herinde der må den sku være et sted, men fuck der er mange,...

• #34   7. okt 2007 Ellers må vi håbe han kommer til det næste træf

• #35   7. okt 2007 Jeg husker slet ikke en sølvgrå E30'er :S var nok da vi var ude og cruise en tur han lavede det nummer med en koger hele vejen ned igennem, lagde ihvertfald ikke mærke til det.. hehe så i da panserne kørte igennem kælderen med en hel mandskabsvogn med en 6-8 betjente i? troede sku lige de ville lukke træffet der

• #36   7. okt 2007 Folk køre som en flok lort fatter ikke hvorfor man absolut skal gasser op imod en flok mennesker der står og snakker....

• #37   7. okt 2007 den sølvgrå bmw var 4dørs hvis det kan hjælpe lidt...?

og ja latterligt at folk ikke kan finde ud af at beherske deres opførsel... kan virkelig ikke se det fede i at folk bare drøner rundt, istedetfor at stille deres biler og gå rundt og kigge og snakke...

• #38   7. okt 2007 Ellers en ganske hyggeligt aften, som sædvanligt.

Skulle der være nogen derude der har lidt info på den sølvgrå bmw, så send mig en privat besked

• #39   7. okt 2007 Jøsses da hvis godt jeg ikke kørte til viborg da.

• #40   7. okt 2007 Svenskeren $
    Uorganiseret træf? vil næsten våve at påstå at træffet i viborg er et af de træf der bliver gjort mest ved.....vi render rundt og fortæller folk der trækker brænderer at hvis vi ser dem brænde dæk af igen bliver de anmældt....sjovt nok ryger det lige igennem hovedet på en del...+ der bliver sat skraldespande op..(hvilket folk meget gerne må benytte sig noget mere af) og der er kontakt med politiet så når træffet løber ud af raceteam viborg´s hænder bliver der ringet op og vupti...så holder der en panser slæde.

Så godt den bmw der trak kåger....sådan en person fatter bare ikke hvad et træf er.....han kan fanme køre ud i bøsseskoven og brænde dæk af hvis det er det han ønsker...så genere han ingen....meeeeen det er jo næsten også for meget at forlange....syntes der er en del hoveder der burde tage sig sammen da det simpelhen er for ringe at sådan en sølle person ødelægger det for ALLE de andre....og vil meget gerne opfårdre folk til at give en lille hjælpene hånd med at holde styr på "tropperne" ......

Hp

• #41   7. okt 2007 ja folk kørtre som sindsyge brændte dæk af nede mellem folk, holdte og gassede helt vildt op samt lå og kørte som død og helvede ude på vejen jeg syntes det kunne være en ide og sætte cikaner op for og se om det kunne hjælpe på det for folk fatter ikke hva man siger til dem selvom alle er så hellige når det er et fjols der sidder og skruer rattet af mens han køre eller ligger med 150 k/t gennem en by så gør det her der heller ikke mindre farligt

• #42   7. okt 2007 for pokker...

tror sq bg folkene har fundet rollator'erne fra og tude kiks.. sådan som det lyder..

fair nok en som ikke har respekt for andre ting..
    kan forstå i er sur på ham..

men som det lyder så er det vist lidt uorganiseret..

• #43   7. okt 2007 Just hjemkommet fra træffet i Viborg.

Mig der kørte i den røde BMW med M50 motor. Og ja, jeg holdte ved siden af den grå 320'er E30 4dørs (M20-motor), og NEJ, jeg kender ham ikke. Min højre bagdør fik en ridse af dimensioner af hans lille stunt - nu gider jeg ikke høre om "Det er jo bare en E30'er" - måske, men der er lige hældt 18.000 i den i en HELlakering (motorrum, vognbund, ALT i den er renset HELT ned, og malet op), og så vil jeg fandme ikke skulle bøde i form af ridser, blot fordi en torsk i en E30'er (iøvrigt uden spær.. Ha ha.) skal koge lidt dæk!

Iøvrigt ikke mig selv der kørte min E30'er i dag - jeg var med på pass. sædet, men Mølbæk, der iøvrigt er på min venneliste.

Det kan berettes at Martin H's E30-TurboCab nåede fint hjem (igen, tjek min venneliste). Fulgtes med ham hjem. Den holdt på vandet hele vejen.

Hans kilerem havde vendt sig, således at den kunne skrabe mod hans forreste, lodrette kølerslange. Vendt blev den, ny kølerslange, og så var den fit for fight igen. Den lyder iøvrigt kanongodt smiley

Men ja, jeg synes der er gået for meget "Se, jeg kan lave hjulspin", og "Hør, jeg har en begrænser" i det. Tæsk begrænseren ude på gaden, og ikke inde i P-huset, for man kan fandme ikke føre en samtale i al den (unødige) larm.

JA - det er biltræf. Det betyder bare ikke at alle aspekter af en bils kunnen skal demonstreres.

• #44   7. okt 2007 Jeg er sgu ked at at det er begyndt at være sådan nede ved jer. jeg synes ellers altid at du (Flew) har været god til at rende rundt og få folk til at stoppe.

Det undrer mig bare at dem som har bilerne ikke selv går hen og siger noget?? For du kan jo ikke være alle steder på en gang.. :O)

Jeg har ikke været der de sidste par gange, men hvis der er begyndt at være sådan der, er jeg da ikke ked af at være gået glip af det.....

• #45   7. okt 2007 Tine (Playgirl) F: Takker for din støtte ... smiley

Men ja ... Det er sq træls ! ...

• #46   7. okt 2007 ville have været kommet men gæsterne herhjemme spmuttede først kl.19.00 og så havde jeg pludslig en syg datter smiley

mene r da lidt glad for jeg ikke kom afsted når folk skaber sig sådan.. synes godt nok også det er rådent når så mange samles at det er umuligt at opføre sig ordentlig men skal ødelægge det for alle andre.

troels var du der også? ku du godt have sagt.

• #47   7. okt 2007 synes godt nok os folk hørte af lort i går !

men synes os vi skal gå ind og se på hvordan vi gør det bedre.

synes det flew snakker om er fint med vi skal berolig folk men hvad med og lave en gruppe af folk der måske har en trøje på fra RTV, tror mere folk du vil høre på det så da de kan se de har noget med det og gøre.

• #48   7. okt 2007 Hmm ! Forstår altså ik hvorfor folk ik kan køre bare lidt pænt ?! Det er sku lidt en skam hvis RaceTeamViborg bliver nød til at lukke træffet pga. folk ik kan køre pænt og lave brændere :S

Og det kan da ik passe at der ikke er en eneste der ik kan ramme skraldespandene ? Men ja , ved siden af , er vel også at ramme ? HeHe smiley

• the m
    the m Tilmeldt:
    mar 2004

Følger: 8 Følgere: 7 Svar: 2
    #49   7. okt 2007 Ja det var nu et meget fed træf men folk køre som om de havde røvet en bank.
    Lidt latterligt, hvorfor køre de ikke bare som en pensionist med for meget kobling. :-P.
    Det har vi da haft noget at grine af...

• #50   7. okt 2007 kom til vejle i stedet for

• #51   7. okt 2007 Natasja > Selvfølgelig var jeg da der smiley

Fortryder det bare lidt, efter den ridse den røde fik i går smiley

• #52   7. okt 2007 Var satme skuffet over viborgs opførsel igår.... selvfølgelig høre lidt gas og bum bum hjemme til et fedt bil træf, men det her var jo nærmest karup brændertræf nr.2 !!!! og hjernedøde folk der sætter andres liv på spil, pga. 5 sekunders blær... !!

Og som sloth siger, hvad med at lave en gruppe som altid har RTV trøjer på, og som står et eller andet slogan bagpå, noget med kørestilen osv.. til at gå rundt dernede?!? eller også, som der før blev nævnt i tråden, sætte nogle kegler/chikaner op.... ved godt det er røv, men et eller andet bliver vi sq nød til at gøre.... for viborgs politi bliver ik ved med at finde sig i lakridser på p-pladsen og røg over det hele.....

• #53   7. okt 2007 jamen hvad skal der gøres ved det.?? folk må jo ha nogen forslag som RTV kan arbejde med..??

• #54   7. okt 2007 Som RTV selv foreslår: Crew trøjer hvor der står budskaber på, så det bliver mere synligt, at vi faktisk ikke er interesserede i alt det crap som folk kan finde på.

Brændere midt imellem en masse parkerede biler holder NITTE!!!!!

• #55   7. okt 2007 ja.. det kunne være en go ide.. evt afskiltning ved indkørsel til pladsen..??

• #56   7. okt 2007 Jeg tror ikke vi "må" stille skilte op, og fortælle folk hvordan de skal køre. Måske man skulle kontakte Viborg politi, og foreslå dem det, og høre om det er OK der bliver lavet nogen der kan stilles op.

Evt. teksten
    "Brud på reglerne KAN og VIL medføre politianmeldelse".

Der skal nok være nogen der filmer det med mobilerne, til at bevise det.

• #57   7. okt 2007 nu var jeg der jo også og jeg syntes sku det var en skuffelse med sådan som folk opførte sig.. jeg kom helt fra Århus af med min bette bror.. og der var på et tidspunkt en der var ved at køre min bror ned, hvis han bare lige havde snittet ham, så havde han fandme ikke kunne kære hjem.. jeg flippede helt ud da jeg så det..

DET KAN FANDME IKKE PASSE! at man skal gå og holde øje med alt og alle når man bare står og snakker med nogen, og at der så er en spasser som gasser op og er ved at nakke ens bette bror.. prøv nu også og tænk på at der faktisk er folk som har deres små børn med. tænk nu hvis man ramte de børn.. det er fandme for meget.

og jeg valgte at køre den lange tur der op for at have det sjovt og se nogle fede biler og snakke med folk om dem.. jeg tog sku ikke til viborg for at se nogle fjolser brændedæk af og køre min lillebror ned..

• #58   7. okt 2007 HELT fra Århus? Piv dig... Jeg kommer fra en bette by 15 km nord for fjorden, og Mølbæk kørte lige først 80 km for at sætte hans Madda hos mig, og så tage Bimmeren videre - der er lige knapt 100 km... Kom igen smiley

• #59   7. okt 2007 Men jeg følger dig 100%!

Måske burde man dog overveje om det er en god idé at have BØRN med.. (10- år)

• #60   7. okt 2007 .Plougmeister.. tja der var lidt langt for kørte til randes først for at følges med nogen he smiley

men ja det er jo rigtigt nok. men der er jo nogen der gør det jo, hvis de skal passe ungerne og vil til træf jo.

men altså min bror er godt nok 16.. men derfor så vil jeg sku da ikke se ham blive møjet ned af en spasser der "lige" skal visse sig.

• #61   7. okt 2007 16 år er nok også lidt bedre end 10 år og under. I en alder af 16 har man trods alt lidt erfaring i trafikken, kva. evt. scooter / knallert - og man ved hvor farlige biler egentlig kan være, med de forkerte bilister bag rattet.

• #62   7. okt 2007 hmmm troels der er jeg så lidt uenig.... eller både og...

har jo selv en bette og må indrømme at boede jeg tættere på kom jeg nok noget oftere...men var det ik for den lange køre tur..og det sene tidspunkt tog jeg altså også den bette med. hun er med til dagstræf... så længe hun ikke kaster med sten og piller ved bilerne synes jeg det er fair nok der er børn med..

men som folk køre til træf som århus, esbjerg, kbh osv. om aftenen kunne jeg ik drømme om at tage hende med.

men viborg kunne jeg godt hvis der kom orden under de racerbøller der leger sjove der.

• #63   7. okt 2007 Små børn hører ikke med til aftentræffene af 2 årsager:

1. Folk kører som idioter dernede.

2. Sengetider.

• #64   7. okt 2007 . Plougmeister . ja det er jo rigtigt nok.. men altså stadigvæk, selv jeg eller du kunne jo være blevet ramt af en af dem jo, hvis du lige i et kort øjeblik ikke var oppe på dubberne..

• #65   7. okt 2007 så jeg er altså med på at der skal køres noget ved dem der køre som lort der nede, da jeg ellers syntes at det var et fedt nok træf.

• #66   7. okt 2007 De skal bare filmes og meldes, så stopper det sgu nok hurtigt. smiley

• #67   7. okt 2007 ja det skal de vidst.. kan man ikke have nogle biler f.eks. hvor der lige sad et kamera eller to på? som holdte inde i midten af pladsen og så filmede fra forskellige vinkler? og så nogen ude i siderne også?

bare en ide jo smiley

• #68   7. okt 2007 Jamen generelt syns jeg altid det har været fedt i Viborg ... og vores klub reklamerer altid med deres arrangementer, for de er skide hyggelige.

Men igår gik det da helt galt ... Fik stenslag på min bagklap og min bagkofanger på min G3.

Ved godt det ikke er verdens pæneste bil, men den bliver da absolut ikk pænere af at blive fyldt med stenslag, ligeledes var hele bagenden smurt ind i gummerester ....

Så bliver jeg satme arrig .. man kommer jo ikk til træf for at få sin bil ødelagt .....

• #69   7. okt 2007 God idé. Jeg har endda udstyret til det, såeh... Ikke nogen ringe idé, det er helt sikkert!

Det er altså for dumt, når folk gør ting der skader andre mennesker, og andres ejendomme (SAMT P-HUSET!)

• #70   7. okt 2007 F.U.B.A.R - nogen af dem der plejer at komme på stranden, ved garanteret hvem det er...

Tror at du skal prøve *storebror*, altså Stefan i E30 Touring'en... smiley

• #71   7. okt 2007 ... Altså, at spørge ham om han kender ham i den sølvfarvede.

• #72   7. okt 2007 for en gang skyld kommer jeg med en god ide smiley yay me haha smiley

jeg har en gammel bagklab til en pug 405 den kunne bruges til at stoppe trafikken lidt hehe smiley

• #73   7. okt 2007 Troels .... skal nok finde ham ... det er 100%

• #74   7. okt 2007 Jah, generelt noget der sænker hastigheden, ville være godt..

F.U.B.A.R > Husk nu at selvtægt ikke er en god ting. Få det nu gjort få den rigtige måde smiley

• #75   7. okt 2007 Troels ...siden hvornår er jeg den voldelige type *GG*

• #76   7. okt 2007 eller så også stille nogle biler med snuden lidt uden for p-pladsen så bliver de nødt til at sænke farten for ikke at smadre deres og den anden bil.

• #77   7. okt 2007 F.U.B.A.R > Du er den skræmmende type smiley

Jakob S > Det havde Stig faktisk gjort i går med Octaviaen. Det hjalp intet - det gjorde faktisk bare at de lavede undvigemanøvrer udenom :S

• #78   7. okt 2007 ja men altså flere ned af så man laver en chikane som de skal igennem så skal de jo langt ned i fart.

• #79   7. okt 2007 Jakob S > Spørgsmålet er om ikke politiet ville synes det var noget lort, eller evt. ambulancer, hvis et udrykningskøretøj skulle derned igennem af blandede årsager (epilepsi-anfald, slagssmål, og så meget andet)

• #80   7. okt 2007 ja det er jo rigtigt.. så er det bare op med de kameraer og nogle blokeringer.

• #81   7. okt 2007 vi kan også lave vejbump... men er jo træls at ligge noget der kan lave skader... men hvis vi nu lagde et par bræder på vejen der hvor de racer mest...kunne det måske forhindre lidt? eller virker det tåbeligt? man kan jo godt køre over dem uden der sker noget hvis man køre pænt

• #82   7. okt 2007 Kameraerne stemmer jeg på. smiley

• #83   7. okt 2007 Få fat i nogle kegler, det vil jeg mene er det mest realistiske ... noget som også er nemt at stille til siden når aftenen er slut

• #84   7. okt 2007 ja okay hehe men altså kameraerne ville da kunne hjælpe meget på det.. hvis man bare har nogle steder der står at stedet er overvåget må da også få folk til at vågne lidt op.

• #85   7. okt 2007 ja få fat i nogle kegler, eller nogen af dem som kører råddent... en kegle ligner vel den anden .. smiley .. looool

• #86   7. okt 2007 Min løsning på alt ondt, giv dem et los i koglerne!!
    Så skal de nok makke ret

• #87   7. okt 2007 rasmus.. tja det kunne man jo godt.. men altså det vil jo bare gøre det værre.

• #88   7. okt 2007 Er ikke sikker men liner den her en hel del!!!

http://www.bilgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=5485

• #89   7. okt 2007 Er der ikke nogen der tog billeder der nede igår?? Kan da ikke passe at der ikke skulle være et billede hvor den grå e30'er holder lidt i baggrunden... Der holde jo en fin mørkerød e30'er ved siden a smiley

• #90   7. okt 2007 jeg syntes os som alle her inde at folk køre af lort.... ved ikke hvorfor de skal køre så stærkt når der er folk der går rundt for at hygge sig. de kan køre som de vel ude på vejen bare ikke hvor vi holder.........

• #91   7. okt 2007 Ja det gik helt galt Lørdag,,, men folk som siger at RTV ikke gør noget vel det... kan jeg kun grine af... De laver ikke andet til træf end at tage ved dem som ikke kører ordenlig....

Grunden til det gik galt var at de plejer at være 4-5 mand fra RTV,,, men lørdags var der kun 1 mand...

Synes RTV gør alt hvad de kan for at stoppe det, men så længe der er så mange fjolser så er det sku SVÆRT

• #92   7. okt 2007 der er altid en masse idioter sys jeg altid man ser hvor de køre som en brækket arm .. i viborg, vejle osv

• #93   7. okt 2007 Det er alle steder... Det er svært at stoppe

• #94   7. okt 2007 RTV må tage et møde op og gå igemmen hvad der skal gøres ved det hele synes jeg.. holde et sted hvor vi alle kan snakke sammen om det.???

• #95   7. okt 2007 det kan godt ske RTV folkene ik altid er der, men det er for fanden da vel ik nødvendig at ha folk til at gå rundt om banke på ruderne og sige "hvaa.. det er lidt hjernedødt det du køre og laver" det burde folk sq da selv have IQ til at regne ud.. og sq trist der enten skal kegler,chikaner,kamera overvågning eller andet til, for "vokse" mennesker fatter det... det er jo ikke den lokale scooter bande der mødes foran sports hallen vel gutter????? .....

• #96   7. okt 2007 svært og stoppe ahh .. og dog ..

hvis man knalder dem ned der gør det så efter de første 3 der gør det skal de nok stoppe men det bliver nok bare svært at skeldne mellem folk der køre råddent folk har delte meninger.

• #97   7. okt 2007 Er helt enig .... det skal da ihvertfald forestille at være voksne mennesker der sidder bag rattet på en bil ( det er dog sjældent tilfældet )

• #98   7. okt 2007 Hehe, kan godt li' Mølbæks indlæg om "Der holde jo en fin mørkerød e30'er ved siden a :)" ...

Anerkendelse, det kan jeg sgu godt li smiley

• #99   8. okt 2007 Jeg kan ikke se hvor svært det kan være at stoppe dem. Jeg synes selv at mig og min kæreste har været meget gode til at stoppe folk i det i Aalborg. Men der tager vi os kun af der hvor vores egne biler holder, og så regner vi med at andre også holder øje med deres biler. Folk skal da bare være noget hurtigere istedet for at det først bliver sagt efter klovnen har kørt 4 runder i parkeringshuset???

• #100   8. okt 2007 Ja Flew du er god til og sige din mening nu var jeg ikke til træffet men vis der var så meget som alle siger sys jeg da der er lidt flere der må hjælpe til med og få folk til og kører pænt....

• #101   8. okt 2007 Men hvordan forebygger man problemet bedst

• #102   8. okt 2007 skyd lorted smiley hahaha ar det var vist lige grou nok smiley

• #103   8. okt 2007 Nu blev der tidligere nævn noget med video overvågning. Lyder det for voldsomt hvis man nu fik video-overvågning i hele kælderen? Som politiet kan se. Hvis folk har noget imod dette er det vel fordi de har noget at frygte?

Folk der opfører sig pænt sker der jo så intet med, men hvis en eller anden idiot trækker en brænder kan politiet sidde og se det og snuppe ham kort efter.
    Det kan da kun gøre det bedre for alle?

Nikolai

• #104   8. okt 2007 Nikolai

det er det jeg også gerne vil frem med.. med at video overvåge stedet, og så hvis der er nogen der trækker en koger så tjek båndene igennem og se om man har fanget ham og så kan man evt. bruge det til at sige at han ikke må komme mere eller sende det videre.

• #105   8. okt 2007 ja video overvågning ku være et hit... synes bare det er for grotesk og for dårligt det er dét der skal til, for folk fatter at køre ordenligt..

• #106   8. okt 2007 Pyt, virker det, så er det, det vigtigste.

• #107   8. okt 2007 Jaaa det er en rigtig god ide sys jeg..
    Meeen hva koster det ikke

• #108   8. okt 2007 Martin.. som jeg sagde tidligere " kan man ikke have nogle biler f.eks. hvor der lige sad et kamera eller to på? som holdte inde i midten af pladsen og så filmede fra forskellige vinkler? og så nogen ude i siderne også?"

så man kan jo have nogle små digi kameraer, på bilerne.

• #109   9. okt 2007 Men hvis man nu fik smidst nogle kameraer op i kælderen i samarbejde vil der helt sikkert blive udøvet hærværk på dem, tror i ik ?

• #110   9. okt 2007 Nikolai.. så længe det kun er RTV der ved hvor kameraerne er, og at de bliver skjult men stadig kan filme så sker det vel ikke. og der er jo mange mennesker omkring så det vil jo blive opdaget hvis det sker.

• #111   10. okt 2007 Hey hey igen ...

Hva bliver vi enig om i det her emne ? ...

Kamera op ? ... Jamen jo ... Det er da en ok smart ide ... Men ... Tror sq ikke det kommer til og virke optimalt ...

Eller

Folk som der går rundt og holder "øje" og siger noget til dem ? ... Den sys jeg nu er bedre ... Ellers må man sq bare skrive nummerpladen op på bilen som man ser der laver "ulykker" ... Men hva ska vi gøre ved det ? ...Gå op på politistationen og sige " Hej ... Ham her er en bølle" Den tror jeg nu heller ikke at den går ...

Alt i alt ... Så må folk sq bare spænde hjelmen hvis vi ska blive ved med og få lov til og holde i kælderen ... Og sys sq godt vi ka lave en gruppe som der har en t-shirt på eller en trøje ... Som der så går rundt og siger noget til dem som der laver "ulykker" ...

Så hvem vil melde sig til det ? ...
    Det ka jo ikke kun passe at det er dem fra RTV som der ska gøre det ... Vi er vel flere som der gerne vil ha nogle total hyggelige træf osv ...

Eller hva ?

Nå men håber da at snakken ka gå videre herinde og vi allesammen ka blive enig om noget som der ka hjælpe ! ...

Flemming ... Og ja ... Det var mig med ding ding klokken i poloen ... ;P

• #112   10. okt 2007 Folk skal bare filme når folk trækker en brænder og ligge filmen her ind. Og sørg for man kan se nummerpladen på filmen. For så får de nok besøg af politiet. hvis der var nogle der så station 2 for et par uger siden ved i af politiet er begundt og kigge meget på denne her hjemmeside og hvis de ser noget ulovligt så sender de en vogn ud og snakke meget alvorligt med vedkomende. Så film løs med de mobiler så er folk sgu selv ude om de får bøder og mister kortet.

• #113   10. okt 2007 Rasmus jeg tror problemet er at folk ikke vil føle sig som en ''stikker''.

• #114   10. okt 2007 Nje med så må de tage nummer pladen og sige den et an af os fra RaceTeamViborg. så gør vi noget ved det.

• #115   10. okt 2007 Rasmus V : ... Må indrømme at jeg holder med Nikolai A i at det bliver sådan at alle stikker allesammen ... Og så ska vi sq lige så godt kalde træffet for nålepuden ! ...

Men sys da bare at der må være noget med at "allesammen er efter allesammen" ... Så hvis nogen ser noget som man ikke lige burde gøre ...
    Jamen så går de da lige hen og siger pænt "Undskyld mig ... Men kender du RaceTeamViborg´s 3 gode råd ? ... 1 Kør pænt ... 2 Ikk for højt musik ... 3 dyresex det holder du for dig selv derhjemme" ...

Så tror jeg sq at folk måske forstår hva man er ude på ...
    Og det er jo at de tager den med ro ... Og kører pænt ...

Og det med de høje musik ... Det er jo ikke noget db-bal man er kommet til ... smiley

Flemming

• #116   10. okt 2007 Tjah, musikken synes jeg nu ikke er så slem, det er mere al den begrænser-action foran folk der står og snakker, der er noget b-æ...

• #117   10. okt 2007 . Plougmeister . : Sys nu nok at der nogle gange er for højt musik derinde ... Tænk på dem som der bor i blokkerne overfor ... Det er jo ikke ligefrem det unge publikum ... Hehe

Ka huske engang hvor jeg sagde til en at han skulle lige dæmpe hans musik en tand ... Han blev sur og tog hjem ... Og lavede et tude-indlæg om det herinde ! ... Hehe

Men der er jo ikke andet for at dem som der ligesom vil være med til og "passe" træffet dernede at de lige må stikke hovederne sammen en dag et sted ... Og sludre med folkene bag RTV om hvordan og hvor ledes ...

Flemming

• #118   10. okt 2007 jamen jeg vil gerne være med til at opretholde orden der henne.

• #119   10. okt 2007 Jakob S: Oki ... Men det er ikke nu at vi holder indsamlings-runde til det ! ... hehe smiley

• #120   10. okt 2007 hehe nej nej.. men vil stadig gerne hjælpe til jo

• #121   10. okt 2007 Jakob S: Det er bare super duber ... smiley ...

Men hva siger i andre til det ? ...

Hva ska vi gøre ?

Hvormeget ska vi gøre ?

Kom glad med ideer ! ...

Flemming

• #122   10. okt 2007 I skal ihvertfald holde et træf i november også smiley

• #123   11. okt 2007 Flex : ´Ska man godt nok holde dyresex der hjemme... det var jeg ikke klar over... det ska jeg nok huske... smiley

• #124   11. okt 2007 Martin (Hazardous) : Tror helst at folk ser at man ordner det dyresex derhjemme ... Men hva ... Lidt leverpostej på pikken ... Og så lade hunden slikke det af ... Mums fillibabber ... smiley

Ej .. Tilbage til det seriøse ! ...

Vi må ha alle ideer på bordet !!!

Ska vi bruge kamera ?
    Ska vi bruge "vagte" ?
    Ska vi bruge politiet ?

Eller burde folk bare begynde og bruge hovedet ... smiley

• #125   11. okt 2007 ... Jeg holder på at man skal bruge hovedet smiley

• #126   11. okt 2007 . Plougmeister .: Godt ! ... Så er der da en som der vil det ! ... smiley

Men har fået en PB fra en ...

Han snakker om at inviterer politiet med til træffet ... Ikke for at tjekke bilerne ... Men bare for at være der ... Dem har folk da noget respekt for ... smiley

Men endnu engang ...
    Kom med nogle tanker ... Ideer ... Gode råd ...
    For sys da vi ska gøre noget ved det så vi ka blive ved med og holde de træf her i Viborg !

Flemming

• #127   11. okt 2007 Umiddelbart synes jeg den med at invitere politiet og have et par betjente gående lyder okay.

Spørgsmålet er bare om ikke det holder motorhjelmene alt for lukkede, fordi folk ikke nødvendigvis vil have at ordensmagten kigger ned i motorrummene?

Vi kan jo næsten ikke tillade os at kræve at folk kun kommer i biler, der kan gå direkte gennem syn, motormæssigt smiley

• #128   12. okt 2007 Jeg sys vi ska prøve alle flew`s idér...

• #129   13. okt 2007 Naa har lige brugt nogle min på og læse tråden igennen og har da et par ider.. nu siger alle de pisse træt af den der brænder midt i kælderen alså fårstår jer sku godt men hallo hvor hurtigt kan i stikke nøglen i bilen og bakke ?`altså vil i så kan i sku os stoppe det plaser nogle øser i hver ende så folk ikk kan komme forbi og er der så en spade der koger der inden ja så kan han jo brokke sig til panserne...

• #130   13. okt 2007 Jamen hvor fedt er det lige at vi ska stå ved vores egne biler hele tiden med nøglen klar ? ...

Top ufedt nr1 !!!

Basta ! ...

Kom med nogle bedre ideer !!!

• #131   21. okt 2007 drop det politi værk der...det koster staten alt for meget at have sådan et par rendene nede ved os....video overvågning...hvem vil betale? og hvem vil kigge hele filmen på adskillige bånd for at finde gærningsmanden...som det ikke engang er sikkert man får et billede af?.....læt jeres fede røv og kom ud og sig til folk at de skal droppe deres skod brænder og super kørsel...det kan i gemme til i er ude ved racet....der er ingen mennesker der brokker sig.....der bor MANGE mennesker oppe omkring fishers kælderen, og jeg kan fanme godt forstå at de hader os.....sig noget til folk istedet for bare at stå og kigge på!!!! MY GOD!!!!

Hp

Kommentér på:
respekt ved træf ...

Annonce