{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.406 visninger | Oprettet:

Politi voldlige igår! {{forumTopicSubject}}

Igår på striben ved Thansen var politiet ret så voldlige og agersive (Magtliderlige) To et stjernet P-vagter kom ud af bilen og var ret agersive over for os 10-15 mennesker der nu var tilbage på stribe! 2 blev taget med af politiet, en i håndjern. på grund af at den ene stod på vejen og den anden "påstod" at sgu med bussen! De blev dog kun køret 200Meter længere ned af vejen og der efter blev den ene kropsvisiteret og måtte stå uden sko ude på vejen i aften kulden! Vi andre blev bedt om at forsvinde fordi vi var en "Større" forsamling på nu kun 10 mennesker. Efter min mening kunne politiet ha håndtagert dette meget bedre på en anden måde, men igen de havde kun 1 stjerne på skulderen. Da de fortog "anholdelserne" blev det hele optaget på mobil vidiocamara! Men ellers var det en kanon god aften med løb og glade mennesker!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Politi voldlige igår!
  • #2   21. okt 2007 Trussen>> hvordán smadret?`

• #3   21. okt 2007 Hvorfor pokker er det så skide svært at forstå at politiet er efter jer, og alle andre unge billister når i konstant arrangerer ulovlige løb.
    Det er nu engang ulovligt, om politiet så banker jer og fylder jer med Peberspray er jeg skide ligeglad med.
    Arranger nogle lovlige ræs istedet for at piv over i ikke får det hele foræret...

• #4   21. okt 2007 og hvor genialt er det så osse at ødelægge en patrulje vogn... nu skal den til reperation og koster staten FLERE penge... plus der en vogn i underskud så en eller anden person der virkelig har brug for den ikke kan få fat i politiet.... syntes sku selv i beder om det... desuden opføre politi sig som situration kræver det ....

• #5   21. okt 2007 Du sgu nok ha været der og oplevet hvordan de var, de råbte og skrig og rev i folk. den ene betjent smaddert døren op i en person, da han stod ud! men kan godt forstå dem efter det der skete i fredags, men det giver dem sgu stadig ikk ret til at te sig på den måde over for os som bare stod tilbage og fik os en snak! alle andre var kørt der var ikk mere ræs!

• #6   21. okt 2007 Det er da nemt at holde sig væk hvis i ikke kan klare konsekvenserne ...

• #7   21. okt 2007 når ja politiet.. en af mine venner der kom første gang der hen blev stoppet for at han ikke skulle være bange gik jeg over til ham... Men hvad gjorde de fucking praktikanter med 1 stjerne, de gik mod mig og bad mig om at pille af... selv om jeg snakkede meget roligt til dem blev de ved, så sagde jeg bare at de skulle slappe af. Så gik de 2 betjente mod mig som om de skulle slå mig. Jeg gik bare mod min bil flåede toppen af og gav musikken fuld skrue... Derefter kom han og bad om at jeg igen skulle forlade området. Men jeg skulle bare tanke op sagde jeg men det måtte jeg jo ik jaja sagde jeg bare og kørte uden det store

• #8   21. okt 2007 simon, arr. dog nogle lovlige løb?? ... det jo det de har prøvet i årevis, men de får de ikke lov til, så det da klart at der bliver kørt ulovligt, sån er det jo nu engnag

• #9   21. okt 2007 Okaj! så lad og sige det en gang for alle! Jeg forstår godt alle jer som har skrevet og som kommer til at skrive videre på den her inde! Men mange sider af en sag! Og man SKULLE nok ha været der igår!

• #10   21. okt 2007 folk kommer jo ikke til de lovlige arr. hvorfor ikke ??????????

• #11   21. okt 2007 Jeg ville sku gerne se noget mere agrassivt politi engang imellem - Hver gang de rører en person piver folk jo næsten. Helt fint de viser mig for mig.

• #12   21. okt 2007 Ja TRUSSEN !
    Men nu var det lige sådan at vi var der ikk i fredags!!

• Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.603
    #13   21. okt 2007 det er det vel i grove træk også ofte de samme og jeg forstår sq godt de er trætte af at skulle bruger fredag og lørdag aften på den slags når der er så rigeligt med slagsmål og fulde mennesker rundt om i byen de også skal tage sig af..... i ved godt i har gang i noget ulovligt så når politiet beder jer om at pisse af må i jo bare køre et andet sted hen istedet for at begynde at stå og spille smarte med "slap af" og "jeg gør jo ik noget"
    tag til lloret og spørg så hvor mange tæv i havde fået

• #14   21. okt 2007 haha ja lloret de mar, eller bare spanien generelt der har de nogle betjente som render med de syge stave:D Der var en på et af hotellerne dernede som havde stået med sin soft gun og skudt udover altanen, så var han blevet vækket næste morgen med slag fra stave og derefter blev han smidt ud af hotellet... så kan man lære det:P

• #15   21. okt 2007 LoL... ang. enstjernede betjente. Nogle venner var på vej i byen, sad og varmede op ved en cafe, da den ene løfter en stol op i vejret. Fair nok de havde fået lidt inden for frakken. 2 betjente kommer hen til dem og af en eller anden grund vil de give en bøde til ham med stolen, hvorefter en anden kammi klapper bejtente på skulderen og siger "Rolig nu, du har jo kun en stjerne og har stadig meget at lære.. bla bla bla"
    Så blev de fandema først rigtigt piss'd smiley

Nå.. men lad politiet gøre deres arbejde smiley Det er det de er ansat til!

• #16   21. okt 2007 nogge her.

Jeg var en af dem der blev hevet ind i politibilen og blev kørt de 200 meter ned af vejen og fik en bøde fordi jeg havde kaldt en af dem en klovn og ikke fulgte deres anvisniger.

Og jeg fik venstre side dør smadret op i mig hvor efter de rev i mit tøj og vi kommer derefter op og skændtes,
    Jeg ved godt der blir holdt ulovligt ræs osv. men hvorfor jeg skulle have døren og blive revet i mit tøj kan jeg ikke se. Jeg sagde til den ene at de bare kunne give os en bane når folk har kæmpet for det i så lang tid hvor efter han så sagde " I kan sku da bare købe en mark og asfaltere den" sagde så at de bare ville stå uden for og tjekke de tunede biler så og det sagde han ja til..

Og jeg sagde os til ham at det var pisse irreterende at der var nogle fjolser der skulle smadre den politibil i fredags for jeg er sku os med til at betale for at få den lavet. Der flippede han helt ud og sagde jeg ikke skulle sige at jeg betalte hans løn osv. ( siger jo bare hvor meget han har mellem ørene for det er da det vi gør via skat)
    Så 600 kr ( de har satme hævet satsen:X) i bøde blev det til igår.

simon N hold din kæft når du ikke ved en skid om det der skete. Skal jeg/vi måske finde os i at få smækket døre op i os og få revet i vores tøj bare fordi vi står og kigger? hvis du mener vi skal det så er du satme for dum..

btw så mødte vi dem senere og der gjorde de ikke noget andet end at ligne to dørmænd uden foran in..

claus d hvor blir filmen af?:P

out/

• #17   21. okt 2007 nogge igen.. simon N du er tydeligvis lige ankommet til striben ellers har du bare været blind for der er blevet KÆMPET for at få en bane og kører på..

• #18   21. okt 2007 Jeg tror problemet er at når der er arangeret lovligt race, vil folk ikke betale for at komme ind, eller køre for det et stykke vej! for der har da været mange i holeby de gange jeg har været der, men tror ikke på at det er dem alle der normalt ligger til de arangementer med ulovligt race!
    man kan jo ikke få det gratis og i ens hjemby!
    hvis man så gerne vil køre race så kom til de lovlige race

• #19   22. okt 2007 Sjovt at i går op i det med 1 stjerne... de får først 2 stjerne efter 9 års tjeneste... Så de behøver jo ikke være uddannet igår fordi de har 1 stjerne...

Man får igen som man ber om... hvis man smadre en patruljevogn fordi man er trætte af de kommer på striben, og så regner med at de holder sig væk. Så er man sku dårlig til at regne!!!

• #20   22. okt 2007 mikkel t Jeg var overhovedet ikke med og jeg syntes sku ikke om de tumper der gjorde det i fredags.

Selvom de har fået smadret en patruljevogn så skal de da ikke være så pisse sure og smadre en dør op i mig. . .

• #21   24. okt 2007 problemet er jo helt klart at det folk kommer for er jo i bund og grund ikke ræset,men konfrontationen med politiet,ved det helt sikkert at det er sådan,kender flere som siger de ikke vil komme hvis det er lovligt ræs for der er jo ingen politi og så er det kedligt.

• #22   24. okt 2007 Jeg vil godt lige blande mig her!
    Jeg var også på striben i lørdags og så hvordan politiet opførte sig og det var under alt kritik! De var agresive allerdet da de steg ud af bilen og uden grund! Jeg forstår godt at de er ekstra opmærksomme efter det der skete i Fredags og det var også bare DUMT gjort! Men det burde jo ikk gå ud over alle andre! Jeg sys iværfald at det var uretfærdig og at De ku ha håndteret det på en anden måde! Så til alle jer som ikk var der i Lørdags, lad vær med at fare sådan op og provokere hinanden sådan, det her er en debat side og vi har alle vores meninger, men er sikker på at Claus D bare ville gøre jer opmærksom på at politiet altså kan være ret så grove og er det i sær efter i Fredags! Men hva fanden vi forsvinder jo ikk af den grund vel? Hyg jer!

Kommentér på:
Politi voldlige igår!

Annonce