Politi voldlige igår! {{forumTopicSubject}}
Igår på striben ved Thansen var politiet ret så voldlige og agersive (Magtliderlige) To et stjernet P-vagter kom ud af bilen og var ret agersive over for os 10-15 mennesker der nu var tilbage på stribe! 2 blev taget med af politiet, en i håndjern. på grund af at den ene stod på vejen og den anden "påstod" at sgu med bussen! De blev dog kun køret 200Meter længere ned af vejen og der efter blev den ene kropsvisiteret og måtte stå uden sko ude på vejen i aften kulden! Vi andre blev bedt om at forsvinde fordi vi var en "Større" forsamling på nu kun 10 mennesker. Efter min mening kunne politiet ha håndtagert dette meget bedre på en anden måde, men igen de havde kun 1 stjerne på skulderen. Da de fortog "anholdelserne" blev det hele optaget på mobil vidiocamara! Men ellers var det en kanon god aften med løb og glade mennesker!!
feb 2006
Følger: 10 Følgere: 8 Biler: 3 Emner: 57 Svar: 1.101
mar 2005
Følger: 15 Følgere: 13 Biler: 5 Emner: 61 Svar: 160
Det er nu engang ulovligt, om politiet så banker jer og fylder jer med Peberspray er jeg skide ligeglad med.
Arranger nogle lovlige ræs istedet for at piv over i ikke får det hele foræret...
jan 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 87 Svar: 1.553
mar 2006
Følger: 22 Følgere: 22 Biler: 3 Emner: 5 Svar: 6
mar 2005
Følger: 15 Følgere: 13 Biler: 5 Emner: 61 Svar: 160
okt 2004
Følger: 35 Følgere: 34 Biler: 8 Emner: 332 Svar: 3.692
nov 2004
Følger: 35 Følgere: 41 Biler: 3 Emner: 107 Svar: 6.039
mar 2006
apr 2003
Følger: 85 Følgere: 82 Biler: 7 Svar: 1.380
jul 2003
Følger: 9 Følgere: 9 Biler: 1 Emner: 255 Svar: 3.966
mar 2006
Men nu var det lige sådan at vi var der ikk i fredags!!
aug 2003
Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.603
tag til lloret og spørg så hvor mange tæv i havde fået
feb 2006
Følger: 10 Følgere: 8 Biler: 3 Emner: 57 Svar: 1.101
apr 2003
Følger: 18 Følgere: 17 Biler: 3 Emner: 61 Svar: 771
Så blev de fandema først rigtigt piss'd
Nå.. men lad politiet gøre deres arbejde
jun 2005
Følger: 23 Følgere: 22 Biler: 2 Emner: 62 Svar: 263
Jeg var en af dem der blev hevet ind i politibilen og blev kørt de 200 meter ned af vejen og fik en bøde fordi jeg havde kaldt en af dem en klovn og ikke fulgte deres anvisniger.
Og jeg fik venstre side dør smadret op i mig hvor efter de rev i mit tøj og vi kommer derefter op og skændtes,
Jeg ved godt der blir holdt ulovligt ræs osv. men hvorfor jeg skulle have døren og blive revet i mit tøj kan jeg ikke se. Jeg sagde til den ene at de bare kunne give os en bane når folk har kæmpet for det i så lang tid hvor efter han så sagde " I kan sku da bare købe en mark og asfaltere den" sagde så at de bare ville stå uden for og tjekke de tunede biler så og det sagde han ja til..
Og jeg sagde os til ham at det var pisse irreterende at der var nogle fjolser der skulle smadre den politibil i fredags for jeg er sku os med til at betale for at få den lavet. Der flippede han helt ud og sagde jeg ikke skulle sige at jeg betalte hans løn osv. ( siger jo bare hvor meget han har mellem ørene for det er da det vi gør via skat)
Så 600 kr ( de har satme hævet satsen:X) i bøde blev det til igår.
simon N hold din kæft når du ikke ved en skid om det der skete. Skal jeg/vi måske finde os i at få smækket døre op i os og få revet i vores tøj bare fordi vi står og kigger? hvis du mener vi skal det så er du satme for dum..
btw så mødte vi dem senere og der gjorde de ikke noget andet end at ligne to dørmænd uden foran in..
claus d hvor blir filmen af?:P
out/
jun 2005
Følger: 23 Følgere: 22 Biler: 2 Emner: 62 Svar: 263
maj 2006
Følger: 29 Følgere: 28 Emner: 5 Svar: 97
man kan jo ikke få det gratis og i ens hjemby!
hvis man så gerne vil køre race så kom til de lovlige race
apr 2004
Følger: 20 Følgere: 18 Biler: 9 Emner: 73 Svar: 1.641
Man får igen som man ber om... hvis man smadre en patruljevogn fordi man er trætte af de kommer på striben, og så regner med at de holder sig væk. Så er man sku dårlig til at regne!!!
dec 2005
Følger: 16 Følgere: 14 Biler: 6 Emner: 148 Svar: 3.618
Selvom de har fået smadret en patruljevogn så skal de da ikke være så pisse sure og smadre en dør op i mig. . .
mar 2003
Følger: 11 Følgere: 9 Biler: 7 Emner: 52 Svar: 847
apr 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 5 Svar: 13
Jeg var også på striben i lørdags og så hvordan politiet opførte sig og det var under alt kritik! De var agresive allerdet da de steg ud af bilen og uden grund! Jeg forstår godt at de er ekstra opmærksomme efter det der skete i Fredags og det var også bare DUMT gjort! Men det burde jo ikk gå ud over alle andre! Jeg sys iværfald at det var uretfærdig og at De ku ha håndteret det på en anden måde! Så til alle jer som ikk var der i Lørdags, lad vær med at fare sådan op og provokere hinanden sådan, det her er en debat side og vi har alle vores meninger, men er sikker på at Claus D bare ville gøre jer opmærksom på at politiet altså kan være ret så grove og er det i sær efter i Fredags! Men hva fanden vi forsvinder jo ikk af den grund vel? Hyg jer!
Politi voldlige igår!