{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
564 visninger | Oprettet:

Træf, streetrace og drifting bane {{forumTopicSubject}}

Som jeg kort har skrevet i et andet indlæg så arbejder jeg for sagen og er i dialog med politikkere og Københavns kommune - Nu er der bare lige kommet et valg på tværs og hvis vores regering bliver væltet kan jeg starte helt forfra smiley Og JO jeg er kommet langt!

Et af de næste skridt bliver underskrift indsamlinger, både fra de kommende brugere af banerne men også fra Hr. & Fru Jensen som MEGET gerne vil have bilerne flyttet væk fra vejene så de kan færdes "sikkert" i trafikken. Jeg har stor tiltro til at I smider jeres elektroniske underskrift når vi kommer der til, og bakker op for det er jo til alles fordel hvis det her lykkes.

Men når det kommer til fysisk underskrift indsamling, rettet mod borgerne, i de Danske byer får jeg brug for hjælp - Hjælp som i kan bidrage med ved at stille op en fredag/lørdag midt i den bedste indkøbstid, og så få høstet så mange underskrifter fra borgere der kan se fornuften i at vi der ska være plads til alle og at vi skal samles på baner og ikke tilfældige steder.

Så til alle jer der vil deltage aktivt og hjælpe til med lidt benarbejde og samle underskrifer - send mig en mail med navn og telefonnummer på info@brugtharley.dk

Go' weekend,

Jack


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træf, streetrace og drifting bane
Kommentér på:
Træf, streetrace og drifting bane

Annonce