{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
829 visninger | Oprettet:

Rullefeltstræf Opel/VW {{forumTopicSubject}}


Jeg havde aldrig troet at så mange af Jer ville komme ud på en kold, grå søndag og få målt Jeres biler !! 26 biler var på feltet og flere var også mødt op bare for at være med... !

Jeg siger tak for idag og jeg håber også at alle kom godt hjem smiley

Som mange af Jer efterhånden har fundet ud af, så er der ingen nemme løsninger mht til tuning af biler, men jeg håber at I har fået lidt gode råd og tips fra RH-drengene mht til hvordan I kan gøre Jeres motor endnu bedre og bedre-kørende...

Et specielt stor tak til alle dem som kom langvejs fra, bl.a. Billund/Vejle, Silkeborg og Thy og ikke desto mindre var det også forfriskende at se at VW´er ikke holdt sig tilbage med at dukke op.

Dagens præmie var en gratis rullefelt-måling, som gik til den sidst målte bil - Steen´s Omega B 3.0 24v, som viste lidt over 209,5 hk!

Top 10 så således ud:

1. Omega B 3.0 24v Kørt af Steen
2. Vectra B 2,5 V6 Kørt af Kim (Buus)
3. Omega A 3.0 24v Kørt af Kartsen
4. Vectra A V6 Kørt af Bo (Zeffez)
5. Vectra A V6 Kørt af Bjørn (Sybbe)
6. VW GVW Golf VR6 Kørt af Tom
7. VW Golf VR6 Kørt af Bo
8. Kadett 2.0 16v Kørt af Michael
9. Vectra 2000 2.0 16v Kørt af Martin fra Thy klubben
10. Vectra 2000 2.0 16v Kørt af Martin

Foruden den ene præmie er der også gavekort på 200,- til Wundergeil (som dog kan bruges først ved køb over 2.500 kr.), men da jeg ikke kunne følge med alle de mennesker, som var mødt op, vil jeg bede de nævnte folk fra Top 10 til at rette henvendelser til mig så jeg kan sende gavkortet til Jer.
MVH Joanna - Wundergeil


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rullefeltstræf Opel/VW
Kommentér på:
Rullefeltstræf Opel/VW

Annonce