{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.120 visninger | Oprettet:

SSJ TRÆF det bliver SÅ stort!!! {{forumTopicSubject}}

SSJ TRÆF det bliver SÅ stort!!!

Så mine damer og herre!

Nu kommer den tid snart vi alle har ventet på !!

Lørdag d. 12 april har Streetfire fået LOVLIGT streetrace, samt drifting i Avedøre !!!

Damer og herre! Det er præcis det vi alle sammen kæmper for!

Derfor har SSJ meldt sig som hjælpere til arrangementet, og vi vil derfor opfordre ALLE til at komme og bakke op om arrangementet!

Det er til dette arrangement at vi skal vise politikere, politiet samt borgere i Danmark, at vi ikke er bøller der kører race for at irritere resten af samfundet, men at vi er fornuftige mennesker der gør det fordi vi ikke har et alternativ, og at VI vælger at vise folket det på lovlig vis via et godkendt arrangement, og ikke Ungdomshuset-style !!!

Der vil til dette arrangement både være opbud fra politikere, politiet, borgere og pressefolk, der vil dække begivenhenden!

Derfor er det lige præcis dette træf du skal møde op til, og ikke næste gang, og hvis dette bliver en fiasko er det ikke sikkert der bliver en næste gang! Så har du barnedåb, bryllup el. så invitér gæsterne med til et arrangement der vil komme til at stå i historiebøgerne om slaget for lovligt streetrace/drift i Danmark!

Er du nysgerrig for mere information og kan du slet ikke vente?? Så vil der være nærmere information på Streetfires hjemmeside, samt der er mulighed for at komme ud og snakke med en af os fra SSJ i aften!

I aften ( Lørdag d. 29 marts. ) vil vi være at finde to steder.

Fra kl. 20 til 21 vil vi være at finde i P-kælderen ved Lyngby storcenter, så alle jer der skal til træf med Copenhagen Cruisers (som starter kl. 20.30) vil have mulighed for at møde os der, og fra kl. 21+ vil vi være at finde ved Ikea Tåstrup.

Så kom ud af de varme puder der hjemme, og kom ud og snak med os i aften!

Som godbid vil der til de hurtige være mulighed for at få et gratis eksemplar af det nye Streetfire magasin !

Hvem er I og hvor står I i aften??
Gå efter min bil som I kan se i min profil. Jeg vil sætte fuglen i soltaget, så I ikke tager fejl smiley

Vi ses der ude!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SSJ TRÆF det bliver SÅ stort!!!
Kommentér på:
SSJ TRÆF det bliver SÅ stort!!!

Annonce